Več digitalnosti, več inovacij

Pandemija pospešuje inovacije, povečujejo se želje potrošnikov, da bi se jim podjetja prilagajala. Večje povpraševanje po digitalnih storitvah in bolj prilagojenih izkušnjah je lani podjetja spodbudilo k poudarjanju inovacij. Kar …

Delo · 3L

družbena odgovornostdigitalizacijaposel & denar

Najboljše prakse na področju inovacij iz vsega sveta

Mastercard in raziskovalno podjetje Harvard Business Review Analytic Services razkrivata najboljše prakse na področju inovacij iz vsega sveta.

Svet kapitala · 3L

inovacijeinovativna podjetjamastercard

Pandemija kot gonilo za vse hitrejše inovacije, nove izzive in zahteve potrošnikov po prilagajanju

Become Index 2021: Mastercard in raziskovalno podjetje Harvard Business Review Analytic Services razkrivata najboljše prakse na področju inovacij in lastnosti najbolj inovativnih podjetij iz vsega sveta. Višje povpraševanje po digitalnih …

Ekipa24 · 3L

mastercardraziskavabecome-index-2021