Novice

Mazda CX-80: petmetrski paradni konj za evropske uživače

Mazda je pokazala model CX-80, ki je precej daljši kot CX-60 in ponuja več prostora, predvsem pa udobja in prestiža.

Mazda CX-80 si kar nekaj karoserijskih delov deli s CX-60, vključno z identičnim sprednjim delom. Toda CX-80 ima daljše medosje ter podaljšan zadnji previs. S profila tako močno spominja na ameriški CX-90, nekoliko bolj pa se od manjšega CX-60 loči po daljših zadnjih vratih, nekoliko spremenjenemu steklenemu delu in debelejšemu kromiranemu okviru na zadnjih steklih. Na zadku je spet moč opaziti več podobnosti s CX-60: luči si delita, a so prtljažna vrata pri večji CX-60 nekoliko drugačna.

25 centimetrov daljše medosje

CX-80 v dolžino meri skoraj pet metrov (4.995 milimetrov), široka je 1.890 milimetrov in visoka 1.710 milimetrov. Zadnja strešnaMazda CX-80 SUV Dizel Priključni hibrid avtomobilizem.com_10 linija je, zaradi ustvarjanja dodatnega prostora v tretji vrsti, v primerjavi s CX-60 višja za 24 milimetrov, medosje pa je podaljšano za 25 centimetrov in pri CX-80 meri več kot tri metre. S tem se dimenzijsko postavlja po robu Volvu XC90 in Hyundaiu Santa Fe.

V primeru rabe vse sedmih sedežev ima prtljažnik 258 litrov prostornine. Ob podrti tretji vrsti se poveča na 687 litrov, če podremo še drugo vrsto sedežev, pa znaša prostornina kar 1.221 litrov. Pri Mazdi so poskrbeli za povečano udobje potnikov v drugi vrsti. Kupec se lahko odloči za različico s šestimi ali sedmimi sedeži. Če izbere skupno šest sedežev, sta v drugi vrsti nameščena le dva sedeža z razkošno osrednjo konzolo oziroma dva sedeža in brez osrednjega dela, kar olajša prehod v zadnjo vrsto.

Spredaj v primerjavi s CX-60 ni novosti. Večopravilna enota je enaka, izboljšani so materiali, serijsko pa je model opremljen s praktično vsemi varnostnimi pomagali. Mazda z modelom CX-80 cilja na vseh pet EuroNCAP zvezdic.

Dizel in priključni hibrid

Ker si modela delita arhitekturo, je enako tudi s pogonskimi opcijami. Poleg 3,3-litrskega dizelskega šestvaljnik s tehnologijo blagega hibrida je na voljo še priključni hibrid. Dizelski motor ima 187 kilovatov in 550 njutonmetrov navora, ki se prenaša na podlago preko vseh štirih koles in 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Priključni hibrid ima sistemsko moč 241 kilovatov in 500 njutonmetrov navora. Gre za kombinacijo 2,5-litrskega atmosferskega štirivaljnega bencinarja in elektromotorja, ki energijo črpa iz baterije z zmogljivostjo 17,8 kilovatne ure. Doseg v električnem načinu znaša do 60 kilometrov.

Naročila bodo pričeli pobirati v maju, a bodo prvi primerki CX-80 na ceste zapeljali šele jeseni letos.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Mazda.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Uspešen debut baterij z elektrolitom v poltrdem stanju v modelu Nio ET7
Zanimive evropske številke: elektrika močno dol, priključni hibridi kot edini gor