Marles osvežitev blagovne znamke zaokrožil s čustveno kampanjo: Končno doma - dom je več kot štiri stene

Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev, sledi še oglaševalska kampanja Marles nadaljuje osvežitev blagovne znamke. Po nedavni predstavitvi „prenovljenega“ Marlesa, sledi novi …

Večer · 3M

Končno doma – dom je več kot štiri stene

V Marlesu verjamejo, da je dom več kot le prostor, v katerem bivamo. Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev na Sejmu Dom, …

Večer · 3M

Končno doma – dom je več kot štiri stene

V verjamejo, da je dom več kot le prostor, v katerem bivamo. Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev na Sejmu Dom, sledi …

Siol.net · 3M

nepremičnines.nepremičninenoadoprema in dekorgradnjahišamarles hišapr članekdom

Marles osvežitev blagovne znamke zaokrožil s čustveno kampanjo: Končno doma - dom je več kot štiri stene

Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev, sledi še oglaševalska kampanja. Marles nadaljuje osvežitev blagovne znamke. Po nedavni predstavitvi „prenovljenega“ Marlesa, sledi novi …

Ekipa24 · 3M

hišemarles