Novice

Xiaomi SU7 je pravi hit med kitajskimi kupci

Kitajski tehnološki gigant je pretekli teden začel s prodajo njihove električne limuzine SU7, ki je med kitajskimi kupci naletela na precejšen odziv.

Očitno so kupci željno pričakovali pričetek prodaje prvega električnega avtomobila znamke Xiaomi, saj so že v prvih štirih minutah po pričetku zbiranja prednaročil prejeli 10.000 naročil. Po 27-ih minutah je število naročil že naraslo na 50.000, do konca dneva pa so prejeli skoraj 90.000 prednaročil za električno limuzino SU7.

Letošnje proizvodne kvote razprodane v 24 urah

Ob tako velikem zanimanju za prvi avtomobil podjetja, ki do zdaj še ni imelo izkušenj in ponudbe na tem področju, se seveda poraja tudi vprašanje dobav. Prvi kupci standardnih različic modela SU7 naj bi naročena vozila dobili proti koncu tega meseca, medtem ko so dobave različic SU7 Pro predvidene 18 do 21 tednov po pričetku prodaje. Najdražje različice SU7 Max naj bi bile kupcem predane čez predvidoma 27 do 30 tednov. Xiaomi SU7, za katerega je bilo potrebno ob prednaročilu plačati 5.000 juanov (650 evrov) depozita, bo v standardni različici kupcem na voljo od 215.900 juanov (27.700 evrov) naprej. Cena različic SU7 Pro se prične pri 245.000 juanih (31.400 evrih), največ pa bo potrebno odšteti za različico SU7 Max in sicer 299.900 juanov oziroma 38.450 evrov po trenutnem menjalnem tečaju.

Plod lastnega razvoja

Za pogon modelov Xiaomi SU7 bodo skrbeli električni pogonski sklopi, ki so jih razvili pri podjetju Xiaomi. Avtomobil temelji na 800-voltni arhitekturi in bo že v osnovni različici ponujal 220 kW (299 KM) moči in 700 km dosega, v odvisnosti od izbrane različica pa bodo avtomobili na voljo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom in največjim dosegom do 830 km. Proizvodnja bo potekala v novem obratu kitajskega avtomobilskega proizvajalca BAIC v Pekingu. Začetna letna kapaciteta proizvodnje bo 150.000 enot, v naslednji fazi jo nameravajo povečati na 300.000 enot letno, baterije pa naj bi dobavljali podjetji CATL in BYD.

Pričetek prodaje pozitivno vplival na vrednost podjetja Xiaomi

Čeprav analitiki pričakujejo, da bo Xiaomi z vsakim prodanim avtomobilom beležil izgubo v višini 10.000 ameriških dolarjev (9.250 evrov), so delnice podjetja Xiaomi zabeležile 16-odstotno rast in so trenutno na najvišji točki po januarju 2022. Tržna vrednost kitajske korporacije je v času najvišje vrednosti delnic s 55 milijardami dolarjev (51 milijardami evrov) celo presegla vrednost ameriških avtomobilskih znamk General Motors in Ford.

Avtomobilizem.com (Vir: Inside EVs, Autoblog. Foto: Xiaomi.)

Mnenja uporabnikov

2 komentarjev za "Xiaomi SU7 je pravi hit med kitajskimi kupci"


Polo78
1 mesec 13 dni nazaj

Lahko, da je dober, ne vem… Ampak, da avto naročiš na način, da ga ne vidiš od blizu, kaj šele da bi se vanj usedel, potipal, se zapeljal kak krog… ne, tega pa ne bom razumel nikoli. Zgleda sem tudi sam že star..

a_sist
1 mesec 13 dni nazaj

Spredaj mclaren, zadaj aston martin/jaguar. Kitajska domišljija ima meje, ki jim jih postavijo evropski oblikovalci.

 
Geely in BYD razvijata priključne hibride z neverjetnih 2.000 km dosega
Še ena osvežitev za Suzuki Vitaro