Film/TV

CME-jeva strateška usmeritev pripeljala do več kot 1 milijona plačljivih naročnikov VOYO

Ljubljana, 26. 02. 2024 11.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

CME sporoča, da je nedavno presegel en milijon naročnikov VOYO na svojih trgih. Ta mejnik je bil dosežen le tri leta po prevzemu CME s strani skupine PPF in predstavlja skoraj sedemkratno povečanje od leta 2020. Največja rast naročnikov prihaja iz Češke, Slovaške in Slovenije, VOYO pa je postal vodilni lokalni ponudnik pretočnih vsebin na večini trgov skupine CME.

CME je svojo pot do mejnika en milijon naročnikov začel jeseni 2020, ko je skupina PPF postala novi lastnik. Takrat je imel VOYO v celotni regiji 135.000 naročnikov. Skupina PPF je z nenehno podporo digitalni preobrazbi CME spodbujala njeno strategijo ustvarjanja vodilnih, visokokakovostnih lokalnih in originalnih VOYO vsebin. 

Dušan Švalek, namestnik generalnega direktorja CME
Dušan Švalek, namestnik generalnega direktorja CME FOTO: VOYO

Od januarja 2021, ko je skupina sprejela novo strategijo, je v celotni skupini CME izšlo 37 VOYO originalov, uporabnikom pa so na voljo še številne lokalne programske vsebine, ki so na voljo tudi gledalcem linearne televizije. V letošnjem letu se bo tej ponudbi znotraj regije pridružilo še sedem novih lokalnih VOYO originalov. Novosti lahko pričakujejo tudi slovenski uporabniki in uporabnice. Prejšnji teden je na VOYO prišla peta in hkrati zadnja sezona VOYO originala Za hribom, kmalu pa se bodo smejali novim dogodivščinam najbolj priljubljene slovenske serije Ja, Chef!, ki je v osmih sezonah zabeležila že več kot 30 milijonov ogledov.

CME-jeva strateška usmeritev pripeljala do več kot enega milijona plačljivih naročnikov VOYO.
CME-jeva strateška usmeritev pripeljala do več kot enega milijona plačljivih naročnikov VOYO. FOTO: VOYO

"Vzpon SVOD je preoblikoval medijsko industrijo, potrošniki si želijo novih vsebin in jih radi spremljajo, zato pričakujemo, da se bo ta trend nadaljeval na vseh naših trgih. Uspelo nam je združiti vsebino, tehnologijo in distribucijo, s čimer smo presegli začetne cilje. Iskreno verjamem, da sta bila naša strategija in razumevanje želja naših gledalcev ključna pri našem dosedanjem uspehu," je povedal namestnik generalnega direktorja CME Dušan Švalek.

Obsežna vlaganja CME v ustvarjanje vsebin, naložbe v tehnološke nadgradnje in distribucijske kanale ter repozicioniranje blagovne znamke so omogočili, da je VOYO postal številka ena med ponudniki SVOD v večini regij CME. 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja