Med malimi in srednjimi podjetji (MSP) narašča povpraševanje po zavarovanjih za pravne osebe, poudarjajo na zavarovalnici Generali. Dodajajo, da jih k temu spodbujajo tudi lanski in letošnji dogodki, povezani z naravnimi nesrečami, saj podjetniki slišijo in vidijo, kako posledice vplivajo na poslovanje podjetij.
»Vsak podjetnik mora poskrbeti za zaščito svojega posla, za prihodnost podjetja, zase in za zaposlene. Na poslovanje podjetja vpliva tudi, kako uspešno podjetnik prepreči nepredvidljive dogodke, ki lahko ogrozijo poslovanje podjetja. Da lahko poskrbi za to, se mora zavedati nevarnosti in poznati tveganja, ki grozijo njegovemu poslu. Obenem je pomembno, da se ob spremembah v podjetju in v poslu poleg prilagoditev v poslovanju novim okoliščinam prilagodi tudi zavarovanje,« opozarjajo pri Generaliju in dodajajo, da tudi zaradi prilagodljivosti opažajo večje povpraševanje po paketnih zavarovanjih. To je namreč prilagodljivo poslovanju in v kritjih tudi glede na dejavnosti podjetja.
Poleg prilagodljivosti zavarovanja pomembna tudi njegova vsebina
Pri Generaliju svetujejo, da si podjetja in podjetniki vzamejo čas in pregledajo svoja zavarovanja. Kakšna kritja imajo in tudi kakšne so njihove zavarovalne vsote. Ni odveč pogovor z agentom, kako se da zavarovanje glede na poslovanje podjetja prilagoditi in optimizirati.
»Zavarovanje nima smisla, če zavarovalna polica ni prilagojena potrebam podjetja. Če nekdo preseli poslovni prostor ali del poslovanja, če doda ali posodobi opremo, če zaposli nove delavce, potem je treba posodobiti tudi zavarovanje in zavarovalno polico,« pravijo v zavarovalnici in dodajajo, da je namen zavarovanja zaščita premoženja v primeru nesreče.
Zakaj SME vse bolj zanima zavarovanje v okviru produkta paket Podjetnik
Na vprašanje, zakaj poleg zavarovanja poslovanja pred naravnimi nesrečami opažajo vse več povpraševanja po paketu Podjetnik, na Generaliju odgovarjajo, da poleg enostavne prilagodljivosti zavarovanja dejavnosti in poslovanju podjetja, zavarovanci kot prednost poudarjajo tudi možnost, da delodajalec lahko poskrbi za dodatno varnost zaposlenih, pa tudi možnost asistence.
Opcijsko je namreč pri zavarovanju v okviru paketa Podjetnik možno zavarovanje zaposlenih z dodatnim pokojninskim zavarovanjem in zavarovanjem Specialisti z asistenco, ki zaposlenim skrajša in olajša zdravljenje, podjetju pa dokazano zniža stroške za bolniške odsotnosti delavcev.
Druga možnost je sklenitev asistence, ki podjetju in podjetniku med drugim omogoča organizacijo in izvedbo pomoči, kot so organizacija varovanja objekta ali pa prihod obrtnika, ki bo opravil obrtniške storitve. Med zadnjimi najpogosteje iščejo vodoinštalaterja, mizarja, ključavničarja, steklarja, zidarja, krovca, električarja, čistilni servis, selitveni servis, skladiščenje, pa tudi najem zamrzovalne skrinje in agregata so že urejali. Pri zavarovalnici pravijo, da je namen asistence, da ima zavarovanec v primeru škode manj stresa z organizacijo popravila in s hitrostjo njegove izvedbe. »Od izbranega paketa kritij je odvisno, ali je kritje na zavarovalni primer dva ali šest tisoč evrov. Obenem je od tega odvisno, ali lahko zavarovanec v zavarovalnem letu izkoristi tri ali šest asistenčnih primerov,« pojasnijo pri Generaliju in dodajo, da krijejo potne stroške in nekaj delovnih ur obrtnika ter stroške porabljenega materiala za popravilo do določene višine.
Zavarovanci po Generalijevo cenijo nujno asistenčno pomoč, ko so v stresu, kako čim prej sanirati nastalo škodo. Nujni primer je nenaden in nepričakovan dogodek, ki, če zavarovanec ne ukrepa dovolj hitro, lahko povzroči dodatno škodo ali sta zaradi škode, ki bi nastala na objektu, opremi ali zalogi, ogrožena zdravje in varnost oseb v podjetju. Asistenca se sicer lahko uveljavlja za objekte, opremo in zalogo, ki so potrebni za opravljanje dejavnosti, ki so zavarovani za požarne nevarnosti in so na krajih, navedenih na zavarovalni polici.