Z ustanovitvijo oddelka Volvo Cars Energy Solutions nadaljujejo svojo pot k trajnostni uporabi energije in uporabnikom njihovih električnih modelov nameravajo ponuditi možnost učinkovite izrabe tehnoloških možnosti dvosmernega polnjenja. Na ta način njihovi električni modeli ne bodo več le sredstvo transporta, temveč tudi zalogovnik električne energije za pokrivanje izpadov ali konic v omrežju.
Širitev ponudbe sorazmerna z naraščanjem števila električnih vozil
Volvo se s tem pridružuje nekaterim avtomobilskim proizvajalcem, ki so že vstopili na to področje in med drugim ponujajo storitve, povezane s shranjevanjem električne energije ter široko mrežo polnilnih mest. Opisane storitve imajo med drugim v ponudbi Mercedes-Benz v okviru oddelka Mercedes-Benz Energy, Teslin oddelek Tesla Energy ter General Motors, pri katerem so nedavno ustanovili oddelek GM Energy.
Volvo EX90 že opremljen z vso potrebno tehnologijo
Prvi od modelov švedske znamke, ki bo tehnološko omogočal izrabo avtomobilske baterij za zagotavljanje energije domačemu električnemu omrežju je Volvo EX90, ki v prodajne salone prihaja prihodnje leto. Glede na rezultate študije, ki so jo opravili pri Volvu, vsakdanje vožnje v povprečju ne presegajo porabe 10 kWh elektrike, 90 odstotkov vseh lastnikov električnih vozil pa dnevno porabi manj kot 20 kWh električne energije za vožnjo. Posledično v baterijah ostaja več kot dovolj električne energije za pokrivanje dnevnih potreb gospodinjstva.
Pilotni projekt v sodelovanju z distributerjem elektrike v Göteborgu
Volvo Cars Energy Solutions združuje moči z distributerjem električne energije Göteborg Energi Nät AB, s katerim bodo uporabnikom v pilotnem projektu omogočili dvosmerno polnjenje preko domačih stenskih AC polnilnic. Za uporabo najcenejše možnosti domačih polnilnic so se odločili namenoma, saj naj bi to pospešilo pričetek množične uporabe. Po zaslugi tehnologije dvosmernega polnjenja (V2G) bo preostanek energije, shranjene v avtomobilskih baterijah, možno izkoristiti v času konične porabe in višjih cen elektrike oziroma jo celo vračati v omrežje, medtem ko bo polnjenje potekalo z energijo, pridobljeno iz sončnih celic ali pa v času nižje nočne tarife, ko ni prevelikih nihanj v omrežju.
Uporaba dvosmernega polnjenja bo najprej na voljo uporabnikom v Volvovem domačem mestu Göteborg. Če se bo projekt izkazal za uspešnega, bo ta storitev postopoma na voljo še v ostalih švedskih mestih, kasneje pa naj bi jo ponudili tudi uporabnikom izven države.
Avtomobilizem.com (Vir: Volvo, Motor Authority. Foto: Volvo.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen