Toyot yaris GR
Ukrojena po meri reli voznikov
Toyota je na reliju v Monte Carlu predstavila yarisa GR v posebnih različicah sebastien ogier in kalle rovanpera.
Ponedeljek, 29. januar 2024
Gre seveda za voznika, ki v WRC prvenstvu vozita za Toyota Gazoo Racing, vsak od njiju pa se ponaša z edinstvenim videzom in posebnimi nastavitvami oziroma voznimi režimi.
Yaris GR je bil sicer pred nedavnim deležen prenove in na tej osnovi temeljita tudi ti posebni izvedbi. Različica sebastien ogier je za povrh odeta v temno sivo barvo, zavorne čeljusti za 18-palčnimi kolesi so modre, na zadnjem delu je spojler iz ogljikovih vlaken.
Kalle rovanpera je svetlejši in odet v tribarvno livrejo ter se ponaša s posebnim nalepkami, zadnji spojler pa je enak, kot pri yarisu GRMN. V notranjosti obeh med drugim najdemo posebne oznake in TFT zaslon med merilniki, ki prikazuje specifične vozne režime.
Ti so precej drugačni od običajnega yarisa GR; ogier edition ima način morizo s čim bolj neposredno povezavo med sprednjimi in zadnjimi kolesi, medtem ko režim seb več moči preusmeri na zadnji kolesni par.
Poseben režim pri izvedbi rovanpera se imenuje »donut«, ki omogoča nadzor nad drsenjem med vožnjo počez – torej nekakšen drift mode. Tu je še režim kalle, ki pri vstopu v ovinek bolj agresivno zaniha zadek in nato prek sprednji koles avtomobil potegne ven iz ovinka.
V omejeni seriji bo izdelanih le 200 vozil – po 100 primerkov vsakega, srečni kupci pa se bodo zanje lahko potegovali na posebni loteriji, ki se začenja spomladi. Redki srečneži bodo poleg avtomobila srečali tudi reli voznike, o sami ceni pa ni podatka.