
(foto: Uradni Twitter profil kluba/zveze)
Indijski nogomet bo moči združil z najbolj donosno medijsko franšizo na svetu in hkrati eno svetovno najbolj prepoznavnih znamk - Pokémon.
Indijska Super League (ISL) se lahko pohvali s precej nevsakdanjim poslovnim partnerjem, sodelovala bo namreč z znamko Pokémon. Gre seveda za japonsko medijsko franšizo, znano po animirani seriji, ki je svet obnorela že v devetdesetih in še danes velja za najbolj donosno tovrstno franšizo na svetu. Znamka je v lasti Nintenda in Game Freaka.
Do leta 2023 je znamka Pokémon pridelala že vrtoglavih 150 milijard dolarjev. V Indiji bo pokrovitelj playoffa za naslov državnega prvaka.
Največji delež zaslužka Pokémon generira s prodajo takšnih in drugačnih artiklov prepletenih z znamko, skoraj 50 milijard pa so doslej navrgle različne Pokémon videoigre. Predvsem na podlagi uspeha zelo popularne aplikacije oz. igre za mobilne naprave (Pokemon Go).
Zanimivo bo pospremiti, kako bo to vplivalo na nogomet v Indiji. Znamka Pokémon v Indiji še ni tako popularna kot praktično po vseh drugih koncih sveta, toda v zadnjih letih se to precej spreminja, januarja je premiera risane seije pritegnila rekordno maso gledanosti. ISL potrebuje denar in prepoznavnost, Nintendo pa cilja na potencial novega tržišča.
Playoff za naslov se začne konec meseca, igrali bodo Mohun Super Giant, Bengaluru, FC Goa, NorthEast United, Mumbai City in Jamshedpur.