Nemška premijska znamka namerava dvigniti raven svoje ponudbe in narediti korak višje na lestvici prestiža. Kot so razkrili predstavniki nemškega avtomobilskega proizvajalca, naj bi bilo znotraj Skupine Volkswagen, v kateri imata ponudbo premijskih modelov sicer tudi Porsche in Bentley dovolj prostora za njihovo rast.
Neprepričljivi prodajni rezultati lanskega leta
Prodaja Audijevih modelov je v lanskem letu s 1.671.218 prodanimi vozili padla za 11,8 odstotka. Kljub splošni slabši prodaji električnih modelov jih je po številu prodanih vozil prehitela celo Tesla, po prodajnih rezultatih leta 2024 v premijskem segmentu pa sta se pred znamko Audi uvrstila tako BMW kot tudi Mercedes-Benz. Pri Audiju se zavedajo dejstva, da večje število prodanih vozil ne prinaša vedno tudi več dobička, zato so se odločili prevetriti svojo ponudbo in s prestižnejšo ter posledično dražjo paleto modelov zvišati svojo profitabilnost.
Korak navzgor
Kot poudarja Jose Miguel Aparicio, izvršni direktor znamke Audi v Veliki Britaniji, naj bi pri Audiju dvignili raven razkošja njihovih modelov in naredili nov korak na področju dojemanja prestižnega značaja znamke in ponudbe premijskih vozil. Dodaja še, da se nameravajo namesto na povečevanje prodajnih številk osredotočiti bolj na kvaliteto ponudbe, njihovi novi modeli pa naj bi se posledično povzpeli tudi na cenovni lestvici. Ob izteku življenjskega cikla v modelni paleti tako ne nameravajo več ponuditi nove generacije A1 Sportback in križanca Q2, njihov vstopni model pa naj bi postal A3. V vrhu prestižne ponudbe naj bi bil v prihodnosti naslednik modela A8, ki naj bi nastal po navdihu koncepta Grand Sphere, v segmentu športno uporabnih vozil pa po navdihu koncepta Urban Sphere prihaja nov model, ki bo pozicioniran nad modela Q7 in Q8.
Za podoben korak so se že odločili tudi pri znamki DS Automobiles, kjer odpirajo novo poglavje z modelom N°8. Ta je nastal po navdihu Bentleyevih modelov, v prihodnje pa se nameravajo, podobno kot najavljajo pri Audiju, osredotočati na kvaliteto in podrobnosti, ki bodo njihovo ponudbo ločevale od množice. Preskok je viden tudi pri cenah – na nemškem trgu vstopna različica N°8 Pallas stane vsaj 57.700 evrov.
Avtomobilizem.com (Vir: Motor1. Foto: Audi.)
Mnenja uporabnikov
1 komentar za "V prihodnosti naj bi se znamka Audi posvetila prestižu"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Veliko sreče, že sedaj svojih najdražjih modelov niso prodajali ne vem kako uspešno, za enega od njih q8 etron so celo zaprli tovarno in odpuščali zaradi slabe prodaje, sedaj pa bodo kaj, dvignili cene in hopa ljudje bodo kar kupovali, ne vem če, tudi če računajo na manjšo (a bolj butično) prodajo ne verjamem do bo šlo.