Občuten padec Tesline prodaje ponuja priložnost kitajskim avtomobilskim proizvajalcem. Prvič se je namreč zgodilo, da so slednji skupaj prodali več baterijsko-električnih avtomobilov kot Tesla (19.800 proti 15.737)
Zaradi le dveh modelov so takšni padci občutnejši
Analitiki so Teslin februarski prodajni kolaps pripisali predvsem vse boljši konkurenci na trgu baterijsko-električnih modelov ter upočasnitvi proizvodnje ključne Teslinega modela Y. Kupci namreč čakajo na začetek prodaje prenovljenega modela Y. Obenem je Teslina prodaja izredno ranljiva, saj praktično vse stavijo na dva modela. Pri Jato Dynamics so še zapisali, da bi lahko bila za padec prodaje kriva tudi politična aktivacija Elona Muska, a menijo, da je za tako občuten padec še vedno kriva predvsem generacijska menjava modela Y.
BYD nadaljuje evropski pohod

Volvo je prodal 6.529 baterijsko-električnih avtomobilov in ostaja največji proizvajalec, ki svoje avtomobile izdeluje na Kitajskem. Sledi BYD; v februarju je njihova prodaja narasla kar za 94 odstotkov na 3.893 prodanih avtomobilov. Tudi Polestar, ki tako kot Volvo svoja vozila izdeluje na Kitajskem, je prodal 2.405 baterijsko-električnih avtomobilov, kar je 84 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
Februarja je v Evropi prodajne salone zapustilo 966.271 novih avtomobilov, kar je 2,5 odstotka manj kot lanskega februarja. Na vrhu prodajnih lestvic ostajajo manjši, cenovno dosegljivi modeli.
Najboljša je zopet Dacia Sandero (21.604), tokrat ji sledi Citroën C3 (18.540), na tretjem mestu pa je Renault Clio (18.348).
Ponovno vstajenje Volkswagna
Trg baterijsko-električnih modelov v Evropi je zrasel s 13 na 17 odstotkov, skupaj so prodali 164.168 enot. Na vrhu je, kljub prodajnemu padcu, Teslin model Y (8.790), sledita model 3 (6.834) in Volkswagen ID.4 (6.172). Na četrto mesto se je prebil novi Renault 5 (5.659).
Z začetkom leta morajo nedvomno biti zadovoljni pri Volkswagnu. V primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta je prodaja ID.4 narasla za 150 odstotkov. Odličen mesec je tudi za ID.3, njegova prodaja je zrasla za 114 odstotkov. Čeprav gre za največji in najdražji baterijsko-električni model znamke, se dobro prodaja ID.7, saj je peti najbolje prodajani baterijsko-električni model v Evropi in drugi najbolje prodajani pri Volkswagnu (5.432).
Avtomobilizem.com (Vir: Jato Dynamics. Foto: proizvajalci, Avtomobilizem.com.)
Mnenja uporabnikov
1 komentar za "Dacia še naprej na vrhu Evrope, Tesla najnižje v zadnjih petih letih"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Članek govori o Daciji a niste sposobni dat ene slike od avta gor.