Novice

Volkswagen in SAIC na Kitajskem podaljšujeta sodelovanje

Ob štirideseti obletnici skupnega poslovanja sta nemški in kitajski avtomobilski proizvajalec sklenila nov dogovor o podaljšanju sodelovanja do leta 2040.

Volkswagen je pred štiridesetimi leti postal eden od prvih evropskih avtomobilskih proizvajalcev, ki je ob vstopu na kitajski trg združil moči s tamkajšnjim podjetjem. Ob okrogli obletnici prvotnega dogovora sta znamki podpisali nov sporazum o podaljšanju partnerstva do leta 2040, ki bo predstavljal podlago dolgoročnim načrtom za prihodnost.

Najavljena prodaja proizvodnega obrata Urumqi

Volkswagen-China_ (4)Pri skupnem podjetju Volkswagen-SAIC naj bi se hkrati odločili tudi za prodajo proizvodnega obrata v kitajski provinci Xinjiang družbi SMVIC (Shangai Motor Vehicle Inspection Certification). Podjetja s proizvodnimi kapacitetami v tej provinci naj bi bila pod drobnogledom oblasti zaradi kršenja delavskih pravic pripadnikov tamkajšnje etnične manjšine Uyghur. Interna preiskava Volkswagna sicer ni pokazala nobenih nepravilnosti, odločitvi za prodajo pa je verjetno botrovalo tudi dejstvo, da imajo v tovarni s kapaciteto proizvodnje 50.000 vozil letno, trenutno le 200 zaposlenih in njenih proizvodnih trakov že od leta 2019 ni zapustilo niti eno vozilo.

Do konca desetletja 18 novih modelov za kitajski trg

Volkswagen-China_ (2)Pod okriljem skupnega podjetja nameravajo do leta 2030 na kitajskem trgu predstaviti 18 novih električnih in priključno-hibridnih modelov, od tega naj bi jih bilo 15 zasnovanih samo za kitajske kupce. Od skupno šestih baterijsko gnanih električnih modelov, ki bodo zasnovani na lokalno razviti platformi CMP (Compact main Platform), naj bi prva dva predstavili leta 2026, istega leta pa naj bi pričeli tudi s prodajo treh modelov s priključno-hibridnim pogonskim sklopom in predstavili dva nova električna modela s podaljševalnikom dosega. Volkswagen se sicer, tako kot večina zahodnih proizvajalcev, sooča z upadom prodaje njihovih vozil na kitajskem trgu (s predkoronskega 25-odstotnega deleža na sedanjih 15 odstotkov), saj naj bi se domači kupci vse bolj odločali za nakup modelov lokalnih znamk, ki cenovno in tehnološko predstavljajo vedno ostrejšo konkurenco.

Kot pojasnjuje Ralf Brandstätter, prvi mož Volkswagna na Kitajskem, je ta država gonilni člen inovacij na področju avtonomne vožnje in električne mobilnosti. Z novim dogovorom Skupina Volkswagen dodatno utrjuje svoj položaj in integracijo z lokalnim ekosistemom, kar jim prinaša koristi tudi v globalnem merilu.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Volkswagen.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Britanska vlada bo ponovno presojala obvezni delež električnih vozil
BYD niža stroške tudi s pritiskom na dobavitelje

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

V reduDodatne informacije