T-2
Aktualno

T-2 po novem ne več z enim, ampak s kar dvema Jožetoma

Po več kot treh letih sodelovanja z Jožetom Robežnikom so se pri telekomunikacijskem operaterju T-2 odločili sodelovanje s svojim ambasadorjem osvežiti. Tako se je Jožetu v letošnjem letu pridružil njegov dvojček: Jože.

Kot pravi Matevž Šmalc, vodja sektorja za marketing in multimedije pri T-2, je njihova kreativna platforma posebna zato, ker je iskrena in dejansko izhaja iz njihovega genskega zapisa. »T-2 je v dvajsetih letih, odkar obstaja na trgu, ohranil svoj značaj. Navkljub temu, da je bil tehnološko vedno na vrhu, posebej v fazi razvoja telekomunikacijske panoge, kot jo poznamo danes, je bil vedno domač, prijazen in zabaven strokovnjak, ki se iskreno trudi za zadovoljstvo svojih strank. In prav ta značaj komunikacijska platforma najbolje poosebi in učinkovito prenaša sporočilo blagovne znamke ključnim ciljnim segmentom, kar potrjujejo tudi raziskave. Vseeno pa je bila po treh letih potrebna osvežitev – predvsem zaradi naših bodočih potreb in zagotavljanja komunikacijske učinkovitosti tudi v prihodnje,« je povedal za MM.

Matevž Šmalc

Odnos, ki presega običajno poslovno sodelovanje

Osveženo kreativno platformo so poimenovali kar »Jože & Jože«, zasnovali pa so jo v agenciji Arih, kjer pravijo, da so si bili z naročnikom enotni, da so z Jožetom Robežnikom zgradili edinstven lik T-2, na osnovi katerega se je razvila izjemno fleksibilna komunikacijska platforma.

Kot omenjeno, je Jože Robežnik ambasador T-2 že dobra tri leta, pri tem, da je pravi obraz zanje, pa sta jih takrat prepričala dva ključna dejavnika. »Prvi je vsekakor Jožetov značaj, ki pooseblja prijaznost in pristnost – pristnost njega kot osebe in kot našega naročnika. Pri odločitvi je torej pomagalo tudi dejstvo, da je bil Jože dolgoletni naročnik T-2, tako da je že prej poznal naše storitve in naš odnos. Na kratko: iskali smo pristnost in iskrenost in ju našli v njem,« pravi Matevž Šmalc, ki doda, da je za blagovno znamko zelo pomembno, da ima ambasadorja, ki tako pozitivno vpliva na njeno prepoznavnost.

»Predvsem so pomembne avtentičnost, iskrenost in konsistentnost. Ambasadorstvo je posledica, težko jo v celoti načrtuješ. Ker je Jože tak, kot je, in ker smo na T-2 taki, kot smo, je to odličen 'fit' že od samega začetka. Res lahko trdim, da naš odnos presega običajno poslovno sodelovanje. Zato pravimo, da je Jože že skoraj del naše družine, ker je to res. Naslednji ključni dejavnik je konsistentnost – kljub temu, da komunikacijsko platformo osvežujemo, v svoji osnovi ostaja enaka, ker tudi na podlagi podatkov verjamemo, da deluje. Tega seveda nismo vedeli po prvem kvartalu ali prvem polletju sodelovanja z Jožetom, a smo vztrajali. Komunikacija pač terja svoj čas, sploh, če na voljo nimaš sredstev, kot jih ima tvoja konkurenca,« še pove sogovornik.

Kupiš enega, dobiš dva

Po novem torej v oglasih za T-2 ne gledamo le enega, ampak kar dva Jožeta. Igor Arih, lastnik agencije Arih, pravi, da se ideja za rešitev »skriva« v samem imenu naročnika, ki v izgovorjeni obliki nagovarja par ljudi. »T-2 oz. 'tedva'. Tako je Jože postal Jože in Jože. Kupiš enega, dobiš dva, smo si rekli. Pri vsem skupaj je bila za nas najbolj zahtevna definicija njunih značajev,« pove. V bistvu smo 'staremu' Jožetu z brki dodali 'novega' Jožeta – brez brkov. »To za seboj potegne zahtevo k natančni definiciji karakterja starega in novega lika, kar pa je tesno povezano tudi z načinom snovanja tekstov za njune dialoge, interakcijo, dikcijo, neverbalno komunikacijo, gestikulacijo ... z željo po ustvarjanju čim bolj aktualnih, sproščenih in seveda duhovitih situacij. Upamo, da ljudje ne bodo takoj opazili, da je to v resnici en in isti človek ter da bo samo odkritje svojevrstna nagrada dobremu opazovalcu, ki se bo s tem odkritjem pohvalil v družbi. Če bomo pri tem uspešni, bo pokazal čas,« pravi Igor Arih.

Igor Arih

»Zdaj me samo več ljudi sliši«

Pogovarjali smo se tudi z Jožetom Robežnikom, ki pa pravi, da podatek, da je ambasador T-2 tri leta, ne drži. »Tukaj bi vas popravil, jaz sem njihov ambasador že skoraj dvajset let oziroma odkar sam plačujem internet oz. televizijo in telefon (smeh). Ko sem dobil prvi priklop, sem vsem razlagal, zakaj je dobro, da imaš močan upload – to so bili časi VDSL. Tudi pozneje sem se prijateljem rad hvalil s hitrostjo, pa s televizijskim vmesnikom ... Zdaj me samo več ljudi sliši (smeh). Šalo na stran – res sem ponosen, da sem obraz T-2, ne samo zato, ker sem zvest uporabnik njihovih storitev, ampak tudi zato, ker sem ponosen na naše oglase,« pravi. 

Scenariji zanje nastajajo za skupno mizo v agenciji Arih, in sicer tako, da vsak od sodelujočih v mozaik prispeva en delček. »Kdaj pride ideja iz ene strani in druga doda interpretacijo. Kdaj je dovolj le en sam preblisk, spet tretjič ideje malce dlje 'žvečimo',« pojasni.

In kaj je po njegovem mnenju prispevalo k spremembi in delitvi Jožeta na dva karakterja? »Če bi bili bend, bi po tem času morali postriči pevca. Morda celo zamenjati pevca, če ne vsaj kitarista. Mi smo se odločili, da odstranimo brke. Ker pa gre za zelo tvegano potezo, smo z dodatnim likom lahko obrili in ohranili brke hkrati. Klasična salomonska rešitev.«

Jože Robežnik

Jože Robežnik v šali pravi, da ima tudi v vsakdanjem življenju pogosto občutek, da je 'razcepljena osebnost'. »Lahko celo rečem, da najraje tekmujem s samim sabo,« pravi.

»Upam, da sem vplivnež«

Številne blagovne znamke se v zadnjih letih odločajo, da svoje ambasadorje poiščejo med vplivneži in kot pravi Robežnik, je na nek način vplivnež tudi sam. »Vsaj upam, da je tako. Ne nazadnje je tudi moja naloga, da vplivam na ljudi. Kot televizijski voditelj ali pa kot ustvarjalec vsebin na spletu želim vplivati na razpoloženje gledalcev. Pri svojem delu vplivneža pa absolutno verjamem v ekskluzivna sodelovanja. Še bolj primeren izraz je morda dolgoročna sodelovanja, saj se le na ta način lahko postopno razvije trdno in spoštljivo sodelovanje. Nimajo pa vsi vplivneži te sreče,« se nasmehne.

Pogosto pa se mu tudi zgodi, da ga ljudje na cesti prepoznavajo kot T-2-jevega ambasadorja. »Ker grem vsak dan v vrtec, se lahko pohvalim, da imam tam relativno veliko bazo zvestih gledalcev naših oglasov. Govorim seveda o otrocih in njihovih starših (smeh). Pa tudi starejši mulci so se tudi že kdaj za mano zadrli 'T-2',« pove.  

joze meme 

V povezavi z blagovno znamko T-2 se je Jožetu Robežniku zgodilo že marsikaj, med bolj zabavnimi prigodami pa izpostavi »tisti črni petek, ko smo si za kako uro lahko oddahnili od interneta«, ko je sam postal meme, za kar pravi, da je na nek način posebna čast.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, april 2024, #514. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

Danes neprecenljivo ni več oglaševalska kampanja, je del naše DNK. Ljudi želimo povezati z neprecenljivimi možnostmi pri uresničevanju njihovih…

Naši avtorji