Novi grandland je pokazal tudi nov obraz znamke, tako imenovan videz 3D Vizor z osvetljenim Oplovim logotipom. Foto: Opel
Novi grandland je pokazal tudi nov obraz znamke, tako imenovan videz 3D Vizor z osvetljenim Oplovim logotipom. Foto: Opel

Opel se želi z novo generacijo grandlanda, ki je postavljena na povsem novo arhitekturo, premakniti tudi proti premijskemu razredu. Pri Oplu so večji poudarek posvetili oblikovanju in tehnologiji.

V primerjavi z aktualno generacijo je novi grandland precej večji, saj v dolžino meri 4,65 metra. Velikost dodatno poudarjajo velika kolesa, ki lahko merijo do 20 palcev (50,8 centimetra). Opel bo grandlanda, ki je zasnovan na novi platformi matičnega podjetja Stellantis, imenovani STLA Medium, izdeloval v Nemčiji, v tovarni v Eisenachu, kjer bodo do poletja izdelovali še stari grandland.

V kabini sta dva digitalna zaslona, 10-palčni voznikov zaslon (25,4 centimetra) in ločen 16-palčni zabavno-informacijski zaslon na dotik (40,6 centimetra). Foto: Opel
V kabini sta dva digitalna zaslona, 10-palčni voznikov zaslon (25,4 centimetra) in ločen 16-palčni zabavno-informacijski zaslon na dotik (40,6 centimetra). Foto: Opel

Opel poudarja, da je nemški

"Novi grandland je bil zasnovan, razvit in se izdeluje v Nemčiji, danes to ni več samoumevno," poudarjajo pri Oplu, kjer so v nemško tovarno vložili okoli 130 milijonov evrov. V tovarni bo tudi ločena montažna linija za sestavljanje pogonskih baterij v celotne baterijske pakete, ki tehtajo več sto kilogramov. Grandland bo namreč na voljo tako v hibridni, priključno-hibridni kot 100-odstotno električni različici z dosegom do 700 kilometrov v primeru baterije s kapaciteto 98 kWh.

Novi grandland navsezadnje želi nabirati točke z obliko in številnimi novostmi, predvsem glede sistema osvetlitve. Žarometi Intelli-Lux Pixel Matrix HD vključujejo 25.600 elementov na vsaki strani za porazdelitev svetlobe z visoko ločljivostjo. Glede na razmere v prometu kamera zazna predmete, ki se približujejo ali so pred vozilom, žarometi pa jih ‘izrežejo’ iz osvetlitve še natančneje kot standardne tehnologije matričnih žarometov ter zagotavljajo veliko svetlejši in homogen svetlobni vzorec – brez slepljenja drugih udeležencev v prometu.