Nova direktorica Regionalne razvojne agencije za Podravje - Maribor Nataša Ritonija, ki je na tem mestu zamenjala Uroša Rozmana, je danes nekoliko podrobneje spregovorila o prihodnjem delu in vodenju te pomembne razvojne institiucije, ki je s tremi desetletji delovanja in povezovanja 41 občin na področjih podjetništva, regionalnega in turističnega razvoja postavila trdne temelje za celovit trajnostni razvoj Podravja. Prepričana je, da imamo na ravni regije precej neizkoriščenega potenciala, zlasti v povezavi s Pohorjem, kjer je po njenih besedah potrebno delati v smeri trajnostnega turizma. Še najprej pa je treba razvijati tudi lani vzpostvljeno blagovno znamko Destinacija Štajerska

Trenutno izvajajo 32 projektov

"Delamo odlično, zelo sem zadovoljna s sodelavci, ki so zagnani in motivirani. Brez dobrega tima zastavljene vizije ni možno uresničiti," je dejala Ritonija. Agencija trenutno izvaja 32 projektov na področju regionalnega razvoja, podjetništva, inovacij in turizma. Večinoma gre za mednorodne projekte različnih shem, čakajo pa na razpise v okviru nove finančne perspektive. "V tem trenutku, kar zadeva novo finančno perspektivo, izvajamo dva projekta s področja podjetništva, za ostale pa čakamo pozive s strani pristojnih ministrstev. V okviru projekta Poni Podravje smo objavili razpis za deset podjetnikov, ki jih bomo pri nas zaposlili in jih pripravljali za vstop v podjetniške vode. Eden večjih projektov bo oskrba s pitno vodo za 16 občin. Glede na to, da smo bili v prejšnji perspektivi zelo uspešni pri črpanju sredstev, verjamem, da bomo skupaj z občinami našli skupne cilje, da v našo regijo pripeljemo čimveč sredstev."

[[image_1_article_62141]]

Želijo okrepiti sodelovanje z občinami in ministrstvi

Ena od priritet RRA Podravje - Maribor bo še intezivnejše sodelovanje z državnimi inštitucijami, zlasti ministrstvi. Januarja jih čaka sestanek Partnerstva za Pohorje, ki poteka prav v njihovi koordinaciji. Na ta način se bo Ritonija še bolje spoznala z župani in ostalimi deležniki, s katerimi sodeluje agencija. "Kot regionalna agencija si želimo tudi okrepiti sodelovanje z občinami, in to v okviru obstoječih in tudi novih partnerstev."

Revitalizacija Kreativnega parka Drava ostaja med prioritetami

Ritonija še pravi, da agencija s pomočjo mednarodnih razpisov precej finančnih sredstev, potrebnih za delovanje, išče na trgu. Tudi v prihodnje si bo prizadevala za dodatne vire financiranja. "Želeli bi si, da bi bili za svoje delo 100-odstotno financirani. Ker pa se zavedamo težke siutacije, moramo biti tudi na tem področju inovativni in iskati dodatne finančne vire."

Nova direktorica bo nadaljevala prizadevanja prejšnjega vodstva za revitalizacijo Kreativnega parka Drava, v delu katerega je sedež agencije. "Pri tem projektu smo odvisno od financiranja, objekt ni v naši lasti, ima več lastnikov, eden od njih je Mestna občina Maribor. Gotovo bomo nadaljevali z vsemi začetimi aktivnostmi, iskali bomo finančne vire (evropske, državne, občinske) za obnovo stavbe. Želimo si, da bila obnova čimprej zaključena, saj želimo v nove prostore umestiti vsebine podjetništva. Moja vizija je, da okrepimo vlogo agencije kot inovativnega hub centra startupov."