Oglasno sporočilo

S Poli pate postavili nov standard kakovosti pri paštetah

Luka Dončić obraz kampanje za Poli pate
Avtor
02.06.2021 09:13
Dopolnjeno: 02.06.2021 15:01
Čas branja: 2 min

Najbrž ni gospodinjstva v Sloveniji, ki ne pozna blagovne znamke POLI. Poli je prva barjena klobasa, ki popestri naše vsakodnevne jedilnike že vse od leta 1974. Od takrat pa vse do danes se je družina Poli razširila in vstopila v nove segmente – letos spomladi se ji je pridružila Poli pate.

Poli pate je piščančja pašteta v konzervi. V Perutnini Ptuj s ponosom predstavljajo svoj novi izdelek, ki postavlja nov standard kakovosti pri paštetah. Ponaša se z visokim deležem najkakovostnejšega mesa. Prav tako je večina piščančjih paštet izdelanih iz strojno izkoščenega mesa, medtem ko pri proizvodnji Poli pate ne uporabljajo tega postopka. To pomeni, da je pri proizvodnji Poli pate uporabljeno izključno kakovostno sveže meso cele mišice. Ključna prednost je tudi ta, da je 100-odstotno slovensko poreklo mesa iz lastne vzreje. Izdelek je prav tako brez umetnih dodatkov (E-jev in aditovov). Seveda pa je Poli pate noro okusna pašteta, prijetnega vonja in mazljive strukture.

Poli pate v treh okusih in treh različnih gramaturah

Nove paštete Poli pate so na prodajnih policah od konca aprila v treh okusih in treh različnih gramaturah: 95-, 45- in 27-gramskih pakiranjih.

KAMPANJA: »Ko mažemo, zmažemo!« z Lukom Dončićem

»Ko mažemo, zmažemo! Od malih zmag vsakdana do svetovnih dosežkov. Poli pate je za vse nas!« je sporočilo nove kampanje, katere obraz je košarkarski zvezdnik in ambasador blagovne znamke Poli, Luka Dončić. Resničnemu Poli navdušencu že od malih nog se v kampanji pridružijo tudi drugi obrazi s svojim »zmagovalnim« sporočilom iz njihovega vsakdana.

Izza kulis snemanja televizijskega oglasa z Lukom Dončićem

Snemanje novega televizijskega oglasa je potekalo na različnih lokacijah v Ljubljani oktobra lani, saj so bili vezani na vrnitev Luke v ZDA. Ena izmed lokacij snemanja, ki je potekalo v skladu s priporočili NIJZ, je bila tudi telovadnica OŠ Milana Jarca, ki jo je Luka kot osnovnošolec tudi obiskoval. Kako se je odrezal v igralski vlogi, lahko zasledite na televizijskih zaslonih, na socialnih omrežjih ikonične blagovne znamke Poli, v okviru spletnega oglaševanja in na t.i. plakatnih mestih.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...


Vsebino omogoča Perutnina Ptuj.