Avto.info
Iskalnik: Model:

Mercedes-benz V 300 d 4matic exclusive

Zvezda poslovnih poti

  • Razred V je lahko vrhunski družinski potovalnik, v pravi konfiguraciji pa prestižni kralj transferjev
  • Najzmogljivejša pogonska izvedba je štirivaljni turbodizel 174 kW (237 KM) s štirikolesnim pogonom
  • Bogat nabor dodatne opreme in najsodobnejši asistenčni sistemi so na ravni Mercedesovih limuzin
Torek, 1. april 2025

S poslovnimi limuzinami se vozijo v svojem okolju, a ko poslovneži potrebujejo pot od letališča do prestižnega hotela, nalogo po navadi opravi mercedes razreda V. Po nedavni prenovi smo testirali prav takšnega, za prevoze na posebni ravni, ki jih V ponuja v primerno poimenovani in najbogateje opremljeni izvedbi exclusive.

Že na prvi pogled je jasno, da ne gre za dostavniški kombi, pa čeprav je z njim v sorodu. Model vito smo nedavno testirali in naše ugotovitve opisali v AF300-301, a tokrat je na vrsti popolno naprotje. Uglajen in sodobnega videza, elegantne črne barve ter z velikimi, kar 19-palčnimi aluminijastimi platišči. To ni avtomobil, ki ga zamešaš z običajnim kombijem. Po prenovi je še nekoliko dodelan, pri čemer je neke vrste vrhunec s trakom LED obdana maska, ki se v temi ponosno sveti. Pika na i pa je samostoječa zvezda na pokrovu motorja, ki pa je le serijski del opreme exclusive.

Pokončna trikraka zvezda tokrat prvič krasi sprednji del razreda V.


Razred V je na voljo v treh velikostih, od katerih smo mi tokrat preizkusili srednjo, ki v dolžino meri 5,14 metra. To je dovolj, da so v kabini tri vrste sedežev, pri čemer daleč največ udobja pripada sedežema v drugi vrsti. Izobilje prostora omogoča uporabo poklopne mizice na hrbtiščih sprednjih sedežev ali pa večje, ki se izvleče iz zajetnega (drsno pomičnega) elementa med sedežema. Udobni so tudi trije sedeži v zadnji vrsti, a je za dostop treba prekucniti enega izmed sedežev druge vrste. Dvoja stranska drsna vrata se seveda odpirajo s pomočjo elektrike, prav tako vrata prtljažnika. V slednjem je na videz veliko prostora, a dobrih tisoč litrov gre predvsem v višino, kar precej oteži pakiranje. Vsekakor je za veliko prtljage treba razmisliti o ekstra dolgi izvedbi razreda V. Zanimiva rešitev, spet le za določen tip uporabnikov, je delitev prtljažnega prostora. Gre za precej težko konstrukcijo, ki je pritrjena na vzdolžna talna vodila za sedeže in tvori nekakšno polico prtljažnika, obenem pa je v njej predal za drobnarije (preplitek za prvo pomoč in obvezno opremo), ki bi sicer potovale po kabini vozila. Ideja je dobra, če gre v prtljažnik le par poslovnih kovčkov, sicer pa še nekoliko okrni vsestransko uporabnost.

Če je večina naštetih prvin razreda V veljala že za model pred prenovo, je popolnoma predelana armaturna plošča, kamor je iz drugih večjih modelov znamke prispel dvojec ležečih zaslonov diagonale 31,2 centimetra. Gre za najnovejšo generacijo programske opreme MBUX, ki zna tudi slovensko, a le tekstovno, za glasovno upravljanje je še vedno treba govoriti angleško. Kljub temu da nismo največji ljubitelji drsnikov in haptičnih gumbov na volanskemu obroču, gre za enega najboljših tovrstnih sistemov na trgu. Staromodnejšim uporabnikom še vedno ustreže nabor klasičnih gumbov za upravljanje klimatske naprave, medtem ko upravljanje z multimedijo omogoča tudi drsna plošča. Pod njo je eden od mnogih predalov in odlagalnih mest, ki jih v kabini zlepa ne zmanjka.

5,14 metra dolg luksuzni enoprostorec v testni konfiguraciji ponuja prostor sedmim osebam.


V kabini ima človek iz mnogih razlogov resda občutek, da se vozi v prestižni limuzini in ne avtobusu, vseeno pa vtis lahko včasih malce pokvari precej hrupen dizelski motor. Gre za poznan dvolitrski štirivaljnik, ki je s kar 176 kW (239 KM) vse prej kot šibek, a se zna ob priganjanju tudi glasno oglašati. Seveda ob tem pomislimo na svilnato delovanje trilitrskega šestvaljnika, ki ga ima Mercedes v svoji konjušnici, a ga V ne dobi. Vseeno skupaj z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč pošilja k vsem štirim kolesom, lepo sodeluje in poskrbi za ugodno porabo, ki se je na našem testu ustalila okoli devetih litrov.

Pri avtomobilih z zvezdo na nosu je debata o ceni praktično odveč. Prestiž, ekskluzivnost in ugled, ki jih ponuja, so nekaj, česar drugje praktično ni mogoče kupiti. Dokaz za to vidite vsakič, ko je vožnja z njim del vaše poslovne poti.
 

Mercedes-benz V 300 d 4matic exclusive
 Vozilo in motor potniški kombi, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.950 ccm, 176 kW (239 KM) pri 4.200/min, 500 Nm pri 1.600/min; Menjalnik: samodejni, 9-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  5.140 x 1.928 x 1.907 mm; Medos. razdalja: 3.200 mm; Pnevmatike: 245/45 R19; Masa/nosilnost: 2.312/888 kg; Prtljažnik: 1.030 l.
  Največja hitrost:  215 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,4 s; Poraba goriva (EU): 7,2–8,7 l/100 km; Povprečje na testu: 9,1 l/100 km; Izpust CO2: 189–229 g/km.
  Cena:  osnovni model (V 220 d): 58.926 €, testno vozilo: 120.678 €; Star Import, d.o.o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti, udobje volanski gumbi, občasna neuglajenost motorja brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.