Zasebnost
Manager
Vsebinsko oglaševanje

Zakaj spletne trgovine z lastno stranjo za spremljanje pošiljk prodajo več

Dostavne službe na svoji spletni strani za sledenje pogosto izpišejo statuse pošiljke tako, da številni kupci ne razumejo dobro, kje je njihova pošiljka. Lastna spletna stran podjetja je zaradi visoke obiskanosti hkrati tudi odlična možnost pospeševanja prodaje.
22.04.2024 07:00
Čas branja: 2 min
Zakaj spletne trgovine z lastno stranjo za spremljanje pošiljk prodajo več
Foto: Shutterstock

Kupci zaradi naraščanja ponudbe, nasičenosti trga, hkrati pa tudi zaradi poplave neznanih in nepreverjenih prodajalcev postajajo čedalje bolj previdni. Prepoznavnost posamezne trgovine tako postaja eden od pomembnejših elementov, ki prepriča kupca za nakup oziroma vnovičen nakup.

Za lastnika spletne trgovine je lastna spletna stran za sledenje zelo koristna, saj ponuja precej dodatnih možnosti in tudi priložnosti, ki jih spletna trgovina lahko izgubi, če prejemnike paketov preusmerja na stran za sledenje dostavne službe.

Lastna spletna stran za sledenje pošiljk tako spletni trgovini pomaga pri:

  • Zmanjšanju števila povpraševanj strank: sledenje naročilom avtomatizirano obvešča stranke o dostavi, kar občutno zmanjša količino vprašanj o lokaciji in statusu naročil (WISMO - Where Is My Order) za podporno ekipo spletne trgovine.
  • Večja vidnost in lojalnost: stran za sledenje omogoča blagovnim znamkam, da so okolje spletne trgovine, nakupa, strani za sledenje in obveščanje v podobi blagovne znamke oziroma trgovine, kar dviguje prepoznavnost in lojalnost strank.
  • Izpolnjevanju pričakovanj strank: stranke zahtevajo večjo preglednost, predvidljivost dostave svojih nakupov, zato je zanesljiv, predvsem pa razumljiv sistem sledenja pošiljk odločilen za optimizacijo izkušnje po nakupu.
  • Izboljšanju izkušnje strank: realno časovno sledenje paketov zmanjša stres prevzemanja paketa, precej zmanjša npr. neprevzete pakete, saj se prejemnik paketa lahko naroči na obvestila glede na status naročila – prejem obvestila, ko gre paket iz skladišča dostavne službe, ali prejem obvestila, ko kurir označi, da ne najde naslovnika, saj lahko z njim takoj kontaktira in se dogovori za točko prevzema.
  • Dodatne možnosti – priporočeni izdelki: stran za sledenje ponudi lastniku spletne trgovine tudi dodatno možnost prodaje, to je prikaz priporočenih izdelkov, ki so izbrani glede na pretekle nakupe prejemnika, sorodnost nakupov in povezav prepoznanih z algoritmi strojnega učenja.
  • Dodatne možnosti – preusmeritve na ankete: na strani za sledenje lahko lastnik spletne trgovine umesti različne povezave, na primer do ankete zadovoljstva, kar omogoči, da aktivno zbira dodatne informacije, brez dodatnega pošiljanja e-poštnih obvestil ali pa povpraša o prihodnjih potrebah kupca.

Navedenih prednosti se dobro zavedajo v podjetju Metakocka, kjer so v svojo ponudbo pod okriljem platforme za avtomatizacijo spletnih trgovin Ordermanagement dodali modul Tracking page, ki omogoča spremljanje statusa paketa v realnem času.

»Ko se paket odpremi, se prejemniku paketa vedno pošlje obvestilo s povezavo. Največkrat ta kupca vodi na stran za sledenje dostavne službe, kjer so statusi pogosto zapisani za prejemnika nerazumljivo in z malo podatki pošiljatelja ter o sami vsebine paketa,« pravi Matej Okorn, direktor podjetja Metakocka.

Prednost tega, da spletna trgovina ponuja spletno stran z elementi svoje celostne grafične podobe, je torej ta, da se tako lahko močno zmanjša število neprevzetih pošiljk ter poveča lojalnost kupcev.

Matej Okorn omeni še eno prednost strani za sledenje pošiljk. »Prikaz priporočljivih ali sorodnih izdelkov je lahko zelo učinkovit, saj je obiskanost strani za sledenje pošiljk izjemno velika, kar povečuje verjetnost za dodatno prodajo. Neki odstotek spletnih kupcev, ki vidijo ponudbo, se namreč odloči za dodaten nakup,« še doda sogovornik iz Metakocke.


Vsebino omogoča MetaKocka.

Spletno poslovanje je vsebinski projekt, ki je namenjen vsem deležnikom, ki so vključeni v tako imenovano sodobno organizirano obliko spletnega nastopa.

Namen projekta:

  • Predstavitev spleta kot prodajnega kanala, katerega pomen se je zelo povečal.
  • Podjetjem želimo pomagati z nasveti, kako se lotiti spletnega nastopa oz. kako ga izboljšati.
  • Pisali bomo o trendih, orodjih in rešitvah ter dobrih praksah na tem področju.

Komu je namenjen?

Vsem podjetjem, ki se želijo prilagoditi novim razmeram na trgu ter izkoristiti možnosti in priložnosti, ki jih ponuja e-commerce. 

FINANCE
IKT
Fulfillment aplikacija za optimiziranje logistike spletnih nakupov
PRO
IKT
IKTFinance PRO Fulfillment aplikacija za optimiziranje logistike spletnih nakupov (PRO)

Optimizacija logistike skladiščenja in odpreme dolgoročno pomeni nižje stroške za spletnega trgovca, pravijo v Metakocki

FINANCE
IKT
Kako naj se spletni trgovci pripravijo na črni petek in veseli december
PRO
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Kako naj se spletni trgovci pripravijo na črni petek in veseli december (PRO)

Spletne trgovine kar 80 odstotkov svojega prihodka ustvarijo že v prvi polovici decembra, zato je pravočasna optimizacija vseh potrebnih procesov ključna

FINANCE
Članki
Novo: Podpisovanje dokumentov z uporabo elektronske osebne izkaznice
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO Novo: Podpisovanje dokumentov z uporabo elektronske osebne izkaznice (PRO)

Potem ko je v zadnjih dneh minulega leta ministrstvo za javno upravo objavilo, da je na voljo mobilna aplikacija eOsebna (eOI), ki omogoča preprostejšo uporabo elektronske osebne izkaznice, iz podjetja SETCCE sporočajo še eno uporabno novost glede eOI.

FINANCE
Članki
Kaj omogoča uporaba e-podpisa
PRO
Članki
ČlankiFinance prPRO Kaj omogoča uporaba e-podpisa (PRO)

E-podpisovanje odpravlja enega večjih paradoksov današnjega poslovanja: tiskanje digitalno pripravljenih dokumentov samo za pridobitev podpisa in nato povrnitev v digitalno obliko je nelogično in operativno nesmiselno opravilo.

FINANCE
Članki
Trije odlični primeri spletnega nastopa
PRO
Članki
ČlankiFinance prPRO Trije odlični primeri spletnega nastopa (PRO)

Na podlagi izbranih primerov dobrih praks boste dobili vpogled, kako na spletu izstopati iz konkurence in doseči različne strateške cilje.

FINANCE
Članki
"Digital first" mora postati mantra slovenskih podjetij
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO "Digital first" mora postati mantra slovenskih podjetij (PRO)

Pri nas, v nasprotju s tujino, pri digitalizaciji še vedno prednjačijo velika podjetja, predvsem ko govorimo o posodabljanju posameznih procesov. Segment srednjih in malih podjetij pri nas še precej zaostaja, pravi Aljoša Jerman Blažič, direktor podjetja SETCCE.

FINANCE
Članki
Zadovoljen kupec je ključen za uspeh spletne trgovine
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO Zadovoljen kupec je ključen za uspeh spletne trgovine (PRO)

Uspešna spletna trgovina mora kupcu ponuditi udobje nakupa v fizični trgovini, kjer lahko izdelek preizkusimo

FINANCE
Članki
 Nova generacija digitalnih kupcev spodbuja rast obročnega odplačevanja
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO Nova generacija digitalnih kupcev spodbuja rast obročnega odplačevanja (PRO)

Medtem ko mobilni in spletni nakupi počasi prehitevajo nakupe v trgovinah, imajo trgovci na voljo vse več rešitev BNPL (Buy Now Pay Later oziroma kupi zdaj, plačaj pozneje).