Avto.info

Tesla model 3 performance

Do stotice v 3,1 sekunde za samo 56 tisočakov?!

Tesla je na trg poslala še en avtomobil, ki v kategoriji pospeševanja v zadrego spravlja tudi najelitnejše eksotične športnike z bencinskim pogonom.

Četrtek, 25. april 2024

Model 3 je bil prenovljen nekaj mesecev nazaj, a so ga ponujali le v dveh pogonskih izvedbah. Osnova je izvedba z zadnjim pogonom za 40 tisočakov, zmogljivejša pa s štirikolesnim pogonom in večjo baterijo stane slabih 48 tisočakov. Sedaj je prišla na vrsto še kraljica med trojkami, izvedba performance z izjemnimi zmogljivostmi. Vsa štiri kolesa poganjata dva elektromotorja s skupno močjo 338 kW (460 KM) in največjim navorom 723 Nm, kar je dovolj, da se do stotice izstreli v le 3,1 sekunde. Največja hitrost ob tem znaša 262 km/h, pri čemer je toliko bolj šokantno dejstvo, da takšen avtomobil v Sloveniji lahko naročite za vsega 55.990 evrov. Najbrž ni treba posebej poudarjati, da bi takšne številke pri klasično gnanih modelih drugih znamk zahtevale vsaj večkratnik tega zneska.

Vse skupaj toliko bolj zadene zato, ker gre v osnovi za vsakdanje uporaben avtomobil, ki navzven, razen z 20-palčnimi platišči, ne vpije »poglejte me«. Navduši tudi uraden podatek o največjem dosegu, ki znaša 528 kilometrov. Za tega poskrbi baterija s kapaciteto 79 kWh s možnostjo polnjenja z največjo močjo kar 250 kW.

Če ste o novi tesli model 3 performance že brskali po internetu, ste verjetno naleteli na nasprotujoče si podatke, saj na uradni slovenski strani piše, da ima 460 »konjev« in pospešek do stotice v 3,1 sekunde, v ZDA pa, da moč znaša 510 »konjev« in pospešek 2,9 sekunde. Pri tem gre za preprosto razlago. V Evropo namreč model 3 ne prihaja iz ZDA, ampak s Kitajske, pri čemer avtomobila ne uporabljata enakih baterij. Iz tega izvira različna specifikacija največje moči, a pospešek vseeno ostaja enak. Razlika dveh desetink pa se skriva v tem, da Američani merijo pospešek od 0 do 60 milj, kar pomeni do 96 km/h, v Evropi pa merimo čas do 100 km/h. Ob tem je morda vredno omeniti tudi opombo »with rollout subtracted« pri uradnem podatku o pospešku, saj to izda, da je bila meritev narejena po posebnih pravilih,  ki meritev začnejo, ko se avtomobil že začenja premikati (prevozi približno razdaljo enega čevlja).

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.