Novice

Carlos Tavares: masa baterijskih paketov se mora razpoloviti

Izvršni direktor Stellantisa je mnenja, da prihodnost mobilnosti ni le v prehodu na električna vozila brez lokalnih emisij, temveč tudi v prilagajanju ponudbe potrebam ciljnih skupin in pogojem, ki jih imajo na različnih koncih sveta.

Carlos Tavares je na letošnjem forumu Freedom of Mobility predstavil nekaj svojih pogledov o prehodu na električna vozila in razvoju mobilnosti za prihodnost. Glede na povedano, zaenkrat še ostaja med zagovorniki mnenja, da elektrifikacije ni možno posploševati, temveč je potrebno ponudbo prilagajati lokalnim razmeram.

Pomemben dejavnik bo povečanje energijske gostote baterij

Kot je poudaril prvi mož Stellantisa, potrebuje avtomobilska industrija preboj na področju razvoja baterij za električna vozila – predvsem v smislu povečevanja energijske gostote in zmanjševanja potrebe po uporabi redkih elementov ter posledičnega zmanjšanja mase baterij. Tavares je mnenja, da bo potrebno tekom prihodnjih desetih let doseči pomemben napredek pri razvoju kemijske sestave baterij in razpoloviti maso baterijskih paketov. Trenutna tehnologija izdelave baterij zahteva okrog 500 kg surovin za povprečen baterijski paket električnega avtomobila, po njegovem mnenju pa ne bi imelo smisla dodajati novih 500 kg baterij za zagotavljanje spodobnega dosega električnih avtomobilov.

Odprto ostaja tudi vprašanje dostopa do električne energije

Ena od tem na forumu Freedom of Mobility, ki jo je izpostavil Roberto Schaeffer, profesor na univerzi v Rio de Janeiro v Braziliji, je dejstvo, da po predstavljenih podatkih še vedno več kot 800 milijonov ljudi sploh nima dostopa do električne energije.  Še večje je število tistih, ki imajo dostop do elektrike, pa nimajo priklopa na stabilno omrežje, ki bi dovoljevalo polnjenje električnih vozil. Schaeffer še dodaja, da po njegovem mnenju električna mobilnost ne more biti končna rešitev še vsaj prihodnjih dvajset do trideset let, prav tako pa ne vidi možnosti množične uporabe vodikovih tehnologij.

Udeleženci foruma so obravnavali tudi tematiko storitev souporabe vozil, javnega transporta ter alternativnih možnosti transporta, dotaknili pa so se še teme sprejemanja novih možnosti transporta pri uporabnikih in vprašanja njihove pripravljenosti na potrebne spremembe življenjskih navad.

Avtomobilizem.com (Vir: Automotive News Europe. Foto: Stellantis.)

Mnenja uporabnikov

3 komentarjev za "Carlos Tavares: masa baterijskih paketov se mora razpoloviti"


meganer
1 mesec 10 dni nazaj

Pa ceno tudi ….

drugmirko
1 mesec 11 dni nazaj

ta narcisoidni avtokrat naj se namesto poblaznelega razformiranja razvojnih oddelkov svojih znamk in posledičnega outsorsanja razvoja tehnologij in komponent (katerih lastne razvojne oddelke je ravnokar razpustil) no-name firmam brez potrebnih izkušenj po sistemu “je treba šparat, pa naj nas stane kar hoče”, raje posveti izboljšanju zanesljivosti njihovega tako rekoč edinega ICE motorja in izboljšanju kakovosti materialov in končne obdelave vseh Stellantisovih modelov vsaj na nivo tazadnjih Peugeotov! da o kaki prepotrebni razširitvi ponudbe pogonskih skopov po moči, velikosti in (pri EV-jih) dosegu, niti ne govorimo!

MORDOR
1 mesec 9 dni nazaj

Pozabi!
Peugeoti so spet zanič kot včasih.

 
Ford zamika prihod nove generacije električnih modelov
Okrogla obletnica Audija 50