EU preiskuje politično oglaševanje na Facebooku in Instagramu

Bruselj, 30. aprila - Evropska komisija je danes sporočila, da je pred prihajajočimi evropskimi volitvami odprla preiskavo političnega oglaševanja na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Bruselj bo preučil, ali sta omrežji, ki sta v lasti ameriškega podjetja Meta, kršili določila Akta o digitalnih storitvah.

Turčija, Ankara.
Tehnološki velikan Meta, upravljavec največjega svetovnega družbenega omrežja Facebook.
Foto: dpa/STA

Evropsko komisijo pred volitvami, ki bodo potekale v vseh članicah med 6. in 9. junijem, skrbi Metin nadzor nad političnim oglaševanjem na njihovih platformah.

Ta komisija je oblikovala sredstva za zaščito evropskih državljanov pred ciljno usmerjenimi dezinformacijami in manipulacijami tretjih držav. Če sumimo, da so pravila kršena, ukrepamo. To velja vedno, zlasti pa v času demokratičnih volitev, je ob najavi preiskave sporočila predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen.

akt/set/akt
© STA, 2024