Vsebinsko oglaševanje

(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.
19.04.2024 06:00
Čas branja: 4 min

Transport je bila do zdaj edina panoga, v kateri se Kitajska omenja redko ali celo nikoli. V povezavi s transportom z Daljnega vzhoda srečamo le Indijce in Filipince v vlogi voznikov tovornjakov, ki polnijo prazne sedeže vlačilcev.

Kaj pa Kitajska, je že zapeljala v panogo transporta ali se bo to še zgodilo?

Naša raziskava kitajskih proizvajalcev tovornjakov kaže, da se to že dogaja, a ti večinoma delujejo na domačem trgu.

Pogovor s šefi slovenskih podjetij v dobaviteljski industriji sporoča, da Kitajce zaznavajo kot tekmece, kot grožnjo z vzhoda, ki jemlje delež evropskim proizvajalcem, s tem pa tudi slovenskim dobaviteljem, ki jim dobavljajo dele.

Kitajsko omenjajo tudi kot priložnost. Ko bodo gradili tovarne v Evropi, se lahko vključijo v njihove dobaviteljske verige.

Medtem so slovenski dobavitelji, osrednji junaki aprilske številke revije Prevozi, zaradi ohlajenega trga električnih avtomobilov že zavili v povezano, a vseeno vzporedno panogo tovornih vozil. Hidria je v tej aktivna že dalj časa, Kolektor v njej išče nove priložnosti z deli za elektropogon. Elektromobilnost je v tovornem prometu sicer precej bolj skromno razvita kot v osebnih avtomobilih, a panoga je v vzponu, ta pa bo, kot kaže, bolj linearen kot na nestabilnem avtomobilskem trgu.

V tokratnih prevozih še o investiciji Autocommercea, ki bo na obrobju Ljubljane gradil nov prodajno-servisni center za tovorna vozila, vključno z megavatno polnilnico in pozneje tudi s polnilnico za vodik. V vozni park LPP bo prihodnje leto zapeljal prvi avtobus na vodik oziroma na elektriko in gorivne celice v vlogi podaljševalnika dosega.

Za konec pa še osebna zgodba Emila Šterbenka, ki je z lastnimi izkušnjami zaznamoval 75-letnico enega najbolj vsestranskih strojev na svetu – nemškega unimoga.


Prevozi je vodilna strokovna revija za sodobno poslovno mobilnost, ki je bila pod imenom Kamion & Bus slovenskim bralcem na voljo že od leta 2013. Z novim imenom in nadgrajenim vsebinskim konceptom bomo v reviji Prevozi in na portalu www.prevozi.top bralcem ponudili strokovne vsebine, ki jih bodo seznanile s spremembami v panogi na področju predpisov in zakonodaje ter jih opozarjale nanje, sledili bomo tehničnim in tehnološkim novostim pri razvoju, nadgradnji in uporabi gospodarskih vozil ter opreme in jih predstavljali. Analizirali bomo učinke teh sprememb in dajali nasvete, kako se nanje odzvati ter jih uporabljati.

 

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Prevozi
Novo leto, nove spremembe in podražitve
PRO
Prevozi
Poslovna mobilnost
PrevoziFinance prPRO Novo leto, nove spremembe in podražitve (PRO)

Zadnji letošnji Prevozi analizirajo dogajanje v transportni panogi – analiza prinaša jasna sporočila. Prenesite si to revijo v spodnjem obrazcu.

FINANCE
Prevozi
Na poti do manjših izpustov transporta le po cesti? Nikakor ne!
PRO
Prevozi
Revija Prevozi
PrevoziFinance PRO Na poti do manjših izpustov transporta le po cesti? Nikakor ne! (PRO)

V tej izdaji revije Prevozi ugotavljamo, da številke zbujajo skrb. Še posebej zato, ker je naša odvisnost od cestnega transporta tako velika, v prihodnje pa bo zaradi spremembe v prodaji še rasla.

FINANCE
Prevozi
Ko za volan težkih tovornjakov poprimejo tudi ženske
PRO
Prevozi
POKLICNE VOZNICE
PrevoziRedakcija Prevozi Ko za volan težkih tovornjakov poprimejo tudi ženske (PRO)

Poklic voznika težkega tovornjaka je danes eden izmed najbolj iskanih. Po njih bodo delodajalci do konca tega leta najpogosteje povpraševali, poudarjajo na Zavodu RS za zaposlovanje. Voznikov je premalo, nihče več noče voziti, zato najemamo Azijce, odgovarjajo prevozniki.

FINANCE
Prevozi
Tovorni promet na pragu največjih sprememb
PRO
Prevozi
Spremembe v tovornem prometu
PrevoziFinance PRO Tovorni promet na pragu največjih sprememb (PRO)

Elektromobilnost bo posegla tudi v logistične procese, digitalizacija pa že danes spreminja tovorni promet.

FINANCE
Prevozi
Vozniki tovornjakov le s prepovedanimi metodami do dostojnega plačila
PRO
Prevozi
revija prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Vozniki tovornjakov le s prepovedanimi metodami do dostojnega plačila (PRO)

Cestni transport je ena najbolj dinamičnih in tudi zahtevnih panog, ki ves čas opozarja na izzive in spreminjajoče se trende. Te podrobno spremljamo v reviji Prevozi, v junijski številki pa smo se spustili v plače voznikov, ki so nižje od slovenskega povprečja.

FINANCE
Revija Prevozi: O novostih ter pogovor s podjetnikoma, ki sta za vedno spremenila mobilnost v Sloveniji
PRO
Finance
Revija Prevozi
Redakcija Prevozi Revija Prevozi: O novostih ter pogovor s podjetnikoma, ki sta za vedno spremenila mobilnost v Sloveniji (PRO)

V tokratni reviji Prevozi smo se posvetili elektromobilnosti in osebni mobilnosti hkrati. Prenesite si jo brezplačno prek spodnjega obrazca.

FINANCE
Članki
Bo to izvedljivo: mestni avtobusi od 2030, tovornjaki pa od 2040 na elektriko ali vodik?
PRO
Članki
ČlankiMiloš Milač Bo to izvedljivo: mestni avtobusi od 2030, tovornjaki pa od 2040 na elektriko ali vodik? (PRO)

Kaj si lahko preberete v februarski številki revije Prevozi.