Citroën C3 aircross v dolžino meri 4,39 metra. To pomeni, da ostaja kompakten in okreten. Foto: Citroën
Citroën C3 aircross v dolžino meri 4,39 metra. To pomeni, da ostaja kompakten in okreten. Foto: Citroën

Po novi generaciji C3 z novim modelom C3 aircross znamka Citroën nadaljuje ofenzivo v segmentu B. Križanec se ponaša z enakim jezikom oblikovanja in filozofijo kot model C3.

Zelo pokončen sprednji del nosi najnovejši logotip Citroën in prepoznaven svetlobni podpis, razdeljen na tri svetlobne segmente. Na nekaterih elementih je uporabljen motiv dvojne puščice. Posebnost je dvobarvna streha in barvne priponke "color clips" na odbijaču in zadnji vogalni steni, ki jih lahko stranke po lastnem okusu menjujejo in poživijo videz vozila.
Značajske poteze križanca z visokim in vodoravnim pokrovom motornega prostora so še široki blatniki in koloteki ter zaščitenimi blatniškimi koši, ki obdajajo velika kolesa s premerom 690 milimetrov.

Poleg motorja z notranjim zgorevanjem bo na voljo tudi s 100-odstotnim električnim pogonom in v hibridni izvedenki. Foto: Citroën
Poleg motorja z notranjim zgorevanjem bo na voljo tudi s 100-odstotnim električnim pogonom in v hibridni izvedenki. Foto: Citroën

Dva dodatna sedeža

V dolžino po novem meri 4,39 metra in s tem ponuja še več prostora v notranjosti. Medosna razdalja je po zagotovilih znamke največja v kategoriji. S tem potnikom na zadnjih sedežih ponuja še več prostora za noge. Pomembna novost je oblika zadnje vogalne stene, po zaslugi katere je zadnji del pridobil dinamično in vertikalno držo, hkrati pa potnikom v tretji vrsti sedežev zagotavlja prostornost. V prtljažniku sta lahko zložena dodatna sedeža, ki omogočata prevoz šestega in sedmega potnika.

S petvratno limuzino C3 si deli konstrukcijsko osnovo "smart car", ki jo je razvil Citroën in je bila od samega začetka optimalno zasnovana za električni pogon. To pomeni, da C3 aircross poleg klasičnega motorja z notranjim zgorevanjem prvič ponuja tudi hibridni pogon. Poleg tega bo odslej na voljo tudi s 100-odstotnim električnim pogonom in bo proizveden v Evropi.
Nova generacija bo v prodaji od tega poletja dalje.