MotoGP

Marquezu se je odvalil kamen od srca: Počutil sem se kot v starih časih

Jerez, 28. 04. 2024 14.52 | Posodobljeno pred 14 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Marc Marquez je znova dokazal, da mu je dirkališče v domačem Jerezu pisano na kožo. Ne nedeljski glavni preizkušnji je prvič kot dirkač Ducatija zaključil na stopničkah, prehitel ga je le Francesco Bagnaia, ki ima dodaten razlog za zadovoljstvo, saj je dirko po padcu predčasno zaključil vodilni v skupnem seštevku Jorge Martin.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Bagnaia na VN Španije znova stopil na najvišjo stopničko
    02:17
    Iz 24UR: Bagnaia na VN Španije znova stopil na najvišjo stopničko
  • Vrhunci dirke motoGP za VN Španije
    05:33
    Vrhunci dirke motoGP za VN Španije
  • Vrhunci dirke moto3 za VN Španije
    02:56
    Vrhunci dirke moto3 za VN Španije
  • Vrhunci dirke moto2 za VN Španije
    05:15
    Vrhunci dirke moto2 za VN Španije
  • Pedro Acosta - nova zvezda razreda motoGP
    04:45
    Pedro Acosta - nova zvezda razreda motoGP
  • Fabio Quartararo Daniju Pedrosi prinesel medaljo
    00:44
    Fabio Quartararo Daniju Pedrosi prinesel medaljo
  • Pogovor z Valentinom Rossijem v Jerezu
    00:55
    Pogovor z Valentinom Rossijem v Jerezu

Prav na dirkališču v Jerezu je bilo pred štirimi leti konec dolgoletne prevlade Marca Marqueza, potem ko je Španec takrat na prvi dirki sezone staknil poškodbo, po kateri je okreval več kot leto dni. Zdaj pa lahko starejši od bratov Marquez upa, da bo prav Jerez nova prelomna točke njegove kariere, ki je po prestopu v Ducati očitno znova v vzponu. 

Marquez je izjemno formo pokazal že v soboto, ko je dobil kvalifikacije, poznejšo sprint dirko pa po lastni napaki končal na sedmem mestu. V nedeljo je svojo formo še nekoliko dvignil, na koncu pa pred več sto tisoč svojimi navijači proslavljal prve stopničke v garaži novega moštva. 

"Kako pomemben dan in kako pomembna dirka! Na začetku sem bil malo zadržan, nisem želel znova pasti. Hitrost je bila prava, imel sem ritem, da sem se lahko boril z Bagnaio. Bilo je res tesno, počutil sem se kot v starih časih. V zadnjem krogu je bil izjemen, postavil je najhitrejši čas, tako da se nisem uspel več približati," je Španec povedal po koncu četrte preizkušnje sezone. 

Že na VN Amerik v Austinu je sicer stal na stopničkah, a na sprint dirki, to pa je njegova prva vidna uvrstitev na nedeljskih preizkušnjah. "Ni pomembno, kaj se je zgodilo v preteklosti. Pomembno je, kaj se dogaja zdaj, v sedanjosti," je 31-letnik poln optimizma pred nadaljevanjem sezone. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Enako velja za Francesca Bagnaio, ki je imel ves konec tedna obilo težav. Sobotne sprint dirke ni zaključil, ko pa je bilo to najbolj pomembno, pa je znova pokazal, zakaj gre za aktualnega branilca naslova. Za dodatno zadovoljstvo Italijana je poskrbel odstop Jorgeja Martina, ki je bil v trenutku svoje napake celo vodilni na dirki, dobil pa je tudi sobotno preizkušnjo.

"Najbolj pomemben je bil prvi krog. Potem sem pritiskal na polno, da sem sledil tistim v ospredju. Jorge (Martin) je naredil napako. Ko sem prišel v vodstvo, sem vedel, da moram biti še naprej agresiven, saj mi je v ozadju sledil Marquez. Užival sem v najinem dvoboju. Hvala vsem navijačem, ki so sicer upali na špansko zmago," je bil zadovoljen ljubljenec italijanskih "tifozov".

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (152)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AchiIIeus
06. 05. 2024 19.51
+10
Nič še ne kaže da bo eno najskromnejših moštev Gresini ponudilo podaljšanje pogodbe Kilavemu93, mar se v ozadju že skriva zamenjava najpodlejšega dirkača vseh časov? ...skrajni čas da se ta prečudoviti šport očisti Kilave nesnage za večne čase.
Novi T3chno
07. 05. 2024 15.19
-8
Ja, nič še ne kaže, da bo eno najskromnejših moštev Gresini ponudilo podaljšanje pogodbe Kilavemu93 pa, če se mar v ozadju že skriva zamenjava najpodlejšega dirkača vseh časov?
Monster_Cat
07. 05. 2024 20.54
-9
Kot izgleda gre MAR v tovarnisko mostvo ducatija...
AchiIIeus
07. 05. 2024 21.31
+6
Mucak, v tovarniškem moštvu lahko Kilavi93 samo sanitarije čisti, bodimo prosim realni.
Novi T3chno
08. 05. 2024 08.04
-6
Ja Achilleus, v tovarniškem moštvu lahko Kilavi93 samo sanitarije čisti.
AchiIIeus
08. 05. 2024 13.00
+5
Novi T3chno
08. 05. 2024 13.27
-5
Ja Achilleus, imam srečo, da se ne rabim trola delat.
Monster_Cat
05. 05. 2024 19.31
-14
jezni kaktus je ocitno prsu iz Jadrana, da minusi narascajo😬
dolgi
05. 05. 2024 21.06
-10
dejansko je dobesedno prismrdel...od nekod drugod sicer.
AchiIIeus
06. 05. 2024 19.52
+8
Človek kar ne more verjet koliko tepcev premore naša mala država.
Monster_Cat
06. 05. 2024 21.18
-8
prost1
08. 05. 2024 13.44
-4
Monster_Cat
05. 05. 2024 17.38
-16
Na tujih vsebinah clankov ...ki niso placljive!.......Petrucci: "Poznam Dall'Igna, mislim, da ne bo pustil Marqueza oditi drugam.....zanima ga kaj lahko stori z njegovim motorjem"
dolgi
05. 05. 2024 11.06
-15
Pa še nekaj, čas bi bil da predvsem Bagnaia, pa tudi ostali "akademiki" in haterji nehajo cvilit proti načinu vožnje Marca Marqueza na dirkah, ker tole postaja podobno tistemu, ko je sova očitala vrabcu, da ima prevelike oči. Namreč Pecco kaže neko brutalno agresivnost nasproti MM93, enkrat ga je že spravil s steze, tokrat je Marc odnehal, ker je res hotel priti do cilja in vknjižiti rezultat, sicer bi ga Pecco spet podrl. MM sicer ne jamra, si pa gotovo misli svoje.
dolgi
05. 05. 2024 11.36
-16
Očitno se namreč Peccu močno tresejo hlače, da bi drugo leto utegnil Marc presedlati na tovarniški sedež poleg njegovega. Baje mu je Valentino Rossi svetoval, naj MM-ja raje podre tudi za ceno lastnega odstopa, saj sam že ima zagotovljen sedež za prihodnje leto, Marc pa rabi pokazati še kakšen dober rezultat. Tako vsaj pišejo plačljivi mediji, tisti predragi za Švicarja z Dolenjske.
dolgi
05. 05. 2024 11.46
-15
Valentino Rossi: Pecco "jezen" na "dirkače, ki dirkajo, ne da bi mislili na druge"..... hm, ja, ja..... on misli predvsem na enega in sicer kako bi ga onemogočil...
Monster_Cat
05. 05. 2024 12.07
-16
Zanimivo je kako je agreisiven v duelih 1 na 1 samo prot MAR in delno Martinu....ostalih ...sploh akademikov se izogiba.
dolgi
05. 05. 2024 13.35
-15
ker imajo (akademiki) komando z vrha, da mu morajo pustiti prosto pot.
FIRBCA
05. 05. 2024 10.14
-18
Tamal Pedro je zamenjav MM ja tako, da makaroncki lahko se to leto kokodajsajo na prvih mestih.
dolgi
03. 05. 2024 21.52
-13
Valentino Rossi pravi, da je Pedro Acosta presenetil vse. S tem se ne strinjam, Marc Marquez je že pred kakšnim letom omenjal Acosto kot nekoga velikega, ki prihaja.
dolgi
03. 05. 2024 21.54
-15
19-letnik, ki je zaključil prvenstvo Moto2 v Maleziji, se bo pridružil Tech3 GASGAS na račun Pola Espargara. Marc Marquez, ki je slavno prestopil iz Moto2 v MotoGP in osvojil šest od naslednjih sedmih naslovov prvaka v razredu, je njegov potencial neverjeten. "To sem že rekel v tvitu na njegovi prvi dirki v Moto3," je Marquez povedal za AS o Acosti. »Ne spomnim se točno, kaj sem dal, ker sem bil doma na kavču, ker sem bil poškodovan, a Pedro je dober, zelo dober. »To dokazuje in na koncu številke govorijo same zase.
FIRBCA
05. 05. 2024 10.16
-18
dolgi
05. 05. 2024 11.08
-15
dolgi
03. 05. 2024 11.12
-9
Markec ima na mizi ponudbo Aprilie za tovarniško moštvo in takoj se mu je začel javno prilizovati tudi Gigi, ki ga vabi v tovarniško moštvo Ducatija. Še bo pestro.
Luigi Taveri II.
03. 05. 2024 12.10
-15
Z drugimi besedami bi flajer pojasnil, da ga spet nihče noče
Monster_Cat
05. 05. 2024 11.04
-16
Z tretjim besedami bi flajer pojasnil, da spet nima jajc zamenjat mostvo
Pagliaccio 46
02. 05. 2024 12.19
-19
Luca Marini bo na naslednjem prizorišču naskakoval 1. točko. Honda je nejevoljna in pravi da si za prvo točko ne more vzeti toliko časa kot za prvega otroka
dolgi
03. 05. 2024 11.34
-12
Pa ne pozabimo kakšen skok naprej je naredila Honda po odhodu MM93, z lansko Hondo bi bil Marini (pa tudi ostali akademiki) gladko cel krog zadaj na dirki.
Monster_Cat
05. 05. 2024 18.24
-13
Neil Hodgson: "V Austinu so Marinija premagali tudi tisti, ki so padli."
Tenma
02. 05. 2024 10.07
-19
Jezdimir in Kaktus je enaka oseba ali sta dvojčka? Ker povsed je zram hehehe...
dolgi
05. 05. 2024 13.42
-11
že dolgo je jasno, da si poleg iste greznice delita tudi isto zadnjico.
štajerski janezek
01. 05. 2024 13.23
+10
Bagnaia majstersko pošolal Markeca in mu vrnil z agresivnimi manevri.... :)
Kaktus-x
01. 05. 2024 15.18
+17
Kilavi93 nima za burek proti Bagnai, če smo realni.
FIRBCA
05. 05. 2024 10.19
-16
stajrski janezek. Nic ga ni posolal MM se se privaja in kanta je mal slabsa kod ob makarona in tudi z gavo skozi zid ne gre vec tako da je ze mal dolgcajt gledati MM ja ko vozi kod ostali solarcki.
Tenma
01. 05. 2024 09.49
-17
rosi v GP clasi ni niti 1x premagal Markeca z naslovom, Markec je njega pa 6x...tako da, kir je boljši?
flintwestwood
01. 05. 2024 10.11
+15
štajerski janezek
01. 05. 2024 13.16
+11
Majstr... ti meni o Tirolcu? Človek to je papagajščina?
Tenma
01. 05. 2024 13.43
-21
Ne, ker za razliko od tebe, živim samostojno.
Kaktus-x
01. 05. 2024 15.20
+17
Samostojno si ti samo za mrežo na Studencu!
Monster_Cat
30. 04. 2024 19.34
-26
Niti enga stavka al pa slike iz vcerajsnih testiranj.....👏👏
Jezdimir...hehehe
30. 04. 2024 16.20
+26
Podrepniki še kar boli resnica, da je Dr Rossi je pri 31 letih še vedno zmagoval in bil v borbi za prvaka med tem ko so od Markeca predstave zadnjih 5 let res kilave, predlani 13 mesto, lani 14 mesto, nihče se več ne spomne kdaj je zmagal, da niti ne omenjam da z isto vnemo zabija ducatija v pesek kot je Hondo...kdo je tu nor in do kdaj bomo še priča mučenju najboljšega motorja se upravičeno sprašuje vesoljna javnost, upajmo da ne več dolgo...hehehe
Monster_Cat
30. 04. 2024 17.42
-23
Lepo, da delas reklamo MAR z slikco...kdo je tu nor se fprasi
Jezdimir...hehehe
30. 04. 2024 18.46
+23
Monster_Cat
30. 04. 2024 19.17
-21
FIRBCA
30. 04. 2024 21.01
-21
jezdemirce .. si pa resnicno zakompleksani otrok. Kaksne probleme imas ti. Mal beri kaj pises. To ni politika to je sport.
Jezdimir...hehehe
30. 04. 2024 21.42
+20
Resnica boli, knede dete nedoraslo...enkrat ti bo mogoče kapnilo, mogoče...hehehe
Tenma
01. 05. 2024 09.43
-16
sloeki70
01. 05. 2024 11.34
-17
Se kar ublas na Rossija j e b imir, dej hitro brisi komentarje, pa da ne pozabis blokirat!!
Kaktus-x
01. 05. 2024 15.22
+21
Sloeki dej preberi se kdaj, blokirana ti je pamet, realno gledano.
Pagliaccio 46
30. 04. 2024 11.27
-22
Bagnaia po izenačenem boju zmagal na motorju za katerega trdi že ves čas , da je neprimerno boljši od lanskega modela
Monster_Cat
30. 04. 2024 12.14
-20
Pagliaccio 46
30. 04. 2024 13.32
-21
300 tisočink sekunde se sliši bolj superiorno
Monster_Cat
30. 04. 2024 14.13
-19
Jst sm napisal za rumene, da lazje razumejo.....
Boris Kavčič
30. 04. 2024 14.45
-17
še to je MM popustil in ni šel na glavo..če bi bila situacija v drugačna mu ne bi pustil niti 0.0001
Jezdimir...hehehe
30. 04. 2024 16.22
+18
Ne razumem zakaj je podrepnikom bed priznat da je mladi Acosta doktor dirkanja za Markeca...prej ko se sprijaznejo lažje jim bo...hehehe
Monster_Cat
30. 04. 2024 19.17
-17
Se veda ti marsikaj nea štekas....jasno ka beli dan
Jezdimir...hehehe
30. 04. 2024 21.43
+22
Muci, sej vemo da imaš precej dolgo laitungo, brez da se hvališ...hehehe
sloeki70
01. 05. 2024 10.02
-20
Dobro reklamo delas za MM jezdic, se vidi prepih med usesi!
Luigi Taveri II.
30. 04. 2024 10.48
-23
S starejšimi Ducatiji so zmagovali Bezeki,Enea,Martin,Diđa...........464646 od kdaj pa se Martin in Enea vozita s starejšimi Ducatiji ?
Luigi Taveri II.
30. 04. 2024 10.50
-21
Kar se pa tiče Marka skače, pa nihče nima v tej sezoni boljšega rezultata na poltovarniškem Ducatiju kot on, pa če gre za glavno dirko ali sprint dirko
464646
30. 04. 2024 11.23
+19
Od kdaj ti spremljaš GP? Ni Enea vozil pri Gresiniju? NI enea prvo sezono imel 2leti ali 3 leta starega dučeja s keterim je prišel na podiume? Martin prvo sezono ni imel aktualnih tovarniških podpor...
Luigi Taveri II.
30. 04. 2024 13.25
-17
Dirkaški škrat ali pa zaletavost... očitno so lahko vsi zmagovali z 2 ali 3 leta starimi Ducatiji razen Valentina Rossija s stalno aktualno tovarniško podporo.
464646
30. 04. 2024 14.10
+21
Ne obračaj teme, sedaj ko se sam zavedaš, da pojma nimas kaj gledas na tvju
Jezdimir...hehehe
30. 04. 2024 16.23
+21
Lažnivc pojma nima, tolk laže da sam sebi verjame...hehehe
mptour
30. 04. 2024 09.23
+17
Hišni pajac tega portala.
464646
30. 04. 2024 08.35
+16
S starejšimi Ducatiji so zmagovali Bezeki,Enea,Martin,Diđa,...Alex Marquez lansko sezono zmagalna sprintu v Silverstonu, dobil kvalifikacije v Argentini,...bil nekajkrat na stopničkah na glavni dirki, prav tako z letnico starejšim Ducatijem....
Kaktus-x
30. 04. 2024 09.53
+18
Lanski Ducati je v prvi polovici sezone definitivno prednost, ki pa jo Kilavi93 ni sposoben izkoristiti, nima znanja niti talenta, pa še karma ga tepe.
Luigi Taveri II.
30. 04. 2024 10.39
-16
Night fly pravi, da tudi Rins lani ni imel 0 točk
Luigi Taveri II.
30. 04. 2024 10.46
-15
S starejšimi Ducatiji so zmagovali Bezeki,Enea,Martin,Diđa,...Alex Marquez na sprint dirki....letos pač nihče od teh
464646
30. 04. 2024 08.06
+20
S poltovarniškimi dučeji so zmagovali Bezeki,Enea, Diđa, Martin. Alex Marquez lansko sezono zmagal sprint Silverstonu, dobil kvalifikacije v Argentini in bil nekajkrat na stopničkah, prav tako s starejšim modelom....
Pagliaccio 46
29. 04. 2024 21.14
-15
Luca Marini pa je še vedno na nehvaležnem zadnjem mestu z nič točkami. Tega si Honda ne bi smela dovoliti. Kdo bi si mislil, da bo ponovil Valentinovo Petronasovo pravljico ?
Pagliaccio 46
29. 04. 2024 21.09
-17
Marc Marquez pa je zopet zdrsnil na sprint dirki in spet ugnal Luco Marinija, dokler ni odstopil