
Skoraj trideset let je minilo, odkar je Mercedes prvič odkril tančico z razreda A, ki je bil takrat novost v številnih pogledih. Skozi generacije se je dodobra spreminjal, morda še najbolj ob prehodu v tretjo in kasneje četrto generacijo, ko se je iz enoprostorca prelevil v kombilimuzino in celo najmanjšo klasično štirivratno limuzino proizvajalca. Zadnje prenove je bil deležen leta 2022, štiri leta po vstopu četrte generacije na trg.

Markus Schäfer, glavni tehnični direktor Mercedesa, je v nedavnem pogovoru z italijanskim Quattroruote ponovno potrdil, da ne načrtujejo razvoja naslednje generacije tega vstopnega modela znamke, ki naj bi se sicer po prvotnih načrtih upokojil že lani, a so mu pri proizvajalcu zaradi tržnih razmer še nekoliko podaljšali življenjsko dobo. Ponudba kompaktnih avtomobilov z emblemom trikrake zvezde se bo skrčila s sedmih na štiri zaradi zmanjševanja stroškov in osredotočanja na modele, ki so globalno zanimivi. Z odhodom razreda A bo novi CLA postal vstopni avtomobil znamke, zato tudi ne preseneča, da so mu namenili pomembno vlogo prvega na novi tehnično napredni platformi MMA.
Še en manjši in cenovno dostopnejši model, ki se bo poslovil iz palete znamke, bo razred B. Družina CLA, GLA in GLB bodo tako začetne točke v svet prestižne nemške znamke, pri čemer se bo njihova ponudba dopolnila z ustreznimi baterijsko-električnimi različicami, ki so zaenkrat še del električne skupine EQ. Za razliko od ostalih kompaktnih modelov s platforme MMA, pa bo novi “mali” razred G nastajal na drugačni tehnični osnovi, zaradi katere bo tako po zmogljivostih kot tudi ceni odstopal od ostalih.
Avtomobilizem.com (Vir: Motor1. Foto: Mercedes-Benz, Avtomobilizem.com.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen