BAUHAUS: Ko trajnost ni le obljuba, temveč način poslovanja
V dobi hitrega potrošništva in nenehnega kopičenja izdelkov se odgovornost do okolja pogosto izgubi nekje med poslovnimi cilji in marketinškimi strategijami. A ne pri BAUHAUSU. Nemški velikan trajnost jemlje resno in kot trdno zavezo, vtkano v vse pore poslovanja.
Morska oaza Piran Foto: Boruf Furlan
A ne le to. Na lestvici prioritet je BAUHAUS ob bok trajnostnemu razvoju in skrbi za okolje postavil še družbeno odgovornost. “Nenehno iščemo načine, kako bi lahko svoje znanje, veščine in vire uporabili za dober namen in s tem poskrbeli za boljši jutri otrok in družbe ter okolja,” o smernicah, ki jim sledijo, povedo pri BAUHAUSU.
Zavezani kakovosti in trajnostnemu razvoju
Trajnostna prihodnost zahteva inovacije in premik k odgovorni potrošnji. Zato je BAUHAUS že pred dobrim desetletjem s svojih polic umaknil vsa okolju škodljiva sredstva, zahteva od svojih dobaviteljev, da se izogibajo uporabi čebelam škodljivih insekticidov, ter spodbuja vpeljavo izdelkov, ki prinašajo dolgoročne ekološke koristi.
Trajnost se pri BAUHAUSU odraža tudi v gradnji njihovih centrov, ki sledijo standardom zelene gradnje. V Sloveniji je pomemben mejnik postavitev sončne elektrarne moči 1 megavata na strehi centra v Kopru, kar pomeni, da bo letna proizvodnja dosegla približno1 GW električne energije, za kar bo poskrbelo preko 2.200 sončnih panelov. Ob ugodnih pogojih bo proizvedena energija omogočala tudi delitev presežkov z ostalimi poslovalnicami v Sloveniji.
BAUHAUS ne razmišlja le o varčevanju z energijo, ampak tudi o trajnostni mobilnosti. Za obiskovalce v Kopru bo na voljo 10 polnilnic za električna vozila. Stranke bodo lahko izbirale med različnimi hitrostmi polnjena, prilagojenim zmogljivostim njihovega avtomobila in sicer - na voljo bo 6 navadnih polnilnic (AC: 22 kW), dve hitri (DC: 40 kW) in dve super charge polnilnici (DC: 160 kW), s slednjimi njimi lahko baterijo električnega vozila napolnimo že v 15-45 minutah. Tudi pri izbiri svojega voznega parka sledijo zeleni viziji - center v Kopru bo uporabljal le električna vozila, vključno z viličarji, ki jih ne bodo več poganjana fosilna goriva.
In ne nazadnje - uspeh podjetja ne temelji le na izdelkih, ampak tudi in predvsem na ljudeh. BAUHAUS zato veliko vlaga v razvoj zaposlenih in jim omogoča stalna izobraževanja ter priložnosti za napredovanje. S tem ne le gradi močno ekipo, ampak tudi omogoča posameznikom, da rastejo in prispevajo k boljšemu jutri.
BAUHAUS verjame v moč skupnosti in dobrih dejanj
BAUHAUS je ponosen, da je eden največjih donatorjev programa Botrstvo, saj verjame, da so najlepša dejanja tista, ki prihajajo iz srca. Programu Botrstvo so skupno namenili že več kot 420.000 EUR. Trenutno je v program Botrstvo v Sloveniji vključenih 5.387 otrok iz socialno ogroženih družin, v vseh letih delovanja pa so skupaj pomagali že več kot 490 otrokom s Primorske.
Ko mladi verjamejo v svoje sanje, jih BAUHAUS želi podpreti. Za namen zbiranja sredstev so se potegovali na ogromno dražbah, med drugim so odkupili športne copate in dres Luke Dončića za skupno 45.000 €, s čimer so podprli nadarjene mlade košarkarje, ki so vključeni v program Botrstvo. Leta 2023 so na dobrodelni dražbi pridobili zmagovalno roza majico Primoža Rogliča z Gira d’Italia, v letih prej pa še Rogličevo rdečo majico z Vuelte in Pogačarjevo rumeno majico s Tour de France. Vse troje so odkupili za vrtoglavih 97.000 €. Posebne so bile tudi zadnje Elanove smuči Petra Prevca, z njimi je postal svetovni prvak, dobitnik velikega kristalnega globusa in zmagovalec novoletne turneje ter skakalec z najboljšo sezono v zgodovini tega športa, odkupili so jih za 45.000 €.
Fotografije: Botrstvo in arhiv BAUHAUS
Vsaka pomoč šteje, vsak srčen odziv prinese upanje. Tudi, ko beseda teče o simboliki toplega doma. Z Radiem Capris in Zvezo prijateljev mladine Slovenije so v akciji Hladilnik toplega srca presegli vsa pričakovanja. BAUHAUS je prispeval 10.000 €, skupaj pa so zbrali 108.879,51 € in 12 ton hrane za otroke in družine v stiski, ker verjamejo, da si prav vsak zasluži praznike, polne topline in dostojanstva.
Fotografija: Radio Capris, Jakob Bužan
BAUHAUS, Modri ambasador
Širino, ki jo družba premore, je moč povezovati s prostranostjo modrine morja. Kot glavni pokrovitelj Morske oaze Piran in partner zavoda YouSea aktivno skrbi za ohranitev morskega ekosistema. Skupaj si prizadevajo za lepšo in bolj modro prihodnost slovenskega morja, za kar so prejeli priznanje "Modri ambasador".
V slovenskem morju namreč primanjkuje bivališč za morske organizme. Z inovativno strukturo, poimenovano Morska oaza Piran, so ustvarili varna zatočišča za morske organizme, s katerimi pomagajo ohranjati biotsko raznovrstnost našega morja.
Zakaj to počnejo? Ker verjamejo v moč sodelovanja in trajnostne cilje, ki so ključni za lepšo prihodnost nas vseh.
Ne le pod morsko gladino …
… BAUHAUS skrbi tudi za ekosistem nad mojem, ko beseda teče o generiranju zeleno-cvetočega ekosistema. S projektom "Dan vseslovenskega sajenja medovitih rastlin" v sodelovanju s Čebelarsko zvezo Slovenije so poskrbeli za prihodnost čebel in opraševalcev. Doslej so posadili 15.000 sadik in donirali 20.000 €, del sadik - maline, robide, češnje, hruške, jablane, sivke … so posadili ravno na Primorskem.
Fotografiji levo: Borut Furlan, fotografija desno: Čebelarska zveza Slovenije
Ali je to prihodnost trgovine?
BAUHAUS ostaja predan svojemu poslanstvu - s srčnostjo in predanostjo soustvarjati boljši svet ter otrokom v stiski omogočiti bolj brezskrbno prihodnost. Družba in njeni zaposleni pa dokazujejo, da je trajnostni poslovni model mogoč in donosen.