Družina modelov A5 je dobila nova člana s priključno-hibridnim pogonskim sklopom, pri katerem nova generacija visokonapetostnih baterij in izboljšane tehnične lastnosti omogočajo do 116 kilometrov električnega dosega. Pri znamki iz Ingolstadta so se odločili, da bodo prepoznavnost novih modelov s priključno-hibridnim sklopom zagotovili tudi z novo oznako e-hybrid.
Karavanski Audi A5 Avant e-hybrid quattro in limuzinski Audi A5 e-hybrid quattro bo poganjala kombinacija 2.0-litrskega bencinskega motorja TFSI s 185 kW (252 KM) moči in električnega motorja z močjo do 105 kW, integriranega v ohišju 7-stopenjskega samodejnega menjalnika S-Tronic. V močnejši različici bo pogonski sklop razvil 270 kW (367 KM) sistemske moči in 500 Nm navora, obe izvedbi (limuzinska in karavanska) pa bosta iz mirovanja do 100 km/h pospešili v 5,1 sekunde.
Različica z 220 kW (299 KM) in 450 Nm navora bo omogočila pospešek iz mirovanja do 100 km/h v 5,9 sekunde, najvišja hitrost vseh izvedenk pa je elektronsko omejena na 250 km/h. Do 116 kilometrov električnega dosega naj bi zagotavljala nova baterija neto kapacitete 20,7 kWh (25,9 kWh bruto), ki z višjo energijsko gostoto ob podobnih dimenzijah (v primerjavi z baterijo v priključnih hibridih prejšnje generacije) ponuja 45 odstotkov večjo kapaciteto. Polnjenje baterije med vožnjo bo potekalo z največjo močjo rekuperacije 88 kW, največjo moč polnjenja z izmeničnim tokom pa so povečali na 11 kW in s tem skrajšali čas polnjenja baterije z 0 do 100 odstotkov napolnjenosti na dve uri in pol.
Dva načina delovanja in učinkovitejša rekuperacija
Voznik bo imel možnost izbire dveh načinov delovanja – EV (električni način) in Hybrid (hibridni način). Nova električna arhitektura v električnem načinu vožnje, ki bo omogočal vožnjo z največ 140 km/h, podobno kot pri baterijsko gnanih električnih modelih znamke Audi, omogoča možnost nastavitve treh stopenj rekuperacije z obvolanskimi ročicami – v primeru najvišje stopnje lahko električni motor v vlogi generatorja prevzame več kot 90 odstotkov zaviranja pred aktivacijo hidravličnih zavor.
Proizvodnja modelov A5 z znako e-hybrid bo potekala v proizvodnem obratu Neckarsulm, pri Audiju pa so že pričeli s pobiranjem prvih naročil. Cene limuzinskega modela s šibkejšo različico pogonskega sklopa se na našem trgu pričnejo pri 61.390 evrih, za karavanski model enakih karakteristik pa bo potrebno odšteti najmanj 63.480 evrov, medtem ko se cene močnejših različic, ki se ponašajo tudi z bogatejšo serijsko opremo, pričnejo pri 69.790 evrih za limuzinski model oziroma pri 71.870 evrih za karavanski model z oznako Avant.
Povezava na aktualni cenik modela A5.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Audi.)
Mnenja uporabnikov
2 komentarjev za "Priključno-hibridni Audi A5: več kot 100 km dosega, izboljšana rekuperacija, hitrejše polnjenje"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Koliko pa stane primerljiv model 40 TDI z 150 kW? Ponekod v EU da stane 8000 – 9000 € manj kot tega s šibkejšo različico, drug vir pravi, da stane 40 TDI v Sloveniji točno isto kot ta šibkejši, 61.390 €
Limuzinski A5 TDI 150 kW stane 51.410 evrov brez quattro pogona in 53.920 evrov s quattro pogonom. Avant 53.420 evrov/55.930 evrov s quattro. Torej cca 7.500 evrov razlike. Sem v članek dodala še povezavo na celotni cenik.