Novice

Seat vztraja: “Še naprej bomo izdelovali avtomobile”

Nov zaplet v zgodbi Seata, ki naj bi po določenih informacijah iz podjetja še naprej izdeloval avtomobile. Spremenila naj bi se le njihova vloga v skupini Volkswagen, prevzeli naj bi namreč breme vstopnega proizvajalca znotraj skupine, podobno kot Dacia pri Renaultu. Trenutno naj bi tako že razvijali cenovno dostopen mestni električni model, ki bi si delil pogonski sklop z Volkswagnovim ID.1.

Še pred nekaj meseci se stvari za Seat niso odvijale najbolje. Thomas Schäfer, izvršni predsednik skupine Volkswagen, je namreč izjavil, da je prihodnost Seata Cupra. Čeprav so Cuprini modeli zaradi višjih prodajnih cen dobičkonosnejši kot Seatovi, so bili številni presenečeni ob teh besedah.

Proizvodnja obstoječih modelov naj bi tekla dalje

Novico o Seatovi prihodnosti je za Autocar javnosti razkril Marcus Gossen, direktor Seata in Cupre v Veliki Britaniji. Potrdil je, da2024-Seat-Ibiza-Anniversary-Limi bo imel Seat nov avtomobilski model v prihodnjih petih letih. “Trdo delamo, da bi imeli pravi vstopni model za skupino Volkswagen in vodilni pri tem je Seat v Španiji.”

Hkrati je Gossen izjavil, da trenutno ni nobene možnosti za proizvodnjo električnega Seatovega modela, “toda vedno je prostor za sanje”. Še preden je Gossen omenil ID.1 so praktično vsi mislili, da bo Seat proizvajal le še električne skiroje in manjše električne štirikolesnike, kakršen je Citroënov Ami. Kot so med vrsticami razumeli pri Autocarju, bo Seat najverjetneje proizvajal ter prodajal vstopne električne modele, kot je ID.1. Med drugim pa naj bi obstoječe modele z motorji na notranje zgorevanje posodabljali s prenovami ter skrbeli za njihovo konkurenčnost.

Avtomobilizem.com (Vir: Autocar. Foto: Seat.)

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Seat vztraja: “Še naprej bomo izdelovali avtomobile”"


xxl
3 meseci 26 dni nazaj

VAGu (Seatu) nikoli ni uspelo narediti svojo “Alfo”, uspeva jim, paradoksalno (znamka brez tradicije), s Cupro. Poigravanje z idejo, da naredijo svojo “Dacio”, pa se mi zdi še edina razumna odločitev. Škoda vsekakor to ni.

tha_man
3 meseci 28 dni nazaj

VW nikoli ni vedel kaj bi s Seatom. Ne moreš se it športne znamke in hkrati imet v ponudbi cenovno, vizualno in na otip najbolj cheap modele v grupi (in širše) z nič opreme in nikakvimi motorji (da ne omenjam tistega s starimi Audiji, kamor so napopali svojo značko). In oni bi se tako šli špansko Alfo 🙂 Leon je bil edini konstantno zanimiv model, vse ostalo je blo hit & miss (večkrat slednje). Očitno so se sedaj končno odločili, da bo šlo za poceni znamko, upam le, da ne bodo zabluzili tud s Cupro.

umilave1
3 meseci 28 dni nazaj

Se pravi, da bo Škoda še naprej lahko razvijala svoje verzije modelov na VW osnovi, medtem pa za Seat to ne bi bilo možno ali kako?? Kot lastnik te španske znamke menim, da bi bilo dobro, da se VW čimprej izjasni glede prihodnosti te znamke. 2 leti nazaj pa smo brali novice, da je Seat ena najhitreje rastočih znamk po prodaji. Razumi kdor more.

3 meseci 28 dni nazaj

Očitno še sami ne vedo najbolje kaj bi radi. Zdaj pa pejt in kupi.

 
STLA Large: osem novih modelov v roku dveh let
Tavares zagotavlja, da Stellantis ne bo sledil nerazumnim nižanjem cen