Magna načrtuje v okviru skupnega podjetja LG Magna e-Powertrain gradnjo nove tovarne v mestu Miskolc, Madžarska. Površina tovarne naj bi znašala okoli 284 tisoč kvadratnih metrov, v njej bo proizvodnja avtomobilskih električnih motorjev. Kasneje naj bi nudili široko paleto elektrificiranih komponent pogonskih sklopov, vključno z inverterji in polnilniki na vozilih, navaja Magna na svoji spletni strani. Predvideno je, da bodo tovarno zgradili do konca leta 2025.

Zaposlitev za 200 ljudi

Ta nova proizvodna enota je “strateško locirana blizu originalnih proizvajalcev opreme (OEM) in drugih Magninih obratov v regiji.” Proizvodnja naj bi se v tovarni začela v letu 2026, ko naj bi zaposlili 200 ljudi.

S to novo kapaciteto – prvo v Evropi za skupno podjetje LG Magna e-Powertrain – je podjetje dobro pozicionirano, da sledi povpraševanju strank in naraščajoči proizvodnji globalnih električnih vozil,” je dejal Diba Ilunga, predsednik podjetja Magna e-Powertrain.

Skupaj z obrati v Mehiki, Kitajski in Južni Koreji bo tovarna na Madžarskem ključna, saj podjetje pospešuje svoj položaj kot partner za mobilnostne izdelke na hitro rastočem globalnem trgu električnih vozil,” je dodal izvršni direktor LG Magna e-Powertrain, Cheong Won-suk.

Podjetje je prejelo subvencije madžarske vlade in lokalnih oblasti, kar bo pomagalo pri izgradnji in začetku obratovanja te pomembne tovarne, ki bo prispevala k rasti elektrificiranih vozil in izboljšanju trajnostnih možnosti mobilnosti v Evropi.

Kaj bo z Magno v Hočah?

Magna je marca zaradi spremenjenih razmer na trgih ustavila proizvodnjo v hoški lakirnici, za katero je marca 2017 prejela 18,5 milijona evrov državne pomoči. Napovedala je, da bo na lokaciji od nekaj več kot 100 ostalo 50 zaposlenih, ter da nameravajo tam vzpostaviti podporno-razvojno središče za svoje druge lokacije po svetu. Nato je v državni proračun v celoti vrnila dodeljeno subvencijo skupaj z obrestmi.

Kot navaja Večer, naj bi medtem v Magni v Hočah razmišljali o proizvodnji električnega SUV-a Fisker Ocean, vendar še ni dogovora. Tovarno so po njihovih informacijah obiskali tudi predstavniki kitajskega proizvajalca avtomobilov BYD, kar odpira možnost za proizvodnjo kitajskih električnih vozil v Sloveniji, vendar do dogovora (še) ni prišlo.