Pri Fiatu nameravajo kupcem še naprej ponujati trenutno generacijo priljubljenega mestnega avtomobila s klasičnim pogonom. Najmanj do leta 2027 ostaja v prodajnih salonih ob boku nove električne generacije modela Panda, ki bo predstavljena letos julija.
Ostaja prodajna uspešnica v svojem segmentu
Tretja generacija modela Panda, kljub temu, da je bila zasnovana pred trinajstimi leti, v Italiji in na ostalih evropskih trgih ostaja med najbolje prodajanimi avtomobili v segmentu mini mestnih avtomobilov. Od predstavitve prve generacije davnega leta 1980 so pri Fiatu prodali več kot osem milijonov primerkov, na podlagi povečanega povpraševanja v zadnjem času pa so sedaj celo za dvajset odstotkov povečali proizvodnjo modela.
Posebna različica Pandina dobiva širši nabor asistenčnih in varnostnih sistemov
Aktualna različica Fiata Pande je ostala praktično nespremenjena vse od prihoda na trg v letu 2011, poleg manjših kozmetičnih popravkov pa so ji namenili tehnologijo blagega hibrida, izboljšano multimedijo in nove opremske pakete. Pri različici Pandina so se osredotočili predvsem na tehnološko plat in ji namenili razširjen nabor varnostnih in asistenčnih sistemov. Standardno bo na voljo z naprednim sistemom zaviranja v sili, sistemom za prepoznavanje prometnih znakov in ohranjanje voznega pasu ter samodejnim preklopom dolgih luči, ki se pridružujejo klasičnemu regulatorju hitrosti, zadnjim parkirnim tipalom in šestim zračnim blazinam v kabini. Za prikaz bo skrbel nov 7-palčni sredinski zaslon informacijsko-multimedijskega sistema, videz notranjosti pa zaokrožata bela površina armaturne plošče in nov volan.
Prepoznavnost različice Pandina bo zagotovljena z rumenimi pokrovi vzvratnih ogledal in simbolom pande na kolesnih pokrovih, poleg že znane barvne palete pa bodo kupci lahko izbrali tudi nov odtenek rumene Positano, ki ga bo moč kombinirati s črno barvo strehe. Pod motornim pokrovom ostaja blago-hibridna kombinacija z litrskim bencinskim trivaljnikom Firefly (52 kW/70 KM) v povezavi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesni par.
Proizvodnja ostaja v proizvodnem obratu Giambattista Vico, ki se nahaja v južnoitalijanskem mestu Pomigliano d’Arco, pričetek prodaje različice Pandina pa načrtujejo za letošnje poletje.
Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Fiat.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen