Novice

Mini Aceman združuje kompaktne zunanje mere s prostorno notranjostjo

Kompaktni križanec, ki se dimenzijsko uvršča med modela Cooper in Countryman, bo kot prvi model znamke Mini na voljo le z električnim pogonskim sklopom.

Pri znamki Mini so predstavili težko pričakovani model električnega križanca, ki po besedah predstavnikov zapolnjuje vrzel med modeloma Cooper in Countryman. Novi Aceman ohranja okretnost manjšega modela Cooper, s 4,07 m dolžine (širina 1,754 m, višina 1,495 m) in posledično več prostora v notranjosti pa postaja bolj praktičen in uporaben.

P90546267_highRes_mini-aceman-se-04-20Svežina novega oblikovalskega pristopa

Mini Aceman je nastajal v skladu z novimi oblikovalskimi smernicami, ki zaznamujejo vstop znamke v novo obdobje s poudarkom na elektrifikaciji, digitalizaciji in trajnostnemu pristopu. Oblikovalska filozofija Charismatic Simplicitiy združuje tradicionalne poteze znamke Mini s sodobnostjo in minimalizmom. V skladu z načeli novega oblikovalskega jezika tudi Aceman dobiva lasten karakter s kombinacijo sodobne interpretacije elementov, ki izhajajo iz zgodovine modelov te znamke, in aerodinamične učinkovitosti električnih modelov. Robustnejši videz poudarjajo še črne obrobe na spodnjem delu vozila in kolesnih lokih ter srebrne zaščitne plošče sprednjega in zadnjega dela. Mini Aceman bo na voljo v štirih opremskih različicah – Essential, Classic, Favoured in JCW.

P90546344_highRes_mini-aceman-se-04-20Prečiščena zasnova notranjosti

Petsedežna notranjost modela Aceman ponuja 300 l prostora v prtljažniku in je zasnovana po vzoru modela Cooper. Za podajanje informacij je na voljo sredinsko nameščen okrogel zaslon s premerom 9,44 palca, preko katerega poteka upravljanje večine funkcij vozila. Nadzor nad nekaterimi osnovnimi funkcijami olajša še skupina fizičnih stikal, ki so nameščena pod zaslonom in so namenjena zagonu, aktiviranju parkirne zavore, izbiri prestav ter spreminjanju glasnosti. Osnovo informacijsko-multimedijskega sistema predstavlja operacijski sistem Mini Operating System 9, ki je zasnovan po načelu uporabnosti pametnih mobilnih telefonov in deluje ob podpori Minijevega osebnega asistenta Spike. Voznik bo imel možnost izbire med osmimi načini prikaza z različnimi grafikami, barvami in ambientalno osvetlitvijo. Na voljo bo široka paleta asistenčnih sistemov, ki med drugim vključujejo sistem Driving Assistant Plus in pomočnika za parkiranje, njihovo delovanje pa bo podprto z dvanajstimi ultrazvočnimi tipali in štirimi kamerami za prikaz okolice vozila.

Za začetek dve pogonski opciji

Novi Mini Aceman bo na voljo v dveh konfiguracijah električnega pogonskega sklopa. Vstopno različico Aceman E bo poganjal električni motor s 135 kW (184 KM) moči in 290 Nm navora, baterija kapacitete 40,7 kWh pa naj bi z enim polnjenjem omogočala do 310 prevoženih kilometrov (WLTP). Zmogljivejšo različico Aceman SE bo poganjal električni motor s 160 kW (218 KM) moči in 330 Nm navora, v kombinaciji z baterijo kapacitete 54,2 kWh pa bo z enim polnjenjem moč prevoziti do 406 km. Polnjenje na polnilnicah z izmeničnim tokom bo potekalo z največjo močjo 11 kW, ob priklopu na hitro polnilnico z enosmernim tokom pa bo baterija osnovne različice dopuščala polnjenje z največ 75 kW, medtem ko bo zmogljivejšo baterijo moč polniti z največ 95 kW.

S proizvodnjo novega električnega križanca znamke Mini naj bi najprej pričeli na Kitajskem, leta 2026 pa načrtujejo še pričetek njegove proizvodnje v Veliki Britaniji. Točen datum pričetka prodaje še ni znan, najprej pa naj bi bil na voljo kupcem na Kitajskem in v Evropi.

Avtomobilizem.com (Vir: Mini, Carscoops. Foto: Mini.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
BMW serija 4 in i4 z osvežitvijo v novo modelno leto
Josef Kaban prevzema vodenje oblikovanja znamke MG