V preteklosti smo pod oznako prestižno oziroma premijsko v avtomobilskem svetu dojemali V8 ali V12 bencinski motor, ki je bencin pil skoraj v litrih na kilometer, metre večkrat obdelanega in s kemijo dodelanega usnja v potniški kabini in kvadratni meter lesa s podobno obdelavo, ki se je ob trku z drugim vozilom spremenil v hladno orožje – ostre trske.
Medtem se je svet spremenil, z njim pa kupci, zato so zahteve po boljšem in bolj prestižnem, torej premijskem danes popolnoma drugačne in precej bolj pozitivne.
Zahtevni kupci si danes še vedno želijo zmogljivosti in inovativnih tehničnih rešitev, neradi se odrečejo udobju in prostoru ter digitalizaciji v službi uporabnosti, hkrati pa cenijo še estetiko in drugačnost. Vse to uteleša novi renault rafale – križanec srednjega razreda, ki pri znamki Renault simbolizira premik iz množičnega oziroma mainstream razreda v premijskega.
Renault je z njim zapeljal v največji SUV razred, pri tem pa je poskrbel, da kljub prostorni potniški kabini na zunaj ne deluje preveč zajetno, težaško in se po zaslugi štirikolesnega krmiljenja dobro znajde tudi na mestnih ulicah.
Izklesanost namesto mogočnosti
Rafale z izklesanimi karoserijskimi potezami dokazuje, da so lahko tudi avtomobili z večjo oddaljenostjo od tal in bolj mogočnimi zunanjimi merami ne le uporabni in vsestranski, ampak tudi modni in estetski ter na ta način sledijo slogu svojega kupca. Rafale v premijski razred ob tem prinaša nezmotljiv podpis francoskega šarma, ki oddaljuje od tekmecev.
Močan in okoljsko prijazen
Rafale v različici e-tech 4x4 300 kupcem ponuja vse, kar pričakujejo od premijskega avtomobila, a to počne na okolju prijazen način. Pogon razvit posebej za rafale e-tech 4x4 300 sestavljajo trije motorji – 1,2 litrski bencinski štirivaljnik s turbo polnilnikom in dva elektromotorja, ki skupaj ponujajo iskrivih 220 kilovatov oziroma 300 konjskih moči, ki so na voljo v vseh režimih delovanja in ob tem delujejo odločno, tiho in obenem izjemno učinkovito.
Na elektriko v službo in po opravkih
Rafale s takšnim pogonom namreč v povprečju porabi le 0,7 litrov bencina na 100 kilometrov, kar ustreza 12 gramom izpusta CO2 na kilometer.
Pogonski sklop treh motorjev v rafalu e-tech 4x4 300 namreč sestavlja tudi visokonapetostna baterija uporabne kapacitete 22 kilovatnih ur, kar je enako kot v prvi generaciji popolnoma električnega renaulta zoe. Baterija omogoča dovolj energije, da med polnjenji le na elektriko prevozite do 105 kilometrov.
To pomeni, da lahko dnevne poti v službo in po opravkih opravite v popolni tišini pogona in brez izpustov CO2. Vsak nov delovni dan boste začeli s polno zalogo energije, saj boste baterijo na domači polnilnici napolnili v manj kot treh urah.
Čez vikend pa do Lyona v Franciji
Čez vikend pa se brez postankov za polnjenje in točenje odpravite do Lyona v Franciji, saj je skupen doseg obeh energijskih shramb – baterije in posode za gorivo prek tisoč kilometrov. Prvih 105 kilometrov boste poleg energije v bateriji porabili le 0,7 litra bencina, preostanek poti pa bo rafale deloval kot polni hibrid in bo vsakih 100 kilometrov porabil le 5,8 litra bencina.
Svoje cilje v navigacijo boste v multimedijski sistem openR link vnesli kar z govornim ukazom, vašo zahtevo pa bo sprejel in v ukaz spremenil Googlov operacijski sistem in obenem poskrbel še za iskanje parkirnega mesta, izbrano glasbo ali vklop katere od vaših priljubljenih aplikacij.
Za varnost na cesti bodo poskrbeli učinkoviti asistenčni sistemi, žarometi s tehnologijo LED matrix pa bodo noč spremenili v dan brez, da bi pri tem motili druge udeležence v prometu.
Udobje ali športnost na zahtevo
Rafale e-tech 4x4 300 se bo na poti izkazal z inovativnim aktivnim vzmetenjem, ki se bo na zahtevo voznika prilagajal različnim konfiguracijam ceste in ustregel željam po udobju ali bolj športno naravnani vožnji.
4Control pa za dodaten nasmešek in lajšanje mestnih pasti
Aktivno vzmetenje bo v sodelovanju z inovativnim štirikolesnim krmiljenjem 4Control advanced poskrbelo še za dodatno mero dinamike med hitro odpeljanimi zavoji in s tem za širši nasmešek voznika, v mestni gneči, pri parkiranju in drugih manevrih na omejenem prostoru pa bo 4Control poskrbel, da bo rafale okreten kot twingo ali clio iz Renaultove hiše.
Solarbay – okno v svet za potnike
Potniki v rafalu e-tech 4x4 300 se bodo prepustili udobju prostorne potniške kabine in se zabavali ob pogledu na dogajanje v okolici, ki ga omogoča panoramska streha solarbay a s prilagodljivo prosojnostjo.
Ta streha je brez običajnega senčila, gre za aktiven sistem, ki na ukaz zatemni dele stekla, temelji pa na električno spodbujenih premikih molekul.