Novice

Stellantis napoveduje testiranja baterij z elektrolitom v trdnem stanju

V letu 2026 naj bi v skupini pričeli s testnimi vožnjami električnih modelov z vgrajenimi baterijami z elektrolitom v trdnem stanju, razvitimi v sodelovanju z ameriškim zagonskim podjetjem Factorial.

Stellantis v roku dveh let napoveduje pričetek preizkušanja baterij z elektrolitom v trdnem stanju pri vožnji v običajnem prometu in ob vsakdanjih pogojih uporabe. Za potrebe testiranj bodo floto električnih modelov Dodge Charger Daytona opremili z baterijami, ki jih proizvaja ameriško tehnološko podjetje Factorial.

Visoka energijska gostota omogoča daljši doseg

All-electric, all-wheel-drive Dodge Charger Daytona models are dBaterije z elektrolitom v trdnem stanju, ki so jih razvili skupaj z Američani, naj bi imele energijsko gostoto več kot 390 Wh/kg, kar je občutno več v primerjavi z energijsko gostoto običajnih litij-ionskih baterij, ki trenutno dosega do 270 Wh/kg. Posledično bo vgradnja tovrstnih baterij omogočala zmanjšanje mase električnih vozil oziroma povečanje dosega ob enaki masi avtomobila.

Kot so potrdili predstavniki Stellantisa, naj bi bile baterije z elektrolitom v trdnem stanju najprej na voljo v novih modelih njihovih znamk, zasnovanih na osnovi platforme STLA Large. Ti vključujejo modele segmenta D in E znamk Alfa Romeo, Maserati, Jeep ter Dodge in Chrysler. Če bodo preizkusi potekali uspešno, bo Stellantis med prvimi, ki bo v produkcijskih modelih ponudil baterije z elektrolitom v trdnem stanju.

Električne modele z novo tehnologijo baterij sicer napovedujejo tudi pri ostalih znamkah. Kitajski Chery naj bi pričel s proizvodnjo baterij z elektrolitom v trdnem stanju in energijsko gostoto blizu 600 Wh/kg v letu 2026, Toyota namerava pričeti s komercialno rabo teh baterij leta 2027 ali 2028, ko naj bi svojo različico tovrstnih baterij predstavili tudi pri Nissanu.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Stellantis.)

Mnenja uporabnikov

2 komentarjev za "Stellantis napoveduje testiranja baterij z elektrolitom v trdnem stanju"


4 meseci 14 dni nazaj

“Če bodo preizkusi potekali uspešno, bo Stellantis med prvimi, ki bo v produkcijskih modelih ponudil baterije z elektrolitom v trdnem stanju.”

Saj vsi zelo intezivno razvijajo na področju baterij. Tako matična podjetja kot start up.
Lahko da bodo med zadnjimi in ne med prvimi.

Firediver
4 meseci 12 dni nazaj

Kolikor kaže, sta samo dve smeri oz. tri možnosti: ali razvijati baterije ali zapret tovarno (ali pa sčasoma oboje hkrati).
Vrstni red ni pomemben, pomembno je preživetje.

 
Dvajset modelov za vstop v finale izbora Slovenski avto leta 2025
CATL z novo baterijo prinaša revolucijo priključnim hibridom

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

V reduDodatne informacije