Avto.info

Renault rafale e-tech 4x4 300 hp

Na vse štiri in s kar 100-kilometrskim e-dosegom

Rafale je Renaultov prestižni SUV, ki je sedaj dobil še najzmogljivejši pogonski sklop. Oznaka 300 v imenu nakazuje koliko glava je konjenica priključnohibridnega pogonskega sklopa.

Petek, 17. maj 2024

O rafalu smo že pisali ob prvem razkritju in takrat napovedali, da bo v kratkem na voljo v najbolj zmogljivi izvedbi. Sedaj je e-tech 4x4 300 hp tudi uradno prišel s štirikolesnim pogonom, kombinacijo 1,2-litrskega bencinskega trivaljnika in kar treh elektromotorjev. Izvedbo z 200 »konji«, ki je bila prikazana ob prvi predstavitvi so namreč nadgradili z dodatnim zadnjim elektromotorjem in baterijo s kapaciteto 22 kWh, kar naj bi bilo dovolj za  100-kilometrski električni doseg. Prav dodatni elektromotor z močjo 100 kW (136 KM) zagotavlja pogon na vsa kolesa, saj je nameščen na zadnjo os, medtem ko skupna sistemska moč znaša okoli 220 kW oziroma 300 »konjev«.

Od nič do 100 km/h pospeši v le 6,4 sekunde, kar je občutno hitreje kot pri običajni hibridni izvedbi. Prav tako impresiven je skupni bencinski in električni doseg, ki ga po protokolu WLTP ocenjujejo na 1.000 kilometrov. Baterijo je do 80 odstotkov mogoče z največjo močjo 7,4 kilovata (AC) napolniti v 130 minutah, v celoti pa je lahko napolnjena v malce manj kot treh urah.

Najzmogljivejša različica modela rafale je bila razvita v oddelku Atelier Alpine, ki mu je namenil tudi napredno prilagodljivo vzmetenje. To s kamero analizira cesto pred seboj in blažilnikom sporoča, kaj jih čaka. Nastavitve vzmetenja in delovanja štirikolesnega volana, rafale namreč zavija tudi z zadnjimi kolesi, voznik upravlja preko vmesnika chassis control. Ta omogoča izbiro med tremi nastavitvami: Comfort, Dynamic in Sport.

Kupci bodo pri izvedbi e-tech 4x4 300 hp lahko izbirali med dvema nivojema opreme. Osnovni z oznako Esprit Alpine ima poleg športno navdihnjenega dizajna 20-palčna kolesa, Atelier Alpine pa nekaj več atraktivnih dodatkov ter 21-palčna platišča.

Električni avtomobili se na trajekte v Grčiji ne smejo vkrcati s polno baterijo!

Da bi omejila tveganje požarov na svojih trajektih, Grčija od lastnikov električn
Novice

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.