Predstavitve

Tisti z matričnimi žarometi

Volkswagen T-Cross: slovenska predstavitev

Kako zelo se spreminjajo trendi v avtomobilski industriji, jasno pokaže dejstvo, da ima mali križanec T-Cross lahko vgrajeno tehnologijo svetil, ki je bila včasih rezervirana za višje razrede.

Potrebno in pravočasno

Križanec segmenta B SUV, ki je ob Taigu in T-Rocu eden od treh Volkswagnovih predstavnikov v istem razredu, ni bil prenovljen nič prekmalu. Konkurenca je ostra, na model pa so imeli uporabniki nekaj upravičenih pripomb.

Volkswagen T-Cross 2024 (3)Zunanjost so osvežili s predrugačenima prednjim in zadnjim odbijačem, raznolikim naborom platišč, ki segajo od 16 do 18 palcev ter tremi svežimi barvami zunanjosti, od katerih daleč najbolj izstopa grozdno rumena. Serijsko ima paket opreme Style (opcijsko R-Line) vključen še en pomemben element zunanjega videza, pa tudi uporabnosti – matrične žaromete IQ.Light v tehniki LED, ki prihajajo v kompletu z zadnjima žarometoma z dinamično grafiko in svetlobnim podpisom v obliki črke X ter povezovalnima svetlobnima linijama spredaj in zadaj.

Digitalni kokpit

Volkswagen T-Cross 2024 (10)Nekateri bodo po prenovi v notranjosti najbolj veseli izboljšanega nabora materialov, mehkejše plastike in oblazinjenih površin, ki uporabniku pustijo boljši vtis kvalitete vozila. Spet drugi bodo navdušeni nad naslednjim nivojem digitalizacije, saj so pred voznikom zdaj v vseh nivojih opreme digitalni merilniki (v osnovi 8 palcev, v različici Digital Cockpit Pro pa 10,25 palcev). Sredinski zaslon infozabavnega sistema je po novem nameščen nekoliko višje in meri od 8 do 9,2 palcev, nižje pa sta (namesto vrtljivih gumbov) za nameščanje klimatizacije zdaj osvetljena drsnika.

Dimenzijsko in funkcionalno se T-Cross po prenovi ni spremenil.  Imetniki električnih koles bodo veseli podatka o povišanju dovoljene navpične obremenitve vlečne kljuke na 75 kg (prej 55 kg). Prtljažnik v osnovi meri 385 litrov in se lahko zveča do 455 litrov, če izkoristimo 14-centrimetrski vzdolžni pomik zadnje sedežne klopi.

Bencinska pogonska paleta

Volkswagen T-Cross 2024 (4)Vstopni litrski bencinski trivaljnik (70 kW/90 KM) s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom je prvi v ponudbi, a je omejen na paketa opreme Life in 4All. Nekoliko močnejši 1.0 TSI (85 kW/115 KM) že ponuja možnost izbire med ročnim 6-stopenjskim ali menjalnikom DSG z dvema sklopkama ter pokriva vse opremske različice. Vrh pogonske palete predstavlja 1,5- litrski štirivaljnik (110 kW/150 KM) s 7-stopenjskim menjalnikom DSG, ki je omejen na paketa opreme Style in R-Line.

Cene za prenovljeni T-Cross se pričenjajo pri 22.027 evrih za 1.0 TSI Life, le 200 evrov dražji je bolje opremljeni 4All z enakim motorjem in bistveno več opreme (dodatno: 17-palčna aluminijasta platišča, kamera za vzvratno vožnjo, notranje ogledalo s samodejnim zasenčenjem, senzor za dež, Keyless Access ter dodatno zatemnjena zadnje in stranski stekli). Najvišja cena 29.347 evrov je zapisana ob različici R-Line 1.5 TSI DSG. Uvodni pogovori pri trgovcih se bodo pričeli s ceno, ki je nižja za evrski tisočak, še dodatnih 500 evrov prihranka pa bodo deležni tisti, ki se bodo odločili za hišno financiranje.

Dodajam povezavi na aktualni cenik in tehnične podatke z opremskimi paketi.

Besedilo in foto: Urška Mihelič Radolović.

Mnenja uporabnikov

10 komentarjev za "Tisti z matričnimi žarometi"


Lignage
2 meseci 15 dni nazaj

Odkar imam sam DSG (T-Cross) mi niti na misel več ne pride, da bi se še kdaj vrnil na ročni menjalnik. In je res vprašanje koliko je sploh še smiseln? Pri sodobnih avtih moraš tako ali tako takoj dati v višje prestave, zato ker ni več potreben čas, da avto nabira hitrost – in se mi zdi ročni menjalnik v današnjih časih res takšna arhaična ostalina – še posebej če pomisliš na gost, netekoč promet, ki za sabo potegne cel kup brezveznega prestavljanja. Pravzaprav je velika škoda, da DSG ni cenovno bolj dostopen. T-Cross je z njim ter varnostnimi dodatki res odličen avto. Pa še vse deluje brezhibno!

MORDOR
2 meseci 15 dni nazaj

Zdaj odvisno kako gledaš. Če si star fotr z mulci in greš v gužvo proti Primorski je DSG fajn. Če greš pa tako kot jaz bolj dinamično čez ovinke pa je ročni edina prava izbira.

Gricko
2 meseci 12 dni nazaj

Ta avto za drugega kot po mestu in v guzvo ni in tu avtomatik prav pride. o kakšni dinamiki ti govoris??
Karjola pac ni dinamicna stvar….

2 meseci 15 dni nazaj

Tudi jaz sem za ročne menjalnike.

RedBaron
2 meseci 15 dni nazaj

Zakaj forisrajo ta DSG povsod?? Dajte opcijo, če kdo hoče, ne pa ukinjat ročnih, ker ne bo več rabljenih VW-jev, ker ko bo tole imelo 300 – 400 kkm, ne vem koliko DSG-jev bo še delujočih?

Blinder
2 meseci 15 dni nazaj

Automatiki manj onesnažujejo. Se spomnete rev-hanga? Rev-hang je na ročnih menjalnikih, ker se samo pri ročnih menjalnikih spusti gas ob menjavi v višjo prestavo, med tisto menjavo pride do onesnažujočega razmerja gorivo:zrak, proizvajalci si pomagajo tako, da vsilijo rev hang

matejxx
2 meseci 15 dni nazaj

Se strinjam, da bi morala biti opcija. Zakaj forsirajo DSG? Zaradi neumnih zakonov, ki zahtevajo ogromno senzorjev, asistenčnih pripomočkov (ki jih večina ne želi)… In ti potem najbolje delajo z avtomatskim menjalnikom.

Lignage
2 meseci 15 dni nazaj

Ne vem, kje sta vidva videla, da ga kdo forsira? Pri nobenem paketu ti ga ne vsilijo in imaš možnost izbirati!

RedBaron
2 meseci 15 dni nazaj

V bistvu niti nimaš… 1.5 je samo DSG… Če pogledamo malo še okoli, k drugim modelom istega koncerna, so vse 4×4 različice samo še DSG, se pravi niti ni neke hude izbire…

Lignage
2 meseci 15 dni nazaj

aaa, se opravičujem. Vidim zdaj ja! 🙂

 
Prvič z blago-hibridnim pogonom
Električna ambasadorka