Agro Podjetnik

Tako spletna trgovina Mami Hobotnica širi svoje lovke

Povečali bodo ponudbo ekološko pridelane zelenjave, za lažjo dostavo po vsej Sloveniji pa bi se radi v prihodnje iz Bele krajine preselili v osrednjo Slovenijo.
Novice
AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
naložbe
Novice Petra Šubic Nov razpis: sedem milijonov evrov za naložbe gorskih kmetij

Od 22. aprila do 11. junija do 14. ure lahko gorske kmetije oddajo svojo vlogo na razpis, kjer jim ponujajo od 30- do 75-odstotno financiranje naložb.

AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
intervju
Novice Petra Šubic Andrej Lasič, NLB: Kmetovalcem želimo odobriti 40 milijonov evrov posojil na leto

V Srbiji so že najmočnejša banka pri financiranju kmetijstva, kjer imajo 30-odstotni tržni delež, enakega želijo pri poslovanju s kmetovalci doseči tudi v Sloveniji.

AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
TRAJNOST
Novice Uredništvo Agrobiznisa Med desetimi junaki trajnosti v Evropi tudi Pribinovina s socialno kmetijo Korenika iz Šalovcev

Pribinovina upravlja ekosocialno kmetijo Korenika v Šalovcih, ki združuje ekološko pridelavo, ohranjanje podeželja in zaposlovanje ranljivih skupin.

AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
Bodoča kmetica
Novice Petra Šubic Pomagajmo mladi kozjerejki najti kmetijo za najem 7

Maja Holer na podeželju išče manjšo kmetijo z leseno hišo, zidano štalo in nekaj zemlje, primerne za rejo živali in pridelavo divjih zelišč za čaje.

AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
Novice Uredništvo Agrobiznisa Ministrico je odziv kmetijskih organizacij presenetil 1

Njihov izstop iz delovnih skupin je izsiljevanje, ministrica zavrača njihove očitke, da predlagane zakonske spremembe ne gredo v pravo smer in pogoje za kmetovanje zaostrujejo.

AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
spremembe kmetijske zakonodaje
Novice Uredništvo Agrobiznisa Kmetijske organizacije proti predlaganim spremembam zakondaje

Nevladne kmetijske organizacije opozarjajo, da predlagani paket zakonodaje ogroža slovenskega kupca in prehransko varnost države, slabi kmetijski in gozdarski sektor, kmetom jemlje dostojanstvo, kupcem pa svobodo gibanja ter izbiro lokalno pridelanih in predelanih živil.

Avtor
avtor
19.03.2025 06:53
Čas branja: 3 min
Tako spletna trgovina Mami Hobotnica širi svoje lovke
»Lokalno in sezonsko hrano želim približati tistim, ki imajo polne roke dela s službo, družino, vsakodnevnimi obveznostmi. Čeprav nimajo časa razmišljati o tem, kaj raste kdaj, z nakupi v moji spletni trgovini dobijo vse, kar ponuja letni čas,« pravi Martina Zupanc Lah, ustanoviteljica spletne trgovine Mami Hobotnica. Foto: Osebni arhiv

Martino Zupanc Lah so sinove alergije pripeljale do posla, v katerem uživa in ga bo kmalu širila. To pa je zgodba o tem, kako je pred tremi leti odprla spletno trgovino Mami Hobotnica, v kateri ponuja večinoma ekološko pridelano sadje in zelenjavo ter drugo hrano.

Po rojstvu prvega otroka je začela iskati hrano, ki je pridelana čim bliže in čim bolj naravno. »Sin je oboževal mandarine, a ko je po mandarinah iz trgovine dobil alergijo, sem poiskala neškropljene. Našla sem pridelovalca iz doline Neretve, ki nam jih je dostavil,« pravi Martina Zupanc Lah.

Od osebnega bloga do spletne trgovine

To izkušnjo je opisala na svojem profilu na Instagramu, kjer je pisala o uvajanju hrane v otrokovem ritmu po pristopu BLW (baby led weaning). »Tudi druge mame so hotele pokusiti neretvanske mandarine in tako sem dobila prva naročila, počasi je krog kupcev rasel,« opisuje začetke. Za spletno trgovino se je odločila nekaj let pozneje, ko je na željo kupcev poleg mandarin začela ponujati tudi moko s kmetije Malerič iz Črnomlja.

»Dober odziv sledilcev, ki so hoteli pokusiti lokalno hrano z ekoloških kmetij, pri katerih kupujem tudi sama, me je opogumil, da sem pred tremi leti odprla spletno trgovino Mami Hobotnica. Rada delam več stvari hkrati in si večkrat želim, da bi imela toliko rok, kot ima hobotnica lovk,« se pošali o imenu.

V spletno trgovino je dodala tudi druge ekološke pridelke, da naročila dobiva vse leto. »Smo in bomo ostali spletna trgovina z rastlinsko ponudbo. V naši družini ne jemo ne mleka ne mesa, zato tega tudi ne ponujam. Lokalno in sezonsko hrano želim približati tistim, ki imajo polne roke dela s službo, družino, vsakodnevnimi obveznostmi. Čeprav nimajo časa razmišljati o tem, kaj raste kdaj, z nakupi v moji spletni trgovini dobijo vse, kar ponuja letni čas. Naše sadje je obrano v polni zrelosti, da se ohrani največ vitaminov in hranilnih snovi,« poudarja.

Upošteva pravilo, da ima za vsako živilo enega ponudnika. Le pri citrusih sta dva, od oktobra do januarja ima neretvanske, od januarja do konca aprila pa ekološke s Sicilije. Sodeluje s 15 večinoma ekološkimi kmetijami iz vse Slovenije in drugimi manjšimi ponudniki, kot sta Peggy, ki peče veganske slaščice, in Love2Bake s svežimi pekovskimi izdelki z drožmi.

Prevladujeta sezonsko sadje in zelenjava

»V naši spletni trgovini prevladujeta lokalno sezonsko sadje in zelenjava z ekološkim certifikatom. Vsi ponudniki so preverjeni in delajo dobro za ljudi, živali in zemljo. Prednost imajo slovenski ponudniki, iz tujine imam le citruse, avokado, ananas in mango,« razlaga Martina Zupanc Lah.

Najbolj primanjkuje sveže zelenjave, kupci pogrešajo več ekološke pridelane, zato bodo ponudbo povečali. Trenutno so na voljo citrusi, tropsko sadje, pripeljano z letalom, in prva spomladanska solata. Maja pridejo šparglji in druga zelenjava, jagode, pozneje češnje, breskve in drugo poletno sadje. Iz Vipavske doline bodo sredi poletja ponujali tudi mini lubenice, velike lubenice pa iz doline Neretve.

Dostavljajo trikrat na teden

Kupci v spletni trgovini izberejo izdelke, kraj in datum dostave. V posamezne kraje dostavljajo vsakih 14 dni, v Ljubljano pogosteje. »Na Gorenjsko dostavljamo vsak teden po dveh poteh. Od tam, s Koroškega in iz severne Primorske imamo tudi največ kupcev,« dodaja. Trenutno imajo dostave trikrat na teden. Vsak dostavni dan oskrbijo od 50 do sto kupcev. »Kmalu bomo opustili plačilo z gotovino ob prevzemu in na željo kupcev uvedli plačilo s flikom. Ko v spletni trgovini oddajo naročilo, lahko plačajo s kartico ali nakazilom na TRR,« dodaja Martina Zupanc Lah.

Čeprav spletna trgovina deluje na platformi Woocommerce, obdelava naročil še poteka ročno, a bi to rada avtomatizirala s kakšno aplikacijo. »Obdelava naročil je zamudna. Obseg dela tako raste, da bom še koga zaposlila, trenutno mi pri dostavi pomaga le mož,« dodaja.

Želja: fizična trgovina ekološke hrane

S čim pritegne kupce? »Vedo, da imamo preverjene ponudnike in da pridelki niso bili škropljeni. V naši spletni trgovini ni nič takega, česar ne bi dala na mizo svoji družini,« odgovarja. Zaupanje in oseben odnos s kupci gradi na družbenih omrežjih, zlasti Instagramu, kjer predstavlja dobavitelje in njihove izdelke, tudi kuharske recepte za jedi. Večina novih kupcev pride po priporočilu stalnih strank.

Lani so podvojili prodajo glede na leto 2023, podobno rast pričakujejo tudi letos. »Čez pet let bi rada imela dosti večjo ponudbo v spletni trgovini. Sedež podjetja bomo iz Bele krajine preselili v osrednjo Slovenijo, kjer bomo odprli fizično prodajalno lokalne sezonske ekološke hrane in imeli večjo pakirnico,« še pravi Martina Zupanc Lah.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agrobiznis
Agro Podjetnik Petra Šubic Vsak mesec razgrabijo 200 kilogramov gob iz Pohorske gobarne 1

Več chefov je iz njihovega kraljevega ostrigarja skomponiralo samostojno jed za teden restavracij, ki traja do konca marca in v ospredje postavlja jedi iz slovenskih sestavin.

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agrobiznis
KRATKE VERIGE
Agro Podjetnik Petra Šubic To je mladi Ljubljančan, ki želi s spletno trgovino Ljubim domače podvojiti prihodke 1

Lev Sosič se bo bolj vrgel v oglaševanje in promocijo spletne trgovine, da bo pritegnil več rednih kupcev, ki bodo nakupe ponavljali.

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agrobiznis
Agro Podjetnik Petra Šubic Bi kupili mini kruhove cmočke iz neprodanega kruha?

Slabo leto jih ponuja zadruga Allium za pogostitve na dogodkih in dostavo malice na delovno mesto, razširili pa bi jih radi tudi v trgovine.

AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
carine
Novice Petra Šubic EU z novimi carinami na gnojila in pridelke iz Rusije in Belorusije 4

Carine bi lahko uvedli poleti, prihodnja tri leta se bodo carine na gnojila postopno zviševale; če bi se gnojila opazno podražila, bo Bruselj pomagal evropskim kmetom

AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
Bodoča kmetica
Novice Petra Šubic Pomagajmo mladi kozjerejki najti kmetijo za najem 7

Maja Holer na podeželju išče manjšo kmetijo z leseno hišo, zidano štalo in nekaj zemlje, primerne za rejo živali in pridelavo divjih zelišč za čaje.

AGROBIZ
Trajnost
Agrobiznis
12. Agrobiznis konferenca
Trajnost Uredništvo Agrobiznisa Kako črna soja navdušuje sestri Petro in Janjo Metličar

Svojo zgodbo, kako gradita kratko verigo od pridelave do izdelkov iz črne soje, bosta povedali v četrtek, 17. aprila, na 12. Agrobiznis konferenci, na katero vabimo tudi vas.

AGROBIZ
Novice
Agrobiznis
VIZIJA AGROŽIVILSTVA V EU IN SLOVENIJI
Novice Petra Šubic Prehranska varnost je glavni izziv Evrope

S kmetijskimi subvencijami je v EU treba podpreti tiste, ki jih najbolj potrebujejo, to pa so mladi kmeti ter majhne in srednje velike mešane kmetije, smo slišali v torek na predstavitvi vizije EU za kmetijstvo in hrano na Brdu pri Kranju.