Avto.info

Škoda superb

Logično nadaljevanje

Češki zastavonoša se tudi v četrto predstavlja kot petvratna limuzina in kot karavan. Sprva je na voljo z bencinskim blagim hibridom in s turbodizloma, sledil bo priključni hibrid.

Avtor: Borut Fakin / Foto: BF
Petek, 19. april 2024

Čeprav ne gre za volumenski model, zastavonoša v Škodini ponudbi dosega spoštovanja vredne prodajne številke. Zato ne bi bilo smotrno ga z novo generacijo preveč spreminjati, temveč le pripraviti na nadaljevanje uspešne zgodbe. Zato četrti superb ohranja zasnovo predhodnika, kar pomeni, da bo še naprej na voljo kot prostorna petvratna limuzina in še prostornejši karavan - combi. V dolžino je zrasel približno štiri centimetre in dober centimeter v višino. Limuzina meri 4,91 metra in je za centimeter daljša od karavana, medosna razdalja pa je z 2,84 metra pri obeh enaka in obenem praktično enaka kot pri predhodniku.

Notranjost je digitalizirana, a ohranja tudi praktična fizična stikala. Namesto klasičnih merilnikov je nameščen 25,4-centimetrski (10-palčni) zaslon, medtem ko zaslon multimedijske naprave meri 33 centimetrov (12,9-palca). Omeniti velja zlasti tri velike multifunkcijske vrtljive gumbe, ki gostijo s 4,3-centimerske (1,7-palčne) zaslončke.

Eno od večjih sprememb v primerjavi s predhodnikom predstavlja prestavna ročica sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika, ki se je s sredinskega grebena preselila na volanski drog.

Eden od glavnih adutov tega modela pričakovano ostaja tudi prostornost. Po novem je več prostora za glave potnikov, malce je zrasel tudi prtljažnik. Ta je pri limuzini pridobil 20 litrov in meri 645 litrov, pri karavanu pa jih z dodatnimi 30 litri v osnovni postavitvi ponuja kar 690.

Motorna paleta ohranja klasične pogonske sklope oziroma je zmerno elektrificirana. Vstopno izbiro predstavlja 1,5-litrski blagohibridni turbobencinar TSI s 110 kilovati (150 KM), nad njim pa bomo našli dvolitrski TSI v izvedbah s 110 in 142 kilovati (150 in 193), pri čemer bo močnejša serijsko opremljena s štirikolesnim pogonom. Veliki Čeh se, seveda, ne odpoveduje niti dizelskemu pogonu. Na voljo je dvolitrski TDI v izvedbah s 110 ali 142 kilovati (150 ali 193 KM). Vse različice so serijsko opremljene s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, močnejša bencinska in močnejša dizelska tudi s štirikolesnim pogonom. Največjo stopnjo elektrifikacije v paleti dosega priključni hibrid s kombinacijo 1,5-litrskega turbobencinarja in elektromotorja s skupno močjo 150 kilovatov (204 KM). Ta premore baterijo s kapaciteto 25,7 kilovatne ure, s katero obljublja kar 100 kilometrov električnega dosega.

Serijska oprema se deli na pakete essence, selection in L&K. Cene se gibljejo 34.327 do 50.196 evrov. Karavanski model že v Sloveniji, medtem ko bodo prve limuzine za kupce prispele proti koncu poletja.

Podrobneje o češkem zastavonoši pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF298).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.