Dr. Klement Podnar, FDV: Nezadostno komuniciranje v fazi krize pogosto povzroči nove krize

V pretekli krizi skoraj ni bilo panoge, v kateri ne bi bilo krčenja oglaševalskih proračunov, v neredki so to obžalovali.

Svet kapitala · 4L

Dr. Maja Makovec Brenčič: Ne rezati tam, kjer se to morda stori najlažje

Ker nas covid-19 vedno bolj vleče v spodnje ravni lestvice Maslowa, je še kako pomembno razmisliti o trženjskih praksah in spodbudah.

Svet kapitala · 4L

korona krizaoglaševanjemarketingkomuniciranje

Dr. Dejan Verčič : Ne splača se izstradati do smrti

V krizi, ko so okoljski šumi glasnejši, je treba prej skrbeti za večjo kot manjšo vidnost, vendar sporočila odgovorno prilagoditi okoliščinam.

Svet kapitala · 4L

korona krizaoglaševanjedejan verčičkomuniciranje

Vital Verlič, partner v Futuri DDB: Oglasi bi morali zdaj iti za med

Je oglaševanje v krizi: a) nepotreben strošek b) odlična naložba? »Ko gospodarstvo crkuje, oglaševanje ne more/mora cveteti.«

Svet kapitala · 4L

vital verličoglaševanjekrizakrizno komuniciranje