Novice

Zakaj ni dovolj, da zavarovanje zgolj plačamo

Zavarovanje nima smisla, če polica ni prilagojena potrebam podjetja.

Izbor urednice

FINANCE
ESG
ESG
Izbor ESG-prvak
ESG Finance PRO Kdo se bo pridružil BSH Hišnim aparatom in Atlantic Drogi Kolinski 2

Iščemo tretjega ESG-prvaka Slovenije. Zaradi povečanega interesa pa podaljšujemo rok prijav do 14. marca.

Tovarna
Izbor Tovarne leta
Tovarna
Novice
Tovarna leta
Posebna izdaja
Novice Redakcija Tovarna leta Katera so najboljša proizvodna podjetja, kako vlagajo v razvoj

Posebna izdaja Tovarna leta, ki si jo lahko brezplačno prenesete

04.12.2024 06:57
Dopolnjeno: 05.12.2024 09:56
Čas branja: 3 min
Zakaj ni dovolj, da zavarovanje zgolj plačamo
»Zavarovanje nima smisla, če polica ni prilagojena potrebam podjetja. Če nekdo preseli poslovni prostor ali del poslovanja, če doda ali posodobi opremo, če zaposli nove delavce, potem je treba posodobiti tudi zavarovanje in zavarovalno polico,« opozarjajo v zavarovalnici Generali. Foto: ZORAN ORCIK

Med malimi in srednjimi podjetji (MSP) narašča povpraševanje po zavarovanjih za pravne osebe, poudarjajo na zavarovalnici Generali. Dodajajo, da jih k temu spodbujajo tudi lanski in letošnji dogodki, povezani z naravnimi nesrečami, saj podjetniki slišijo in vidijo, kako posledice vplivajo na poslovanje podjetij.

»Vsak podjetnik mora poskrbeti za zaščito svojega posla, za prihodnost podjetja, zase in za zaposlene. Na poslovanje podjetja vpliva tudi, kako uspešno podjetnik prepreči nepredvidljive dogodke, ki lahko ogrozijo poslovanje podjetja. Da lahko poskrbi za to, se mora zavedati nevarnosti in poznati tveganja, ki grozijo njegovemu poslu. Obenem je pomembno, da se ob spremembah v podjetju in v poslu poleg prilagoditev v poslovanju novim okoliščinam prilagodi tudi zavarovanje,« opozarjajo pri Generaliju in dodajajo, da tudi zaradi prilagodljivosti opažajo večje povpraševanje po paketnih zavarovanjih. To je namreč prilagodljivo poslovanju in v kritjih tudi glede na dejavnosti podjetja.

Poleg prilagodljivosti zavarovanja pomembna tudi njegova vsebina

Pri Generaliju svetujejo, da si podjetja in podjetniki vzamejo čas in pregledajo svoja zavarovanja. Kakšna kritja imajo in tudi kakšne so njihove zavarovalne vsote. Ni odveč pogovor z agentom, kako se da zavarovanje glede na poslovanje podjetja prilagoditi in optimizirati.

»Zavarovanje nima smisla, če zavarovalna polica ni prilagojena potrebam podjetja. Če nekdo preseli poslovni prostor ali del poslovanja, če doda ali posodobi opremo, če zaposli nove delavce, potem je treba posodobiti tudi zavarovanje in zavarovalno polico,« pravijo v zavarovalnici in dodajajo, da je namen zavarovanja zaščita premoženja v primeru nesreče.

Zakaj SME vse bolj zanima zavarovanje v okviru produkta paket Podjetnik

Na vprašanje, zakaj poleg zavarovanja poslovanja pred naravnimi nesrečami opažajo vse več povpraševanja po paketu Podjetnik, na Generaliju odgovarjajo, da poleg enostavne prilagodljivosti zavarovanja dejavnosti in poslovanju podjetja, zavarovanci kot prednost poudarjajo tudi možnost, da delodajalec lahko poskrbi za dodatno varnost zaposlenih, pa tudi možnost asistence.

Opcijsko je namreč pri zavarovanju v okviru paketa Podjetnik možno zavarovanje zaposlenih z dodatnim pokojninskim zavarovanjem in zavarovanjem Specialisti z asistenco, ki zaposlenim skrajša in olajša zdravljenje, podjetju pa dokazano zniža stroške za bolniške odsotnosti delavcev.

Druga možnost je sklenitev asistence, ki podjetju in podjetniku med drugim omogoča organizacijo in izvedbo pomoči, kot so organizacija varovanja objekta ali pa prihod obrtnika, ki bo opravil obrtniške storitve. Med zadnjimi najpogosteje iščejo vodoinštalaterja, mizarja, ključavničarja, steklarja, zidarja, krovca, električarja, čistilni servis, selitveni servis, skladiščenje, pa tudi najem zamrzovalne skrinje in agregata so že urejali. Pri zavarovalnici pravijo, da je namen asistence, da ima zavarovanec v primeru škode manj stresa z organizacijo popravila in s hitrostjo njegove izvedbe. »Od izbranega paketa kritij je odvisno, ali je kritje na zavarovalni primer dva ali šest tisoč evrov. Obenem je od tega odvisno, ali lahko zavarovanec v zavarovalnem letu izkoristi tri ali šest asistenčnih primerov,« pojasnijo pri Generaliju in dodajo, da krijejo potne stroške in nekaj delovnih ur obrtnika ter stroške porabljenega materiala za popravilo do določene višine.

Zavarovanci po Generalijevo cenijo nujno asistenčno pomoč, ko so v stresu, kako čim prej sanirati nastalo škodo. Nujni primer je nenaden in nepričakovan dogodek, ki, če zavarovanec ne ukrepa dovolj hitro, lahko povzroči dodatno škodo ali sta zaradi škode, ki bi nastala na objektu, opremi ali zalogi, ogrožena zdravje in varnost oseb v podjetju. Asistenca se sicer lahko uveljavlja za objekte, opremo in zalogo, ki so potrebni za opravljanje dejavnosti, ki so zavarovani za požarne nevarnosti in so na krajih, navedenih na zavarovalni polici.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Tovarna
Tovarna leta
iz prakse
Sabina Petrov V Kobaridu z digitalizirano proizvodnjo do prihrankov pri materialih in energiji 1

O izkušnjah z digitalizacijo v proizvodnji podjetja TIK več na dogodku Dobre prakse pametnih tovarn, ki bo 20. marca v Tolminu.

Tovarna
Dobre prakse
Tovarna leta
iz prakse
Dobre prakse Sabina Petrov Kako je tovarna leta 2024 v Sevnici učinkovitost povečala za 15 odstotkov

O izkušnjah Silika, tovarne leta 2024, z digitalizacijo v proizvodnji na dogodku Dobre prakse pametnih tovarn, ki bo 20. marca v Tolminu.

Tovarna
Dobre prakse
Tovarna leta
izkušnje
Dobre prakse Sabina Petrov Umetna inteligenca bo gnala proizvodnjo Hidrijinih lamel

O prelomnici v Hidrijini proizvodnji lamel več na dogodku Dobre prakse pametnih tovarn 20. marca v Tolminu

Tovarna
Dobre prakse
Tovarna leta
izkušnje
Dobre prakse Sabina Petrov Unior z digitalnim dvojčkom do nižjih stroškov proizvodnje 2

O izkušnjah Uniorja z digitalizacijo v proizvodnji več na dogodku Dobre prakse pametnih tovarn, ki bo 20. marca v Tolminu.

Tovarna
Dobre prakse
Tovarna leta
omrežna infrastruktura
Dobre prakse Sabina Petrov Kočevski Melamin povečal zanesljivost in varnost IT-okolja 1

Prenovljeno žično in brezžično omrežje zagotavlja zanesljivo podporo proizvodnim in poslovnim procesom.

Tovarna
Izbor Tovarne leta
Tovarna leta
izbor Financ
Izbor Tovarne leta Sabina Petrov TOVARNA LETA 2025 V čigave roke bo šla prestižna lovorika

Izboru tovarne leta 2025 se pridružite z izpolnjenim vprašalnikom.

Tovarna
Novice
Tovarna leta
digitalna preobrazba
Novice Janez Škrlec Hiperavtomatizacija kot avtomatizacija od konca do konca je ključ do digitalne preobrazbe

Hiperavtomatizacija koristi organizacijam z avtomatiziranim odkrivanjem procesov, inteligentnim strukturiranjem in obdelavo dokumentov ter napredkom pri analizi podatkovnih baz in poročil.

Tovarna
Partnerji sporočajo