Novice

Naslednja generacija električnega GLC se dokazuje v ekstremnih zimskih razmerah

Mercedes-Benz v zimskih razmerah preizkuša zmogljivosti novega električnega športnega terenca, ki so ga zasnovali popolnoma na novo.

Nemški avtomobilski proizvajalec je v javnost posredoval prve fotografije zakrite nove generacije GLC, ki so ji na račun baterijsko-električnega pogona ob imenu dodali oznako “s tehnologijo EQ” – ta bo po novem namenjena modelom, ki ne bodo na voljo z motorji na notranje zgorevanje.

Zimska testiranja na Švedskem

Wintertesting in Schweden, Arjeplog 2025: Der neue GLC mit EQ Technologie Winter Testing in Sweden, Arjeplog 2025: The all-new GLC with EQ Technology
Ekstremne zimske razmere v Arjeplogu so zahtevne že za tradicionalne pogone, kaj šele za električne.

Zimska testiranja novega modela potekajo v Mercedesovem testnem centru Arjeplog, ki se nahaja blizu arktičnega kroga in je pravi poligon za preizkušanje novosti v težkih zimskih razmerah, ob tem da nizke temperature predstavljajo še dodaten izziv tehnološkim komponentam električnih vozil. Med preizkusi z vsakim novim modelom opravijo več kot 500 individualnih voženj po vnaprej pripravljenih testnih scenarijih, testiranjem električnih modelov pa so namenili še več kot sto dodatnih testnih scenarijev, s katerimi do potankosti preizkusijo lastnosti in delovanje tehnologih, povezanih z električnim pogonom.

Različice pogona

Wintertesting in Schweden, Arjeplog 2025: Der neue GLC mit EQ Technologie Winter Testing in Sweden, Arjeplog 2025: The all-new GLC with EQ Technology
800-voltna arhitektura v električnem GLC naj bi omogočala hitro polnjenje z močjo preko 320 kW.

Novi GLC naj bi bil na voljo z možnostjo štirikolesnega pogona 4Matic ali s pogonom na zadnji kolesni par, štirikolesno gnani modeli pa bodo imeli opcijo odklopa pogona sprednje osi za doseganje čim večje učinkovitosti. Sprednji in zadnji pogonski sklop bosta učinkovitejša tudi na račun nove tehnologije krmilne elektronike, pogonski sklop na zadnji osi, ki je plod lastnega razvoja, pa predstavlja kombinacijo električnega motorja z dvostopenjskim prenosom moči. Podrobnosti baterijskih paketov zaenkrat še niso znane, vemo le, da naj bi 800-voltna arhitektura omogočala polnjenje z najvišjimi močjo preko 320 kW, kar je občutno več kot v modelu EQC, kjer to poteka z močjo 110 kW. Za polnjenje baterij s pomočjo regeneracije pa bo poskrbela tudi nova zasnova sistema zavor, ki združuje vse enote v enem modulu.

K boljši učinkovitosti naj bi prispevala še standardno vgrajena toplotna črpalka, ki izkorišča energijo pogonskega sklopa in odvečno toploto baterijskega paketa. Za optimalno temperaturo v kabini in temperaturno regulacijo baterij, ki zagotavlja hitro polnjenje v vseh razmerah, naj bi (v primerjavi s klasičnimi grelci) porabila le tretjino energije. Nova generacija električnega modela GLC je naslednji korak pri uresničevanju sveže prodajne strategije nemške znamke, po kateri naj bi do leta 2027 predstavili 17 novih električnih modelov in 19 modelov s pogonom motorjev na notranje zgorevanje.

Avtomobilizem.com (Vir: Inside EVs, Mercedes-Benz. Foto: Mercedes-Benz.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Hondine gorivne celice: nova generacija bo cenejša in učinkovitejša
ES90: prvi Volvo z 800-voltno tehnologijo

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

V reduDodatne informacije