Korona

V petek potrdili 82 novih okužb

Ljubljana, 10. 07. 2021 09.58 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V petek so opravili 1641 PCR-testiranj. Na novi koronavirus je bilo pozitivnih 82 testov, kar je pet odstotkov. Umrl ni nihče.

Kot kažejo podatki Vlade RS, so v petek v Sloveniji potrdili 82 novih okužb s koronavirusom. Testirali so 1641 oseb, opravili so tudi 35.987 hitrih antigenskih testov.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Hospitaliziranih je 43 covidnih bolnikov, na intenzivni negi jih je deset. Po ocenah NIJZ je trenutno v državi 556 aktivnih primerov okužbe. Na 100.000 prebivalcev je bilo v zadnjih 14 dneh potrjenih 25 primerov okužb, sedemdnevno povprečje okužb pa znaša 52. Umrl ni nihče. 

Porast primerov je sicer v veliki meri posledica izbruha med dijaki z Dolenjske, ki so se vrnili z maturantskega izleta v Španiji. Z Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) so sporočili, da so potrdili okužbo tudi pri enem dijaku z Gorenjske, ki se je udeležil maturantskega izleta v Lloret de Mar v Španiji. NIJZ za vse udeležence tega maturantskega izleta – gre za 318 dijakov – predlaga karanteno na domu. Med dijaki z Dolenjske je bilo doslej potrjenih 89 okužb.

Koronavirus.
Koronavirus. FOTO: Shutterstock
Koronavirus pasica nova
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (400)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Sortegilio
11. 07. 2021 13.43
+1
Medicinske sestre so že dobile direktivo, da pripravijo določene sobe za covid bolnike, da se pripravijo na 15. avgust. Vse planirano vnaprej.
mario7
11. 07. 2021 08.58
82 prehlajenih Slovencev.🤣
-1
In vsi so se vrnili iz hrvaškega dopusta.Po sezoni dopustov bo spet vse rdeče in zaprta obmejna območja,ker vlada dovoli vrnitev teh balkancev nazaj v Slovenijo.
borisss
10. 07. 2021 18.27
+5
A še zmeraj je ta korona lari fari glavni??? Ne bom se cepil, še manj bil poizkusni zajec. Vi se pejte svoje igre dalje meni6pa samo javite dan ko ostanem doma. Pa seveda ne pozabite na nakazilo 15 tega 🐑jest sem pripravljen 😆😆😆
grozjak
10. 07. 2021 19.54
-3
Penzjonisti, tud za zoprni, imate prejemek prvega v mesecu...samo povem😉
Kiki Kris
10. 07. 2021 21.07
-1
Še ta mesec in potem konec nakazil...korona se bo vrnila in nerbo nobene pomoci...cepi se pa bos dobil...tako bo
odpisan2x
10. 07. 2021 18.11
nise niti slučajno neki strokovnak za področje pandemije.vedno so me učili če o nećem nimaš pojma potem beri statistiko.se mi zdi,da izrael najbolj pošterno objavlja podatke in zato kao tretja poživitvena doza. proizvajaci cepiva in vlade bso se
Obala31
10. 07. 2021 18.01
+6
Veliko mojih prijateljev se je cepilo,pravtako sorodnikov,redki so ki se niso,vse imam enako rada in jih bom imela se naprej,ce bodo postovali mojo odlocitev tako kot jaz njihovo...uzivajtevzivljenje naprej in ne dovolite,da nam vsevto pokvari odnose zbljudmi,ki jih imamo radi...ne se kregat ljudje!
grozjak
10. 07. 2021 19.58
+1
Ja, ampak večina anticepilcev ne spoštuje odločitve preostalih, ki se cepimo in nas zmerjajo z ovcami, ter tudi na politični osnovi. Kot da je važno, v katetega janeza veruješ, da se cepiš. Jaz z cepljenjem verjamem v zmago nad virusom, vse ostalo pa so zgodbice za majhne otroke🤔
Obala31
11. 07. 2021 08.27
+1
Ja to se čuti po družabnih omrežjih,v obraz na 4 oči je pa to druga zgodba,za to je pa potreben pogum...no kakorkoli čas bo pokazal svoje,samo upam,da vse skupaj ne bo pokvarilo odnosov...
jutri_pa_res
10. 07. 2021 17.40
-9
Nekje pred 45 leti so se uvajali varnostni pasovi in debata je bila divja. Takrat seveda v pismih bralcev po časopisih. Protiprivezovalci so argumentirali nekako takole: - Gre za moje zdravje, torej je moja stvar in nikogar ne briga; - Varnostni pas me utesnjuje in zato slabše vozim; - Povzročil mi bo raka na prsih, ker ne stiska; - Če se avto vžge, ne bom mogel ven in bom zgorel (seveda je vsak koga takega poznal); - Če avto pade v vodo, se bom utopil, ker ne bom mogel ven (spet je vsak koga poznal); - Kdo mi garantira, da bom v primeri trčenja preživel, če bom privezan; In podobno brez konca in kraja. Polovica ljudi koristi pasu ni zmogla dojeti in na koncu je bilo treba uvesti obvezno privezovanje, z grožnjo kazni, kot je še dandanes. Vsaka podobnost s cepljenjem je zgolj naključna.
grozjak
10. 07. 2021 17.46
-9
Delam s človekom, ki se nalašč ne privezuje, se ne testira ko zboli, je proti cepljenju itd. Okužil je mene, jaz pa svoje bližnje, razen žene, ki je bila takrat že cepljena. Ja, zato privezovanje, če pričnemo vzorec neumnega obnašanja že s tem, nikakor ni stvar samo njegovega zdravja🤔
Svalbard
10. 07. 2021 17.46
+2
Svalbard
10. 07. 2021 17.48
+8
odpisan2x
10. 07. 2021 17.49
+8
v us je to osebna odločitev in ni kaznivo,če nisi pripasan.meni je to rešilo rit ker nisem bil.sem pač imel srečo
Rožice so zacvetele
10. 07. 2021 17.51
-4
jutri...🤣🤣🤣zadel si v nulo, res je bili tako, se jaz sem protestiral, češ, zato pa imam dober in varen avto in to ne potrebujem. Ja, potem je pa pamet začela delovati ...in sem si vgradil 1. varnostni pas, šel sem na potovanje...leta 1975.
grozjak
10. 07. 2021 17.57
-4
Ja, odpisan in svalbart.....pamet na kubik🤣🤣🤣🤣🤣
grozjak
10. 07. 2021 19.59
-2
odpisan2x
10. 07. 2021 17.31
+5
imam vprašanje?kako lahko naši strokovnjaki ugotovijo,da gre za delta plus ali imajo r reagente z barvno lestvico
Obala31
10. 07. 2021 17.48
-7
Ste ze kdaj slisali ta mikribiolodki laborarorij? Kot da je to prvi virus na svetu...
Svalbard
10. 07. 2021 17.53
+1
Ti Obala gujdek si kdaj slišal za Kary Mullis-a?
grozjak
10. 07. 2021 17.54
-6
Svalbard
10. 07. 2021 17.55
+6
Ti Obala si kdaj slišal za Kary Mullis-a?
odpisan2x
10. 07. 2021 17.59
+0
ne bod brihten vsi proizvajalci cepiva so se zguibl pa ne mislim nič slabega o naših laboratorijih,ker mislim,da tud če bi hotel naši nimajo opreme in ven padejo
Obala31
10. 07. 2021 18.05
-1
vinchi
11. 07. 2021 08.50
obala ...... odpisan ima prav . Testi s katerimi se ugotavlja " okuženost " ne povedo kateri sev ima " okuženi ". Ti testi le pokažejo prisotnost snovi , neke snovi , ki jo iščejo . Izumitelj PCR testov Kary Mullis je sam dejal , da so ti testi neprimerni za mikrobiologijo , ker so preobčutljivi .Pa še znati moraš delati z njimi . Ptiči na drevju že čivkajo , da PCr testi delajo na principu ponovitev postopka . Več ponovitev laborant nastavi , več je možnosti , da se kaj ali karkoli najde . Optimalno naj bi bilo okoli 25 ponovitev ali ciklov , vse kar je več je zavajanje, prilagajanje in še vse kaj drugega. Kot sem napisal , več ponovitev m več zadetkov. Da pa je testirani okužen s trenutno razvpitim delta sevom , je verjetno prepuščeno domišljiji laboranta ali pa navodilom od " zgoraj " . Ni nobenega dokaza , da se delta širi iz hrvaške , kot nekateri pametujejo. Tudi dijaki , ki so se vrnili iz izletov iz Španije ni nujno , da so zares okuženi . Kot že povedano PCR je NEZANESLJIV zato pa idealen za zavajanje ljudi in širjenje strahu . Zakaj pa nič več ne testirajo vzorcev krvi in urina ? Kadar sem zbolel je vedno bilo prvo , kar je zdravnik predpisal laboratorij in odvzem vzorca krvi in urina . Pa ne mi govoriti , da je šla tehnologija in znanost tako naprej , da se to več ne dela. Vsi imamo še vedno kri in v njej prisotne viruse,bakterije itd s katerimi se ubada naš imunski sistem. Vedno je bilo tako in tako bo tudi ostalo , dokler bodo ljudje ( vsaj v taki obliki kot sedaj ) Najbolj noro pa je , da nam trobijo o asimptomatskih bolnikih . Takim smo še pred kratkim rekli , da so zdravi in odporni , zdaj pa so obča nevarnost za druge ali kaj ??? Neumnost brez primere. Nič nimam proti tistim , ki se cepijo , dokler isti spoštujejo mojo odločitev , da se ne bom cepil , ker nisem bil bolan že vrsto let . Saj tudi cepljeni zbolevajo , kar pomeni , da so tudi oni prenašalci virusa , tako kot jaz , ki se nisem cepil . Torej , kdor se želi cepiti naj se cepi , kdor tega noče naj se ne cepi in na nas je , da spoštujemo odločitve drugih m ne pa da se žalimo po dolgem in počez. Žaljenje je odraz primitivnosti in nizke stopnje inteligence , kar naša komanda izkorišča z namenom deli in vladaj . In za konec , poglejmo Švedsko . Mili ukrepi, bolj priporočila kot ukrepi , kako stojijo s precepljenostjo pač ne vem , vendar imajo na koncu boljše rezultate kot mi , čeprav so nedolgo nazaj še vsi s prstom kazali nanje in zmajevali z glavami , češ , kaj pa delate ?' Pozdravljeni in spoštujte drug drugega !!
Matejv1983
10. 07. 2021 17.25
+0
Letita dve ovci, ena je levo druga je rumena. Koliko stane kilo sira, če ima jež 7 let? Tako nam pojasnjujejo korono.
Matejv1983
10. 07. 2021 17.19
+0
Potem kaj pomeni da si okužen? Če si okužen še ne pomeni da si bolan oz. da boš zbolel. Ogrožene skupine so povečini pocepljene, tako da če bomo pa sedaj za vsak prehlad razglasili za epidemijo potem pa tudi nevem kam smo prišli.
Supervillain
10. 07. 2021 17.19
-2
Matejv1983
10. 07. 2021 17.21
-2
Supervillain
10. 07. 2021 17.30
+0
Glej v vsakem primeru znanost in stroka več ve od tistih,ki pri komentarjih pišejo neumnosti,da je Koronavirus nateg,nenevaren,nobeden umrl cepiva pa,da so strupena in narejena z namenom,da jih gre čim več na drugi svet vse to si narod brez pameti samo izmišljuje.
Matejv1983
10. 07. 2021 17.15
-2
Zakaj ne poveste da ste tale Delta sev samo preimenovali iz Indijskega?
grozjak
10. 07. 2021 17.47
-1
lnterReflections
10. 07. 2021 16.58
+3
Veste, kaj je problem? Jaz sem proti cepljenju, ker vem, da je farmacija pokvarjena, tako kot cel svet. Ampak OK, dejmo reč, da cepiva delujejo in da so stranski učinki zanemarljivi, starejši od 50+ pa se nočejo cepiti, ker so prestrašeni, čeprav statistično ogroženi. Težava je, ker na te družbena omrežja ne vplivajo. In če Bojana Beović niti teh, ki niti ne vedo, kaj je IPhone, fejsbuk in yuutube, ne zna prepričati v cepljenje, ima še manj možnosti pri mladih. No, jaz vem, da farmacija rabi "žive, a bolne" in ne mrtve. Kako je potem lahko taka oseba, ki tega ne zna pojasniti, predsednica zdravniške zbornice? Mogoče je treba dati prave ljudi gor, pa bo šlo. Zdravstvo namreč v ZDA prispeva 20% BDP-ja in če Pfizer naredi kiks s cepivi, ne bo imel več komu prodajati ostala zdravila, na koncu bankrotirata tako Pfizer kot cele ZDA. E, moja Bojana, tako je to, ko si kot fiakarski konj, ki obvlada samo "epidemiologijo" in ne epidemiologijo. In ni to edini problem pri Bojani Beović in farmaciji, ampak je tudi pri ostalih stvareh zadeva podobna. Če ljudje kar naenkrat ne bi imeli več potreb po materialnih dobrinah, bi se celoten monetarni sistem sesul. Čas je, da tisti gor nehate podcenjevati navadnih državljanov misleč, da mi nekaj manj vemo, kot veste vi zgoraj.
lnterReflections
10. 07. 2021 17.03
+5
Pa naj dodam še besede Aleksandra Čeferina, ki mu res lahko rečem: "Kapo dol!" za eno izjavo. Pred kratkim je izjavil: "Ne morete se do ljudi obnašati, kot da niče ne vedo in razumejo." In taki ljudje, ki so na visokih položajih in se tega zavedajo, taki so potencialni za prihod na oblast.
JUSTFRIENDS
10. 07. 2021 17.29
-5
Po mojem mnenju pa je čas, da nehaš trosit neumnosti
lnterReflections
10. 07. 2021 17.33
+0
Povej mi eno stvar, ki je neumnost. Preveri, pa boš videl, da v ZDA zdravstvo prispeva 20% BDP-ja in da so ZDA zelo odvisne od tega in da če tam zmanjka bolnih, gre cela ekonomija v stečaj. Če ni orožje, je pa farmacija.
Obala31
10. 07. 2021 17.40
+1
Justf,daj nas ti razsvetli s kaksnim argumentom...inter vsaj logicno razmislja in je pripravljrn na arguntiran pogovor,eni pa znate samo zaliti,sami pa ne znate 2 stavka sestaviti
lnterReflections
10. 07. 2021 17.54
+2
Cepiva so tukaj najmanjši problem, nikomur se ne bo hudega zgodilo, le reševali bodo svojo ekonomijo in monetarni sistem, ampak naj vsaj iz te njihove igre izpustijo mlade, ki drugače razmišljamo.
grozjak
10. 07. 2021 16.52
-5
Najbolj mi gre na smeh, ko nekateri iz cepljenja, ki nas lahko reši, delate kontra revolucijo. Jaz in moji smo na varnem, vi se pa pejte te oslarije in zarote, če se vam da😉
Supervillain
10. 07. 2021 17.24
-1
Tako je čisto pravilno napisano jaz sem se tudi dvakrat cepil in nisem imel nobenih stranskih učinkov negativni komentarji so samo od zarotnikov in anticepilcev,ki vedno samo negativno razmišljajo in po svoje.
Dmg. 0
10. 07. 2021 17.30
-4
Ramm, garancijo si dobil, droben tisk štima?No ja glavno, da si podpisu🥴
Dmg. 0
10. 07. 2021 17.36
-2
Comm nekaj sem ti hotel…., Eh pozabi, ne obstajaš
grozjak
10. 07. 2021 17.49
-1
DMG, delaj kar češ, samo ne mi o zarotah nabijati😉
Banion
10. 07. 2021 16.25
-3
Hvala maturantje in ostala go la zen ki ni zdržala niti dneva domaa
štajerski janezek
10. 07. 2021 16.40
+5
Ti nisi bil nikoli maturant? Gollazen pravis? Glede na tvoj nivo komunikacije si ti kak vec od gollaznii kot si jih poimenoval. Da te sram ni! Zato pa gre vse v ...
grozjak
10. 07. 2021 16.46
-3
Janezek, trenutno živimo v situaciji, ki je odvisna od našega odgovornega ravnanja. Za mularijo se pa itak ve, kako in kaj. Jeseni, ko bomo zaprti in se bomo sami strigli ter pili po garažah, bosta pa spet vse oblast pa bill gates kriva😉
Dmg. 0
10. 07. 2021 17.42
-3
Janez, razni osebki tukaj res niso prilezli do mature, ampak ok marsikdo ni, mu je pa uličarski faks pomagal do uspeha, je pa še tretja vrsta kot Comma.., Ramm in še ene par, ki jim na žalost nič ne pomaga 🥴
grozjak
10. 07. 2021 17.51
+0
DMG, naglas preberi, kar si napisal in dojel boš, zakaj smo fasali že dva lokdavna... drgač pa sem šofer in to šofer marsičesa, a se s tem zaenkrat še ne preživljam
Delavec_Slo
10. 07. 2021 16.20
+1
S kero različico pa je že nova, sem danes že 10 prdnil a imam gama sev!
grozjak
10. 07. 2021 16.47
+1
nnnnnnnnnnn
10. 07. 2021 16.08
+3
Zanimivo da se vedno oglasi politika nato pa številke vedno v pravo smer zavijejo, poleg tega pa se gledajo samo tiste ki ustrezajo. Enkrat smrti, enkrat okuženi, enkrat porast v %, enkrat starostniki ...pač kakor ustreza splošni usmeritvi. Bravo
grozjak
10. 07. 2021 16.47
-1
Pojma nimaš, zato ti tole pač ne gre😉
Levicarjikmeee
10. 07. 2021 16.01
+0
DAEMONIUM
10. 07. 2021 15.54
-4
To mi delajte, vsak si je zasluzil da je okuzen!! Pa nobenega zapiranja vec, ce se ne bodo pazili bodo pac staknili indijca pa kaj? Moji so vsi cepljeni in nas te novice niti ne zanimajo vec. Porocajte raje enkrat tedensko, da vidimo koliko levicarjev in njihovih podpornikov se je okuzilo in stegnilo!
lnterReflections
10. 07. 2021 15.54
+0
Ravno ko bodo nehali poročati, bodo dvignili precepitev.
Rene Jelinčič
10. 07. 2021 16.02
+5
Kako te ne zanima več?ne veš,da imajo v pripravi EPSILON sev,ki se gladko poserje na tvojo precepljenost saj je bojda odporen na cepiva.
lnterReflections
10. 07. 2021 15.49
+4
Veste, kaj je problem? Jaz sem proti cepljenju, ker vem, da je farmacija pokvarjena, tako kot cel svet. Ampak OK, dejmo reč, da cepiva delujejo in da so stranski učinki zanemarljivi, starejši od 50+ pa se nočejo cepiti, ker so prestrašeni, čeprav statistično ogroženi. Težava je, ker na te družbena omrežja ne vplivajo. In če Bojana Beović niti teh, ki niti ne vedo, kaj je IPhone, ne zna prepričati v cepljenje, ima še manj možnosti pri mladih. No, jaz vem, da farmacija rabi "žive, a bolne" in ne mrtve. Kako je potem lahko taka oseba, ki tega ne zna pojasniti, predsednica zdravniške zbornice? Mogoče je treba dati prave ljudi gor, pa bo šlo. Zdravstvo namreč v ZDA prispeva 20% BDP-ja in če Pfizer naredi kiks s cepivi, ne bo imel več komu prodajati ostala zdravila, na koncu bankrotirata tako Pfizer kot cele ZDA. E, moja Bojana, tako je to, ko si kot fiakarski konj, ki obvlada samo "epidemiologijo" in ne epidemiologijo.
Delavec_Slo
10. 07. 2021 16.22
+2
Kako enostavno prav čas v pravi postelji-ponoči.
lnterReflections
10. 07. 2021 16.25
+3
Ne more vse na tem svetu iti v smislu: "Mi že vemo, zakaj so cepiva za vas dobra, ubogajte nas." Povej ljudem po pravici, kakšni so interesi, mogoče imaš več možnosti.
grozjak
10. 07. 2021 16.49
+0
Interes je, da vse normalno laufa in se normalno zapravlja. Vse ostalo so zgodbice za malo deco😉
lnterReflections
10. 07. 2021 16.55
-1
Normalno laufanje spet ustreza globalistom.
JUSTFRIENDS
10. 07. 2021 17.36
+2
Prijatelj, star 60 let, v polni formi in brez pridruženih bolezni je strogo proti cepljenju. Nihče ga ni prepričeval v nasprotno, povedali smo mu svoje mnenje in to je bilo to. Staknil je korono, 3 tedne doma ležal s 39 do 40 vročine. Nato dihalna stiska, bolbica, dodajanje kisika. Ko mu je začelo iti malo na bolje, možganska kap. Ogromno srečo je imel, da je bil v bolnici, saj so takoj prepoznali znake in ga rešili. Pa je bil prepričan, da ima odličen imunski sistem (res ni nikoli bolan) in, da bo v primeru okužbe, prebolel z levo roko. Pa ni. Na žalost.
medus
10. 07. 2021 15.47
+1
Novi lockdown se začne med 1. in 15. avgustom. Se bomo spet pustili zapret?
fljfo
10. 07. 2021 16.01
+4