Novice

Mercedes EQS v novi preobleki in z daljšim dosegom

Pri nemški znamki so prvemu električnemu predstavniku prestižnega razreda, ki je bil zasnovan na namenski električni platformi, po treh letih od predstavitve namenili osvežitev.

Prestižna električna limuzina EQS se uvršča v sam vrh ponudbe električnih modelov znamke Mercedes-Benz. Ob manjših kozmetičnih popravkih videza zunanjosti, s katerimi so pri proizvajalcu poskrbeli za skladnost s trenutnimi oblikovalskimi smernicami, prenova prinaša nov baterijski paket z večjo kapaciteto, posodobitev vgrajenih tehnologij ter več udobja.

Mercedes-Benz EQS facelift_8Več kapacitete za daljši doseg

Mercedes EQS bo po prenovi na voljo z baterijskim paketom kapacitete 118 kWh (prej 108,4 kWh), ki naj bi omogočil do 11 odstotkov večji doseg z enim polnjenjem. Pri različici EQS 450 4Matic, ki ima v trenutni različici do 717 km dosega, bo z novim baterijskim paketom možno prevoziti do 799 km, različica EQS 450+ pa naj bi omogočala do 822 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Verjetno ne gre za prioriteto kupcev, a so s prenovo povečali tudi vlečno zmogljivost – namesto prikolice z najvišjo maso 750 kg bo sedaj možna vleka prikolice z maso do 1.700 kg.  Novi EQS bo, ob toplotni črpalki in sistemu krmiljena porazdelitve pogona med štirikolesnim in dvokolesnim pogonom, bolj učinkovit tudi po zaslugi nove programske opreme za nadzor regenerativnega zaviranja, ki omogoča večjo rekuperacijo energije

Mercedes-Benz EQS facelift_6Osvežen videz sprednjega dela in več udobja

Tudi po osvežitvi bo prepoznavnost paradnega modela nemške znamke še naprej zagotavljala značilna sprednja maska v črni barvi, eleganco pa bo poudarjalo več dodatkov v videzu kroma v povezavi z emblemom znamke Mercedes-Benz. V primeru izbire paketa Rear Comfort Package Plus bodo potnikom zadaj dodatno udobje zagotavljali “direktorski” sedeži in dodatni prostor za noge, kupcem pa bodo ponudili tudi dodatne možnosti prilagajanja notranjosti po njihovih željah.

Tehnološke nadgradnje so bili deležni tudi asistenčni sistemi, med njimi sistem samodejne menjave voznega pasu, ki sedaj deluje na avtocestah do hitrosti 140 km/h in ob uporabi prilagodljivega radarskega regulatorja hitrosti omogoča samodejno prehitevanje počasnejših vozil – seveda v državah, kjer je tovrstna polsamodejna vožnja že dovoljena.

Prva naročila za novi Mercedes EQS naj bi pri znamki Mercedes-Benz pričeli pobirati po 25. aprilu, prihod v prodajne salone pa je predviden kasneje v letošnjem letu.

Avtombilizem.com (Vir in foto: Mercedes-Benz.)

 

 

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Alfa Romeo Milano: križanec, ki želi izstopati iz množice
Hitra prilagoditev: Fiat Panda s klasičnim motorjem vse do leta 2030