Renault megane conquest TCe 160 EDC esprit alpine
Osvajalski potencial
- Lani posodobljen posebnež med križanci je v boju za preživetje ugnal model, ki mu je posodil ime
- Z zmogljivim blagim hibridom in na novo poimenovanim vrhom opreme je lahko odličen družinski avtomobil
Sobota, 1. marec 2025
Čeprav nosi njegovo ime, megane conquest nima kaj veliko z običajnim meganom. Morda je to sreča, saj je ta limuzinski križanec preživel, medtem ko so kombilimuzini s termičnimi motorji šteti dnevi. Lahko rečemo, da je bil zvest svojemu imenu in mu je uspelo osvojiti dovolj kupcev za obstanek v Renaultovem ožjem izboru.
Esprit alpine pomeni najbogatejšo opremo, pred prenovo je bila to RS line.
Lani je bil conquest nekoliko posodobljen, predvsem lepotno, kar pomeni, da ima na nosu nov logotip in nekoliko drugačne odtenke okrasnih elementov. V primeru testnega avtomobila z opremo esprit alpine je šlo za novi vrh ponudbe, ki zamenjuje nekdanji RS line in navzven zagotavlja najbolj atraktiven videz. Stoji na 19-palčnih črnih platiščih, na karoseriji ima dodatke, ki jim pravijo kromirano črni, v zadnji odbijač pa sta vdelana umetna zaključka izpušnih cevi v sijaj črni barvi.
Če odmislimo malenkost ožjo kabino (conquest je v resnici podaljšan captur), je notranjost presenetljivo prostorna. Tudi kupejevsko spuščanje strehe nima prav velikega vpliva na prostor za glave potnikov v drugi vrsti, nenavadno limuzinski zaključek karoserije pa pomeni, da ima nadpovprečno velik prtljažni prostor, ki v osnovi meri kar 513 litrov. A bolj kot to preseneča občutek kakovosti in celo prestiža, ki ga v celoti pripisujemo najvišji stopnji opreme. Del paketa esprit alpine so v
kombinacijo usnja in alkantare odeti sedeži z modrimi okrasnimi šivi, medtem ko že osnovna serijska oprema vsebuje samodejno klimo, kartico za odklepanje in zagon, pa tudi pripomočke, kot so vzvratna kamera, aktivni tempomat, digitalni merilniki in še veliko drugega.
33 litrov več prtljažnika ima blagi kot polni hibrid.
Motorna izbira, ki je poznana še iz časa pred prenovo, je bil najzmogljivejši bencinski stroj z blago-hibridno podporo, ki zmore 116 kW (158 KM) in je povezan s 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Resda za le 1.200 evrov več lahko izberete hibridno izvedbo, a je ta manj zmogljiva in z večjo baterijo odvzame 33 litrov prtljažnega prostora. Je pa zagotovo varčnejša od osmih litrov, kolikor je pokazala meritev na našem testu.
Renault megane conquest TCe 160 EDC esprit alpine |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.333 ccm, 116 kW (158 KM) pri 5.500/min, 270 Nm pri 1.800/min; Menjalnik: samodejni z dvojno sklopko, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.568 x 1.802 x 1.576 mm; Medos. razdalja: 2.720 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1.347/529 kg; Prtljažnik: 513–1.296 l. |
Največja hitrost: 174 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,1 s; Poraba goriva (WLTP): 6,1 l/100 km; Povprečje na testu: 7,9 l/100 km; Izpust CO2: 138 g/km. |
Cena: osnovni model (TCe 140 EDC evolution): 26.990 €, testno vozilo: 34.490 €; GA Adriatic, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
videz, prostornost, udobje |
![]() |
občasno neodziven menjalnik |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- conquest
- megane
- Renault
- test