Novice

Za 1.980 srečnežev: Renault 5 Turbo 3E je reinkarnacija legend

Francoski avtomobilski proizvajalec je pripravil sodobno različico športne izvedbe modela Renault 5 iz osemdesetih let.

Renault 5 Turbo 3E kot mini super-športnik obuja spomin na legendarna modela iz osemdesetih let Renault 5 Turbo in Turbo 2, ki sta bila prva francoska modela z bencinskim motorjem s turbo polnilnikom. Sodobni reinkarnaciji so namenili električni pogonski sklop, s katerim se kot prvi model uvršča v nov avtomobilski razred mini superšportnikov.

Zmogljivost na prvi pogled

Renault 5 Turbo 3E (19)Novi Renault 5 Turbo 3E je bil razvit pod okriljem znamke Alpine na namenski konstrukcijski osnovi za električna vozila. Oblikovne poteze izvirnikov združuje z videzom “civilnega” Renaulta 5 E-Tech electric. V primerjavi z njim je s 4,08 m dolžine (širina 2,03 m, višina 1,38 m) daljši in z bolj nazaj pomaknjenim vetrobranskim steklom, na 2,57 metra pa so podaljšali tudi medosno razdaljo. Na voljo bo izključno kot dvosedežno vozilo s pogonom na zadnji kolesni par, kjer so nameščena 20-palčna kolesa. Prepoznavnost mu poleg športno agresivne zasnove odbijačev zagotavljata tudi štiroglata sprednja LED žarometa, ki v kombinaciji z dnevnimi lučmi poskrbita za prepoznaven svetlobni podpis. Dodaten poudarek so inženirji namenili aerodinamičnim lastnostim, z zasnovo delov karoserije in odprtin za dovod in usmerjanje zraka pa so poskrbeli za optimizacijo aerodinamičnega pritiska k tlom in optimalno hlajenje.

Športni duh notranjosti

Renault 5 Turbo 3E (4)Športni značaj modela Renault 5 Turbo 3E je poudarjen tudi v notranjosti s školjkastima sedežema s šesttočkovnimi varnostnimi pasovi in elementi iz ogljikovih vlaken ter pokončno ročico ročne zavore po vzoru reli dirkalnikov. Podajanju informacij je namenjena kombinacija zaslonov OpenR velikosti 10,1 in 10,25 palca, ki združujeta prikaz in funkcionalnosti digitalne instrumentne plošče ter informacijsko-multimedijskega sistema. Grafika prikaza je zasnovana po zgledu merilnikov na instrumentnih ploščah originalnih modelov iz osemdesetih let prejšnjega stoletja, sistem OpenR link pa zagotavlja povezljivost in uporabo širokega nabora Googlovih storitev.

Zmogljiva električna motorja v zadnjih kolesih

Renault 5 Turbo 3E (11)Za pogon najbolj zmogljive Renaultove “Petke” skrbita v zadnji kolesi vgrajena elektromotorja, ki s po 200 kW zagotavljata sistemsko moč 540 KM in neverjetnih 4.800 Nm navora. Baterija kapacitete 70 kWh, vgrajena v dno vozila, naj bi omogočala več kot 400 kilometrov dosega z enim polnjenjem, iz mirovanja do 100 km/h pa bo 1.450 kg težek avtomobil pospešil v 3,5 sekunde in dosegel najvišjo hitrost 270 km/h. Polnjenje bo po zaslugi 800-voltne arhitekture mogoče z največ 350 kW – med 15 in 80 odstotki napolnjenosti naj bi trajalo približno 15 minut. Na voljo bo več voznih načinov (Regular, Snow, Sport in Race s funkcijo “drift assist”), z gumbi na volanu pa bo možno izbirati med štirimi stopnjami rekuperacije in vklopom dodatne moči.

Novi Renault 5 Turbo 3E bo na voljo v različnih barvnih kombinacijah zunanjosti in notranjosti, kupci pa bodo imeli tudi možnost osebnih prilagoditev. Na voljo bo 1.980 oštevilčenih primerkov, ki bodo na voljo kupcem v Evropi, na Japonskem in Bližnjem Vzhodu ter v Avstraliji, kupci pa naj bi imeli tudi možnost izbire serijske številke. Prednaročila naj bi pri Renaultu pričeli sprejemati v roku nekaj tednov, prve dobave pa so predvidene v letu 2027.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Renault.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Kolesarsko Dirko po Sloveniji bodo spremljala vozila skupine Emil Frey
Po Volkswagnu še Audi z rigoroznimi varčevalnimi ukrepi

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

V reduDodatne informacije