Prevozi

V tem tednu na slovenskih cestah prvi letošnji poostreni nadzor nad tovornimi vozili in avtobusi

Policisti bodo izvajali nadzor prometa v različnih časovnih obdobjih, ne samo dopoldne, pri tem pa se bodo osredotočili zlasti na slovenske avtoceste in hitre ceste.

Izbor urednika

FINANCE
Prevozi
Prevozi
Prevozi Miloš Milač Dražji prevozi lahko pomenijo tudi to, da bomo srajce spet šivali v Muri 6

Električni pogon prinaša veliko izzivov, velike investicije, velike spremembe navad, od voznega reda prevoznikov, časa in lokacije polnjenja do sprememb v logističnih procesih. Te spremembe še niso vidne, bodo pa najbrž kmalu.

FINANCE
Prevozi
Prevozi
Prevozi Jure Šujica Evropski parlament sprejel stroge cilje za zmanjšanje izpustov tovornih vozil, standard Euro 7 šele leta 2031 1

Sprejeti predlog uvaja milejše zahteve, kot so jih predlagali pri Evropskem komiteju za okolje, javno zdravstvo in varno prehrano, proizvajalci so zadržani.

FINANCE
Prevozi
Prevozi
Prevozi Miloš Milač Električni tovornjaki že kapljajo v Slovenijo in na Hrvaško, kaj v novi dobi čaka slovenske prevoznike? 7

»Elektromobilnost v transportu je priložnost, ne ovira za Evropo, saj lahko spodbudi lokalno proizvodnjo. Ne bo pa lahko, še zlasti ne za mednarodni transport,« je prepričan inovator Andrej Pečjak.

FINANCE
Prevozi
Prevozi
Prevozi Miloš Milač (intervju) Roger Alm, predsednik Volvo Trucks: Smo pred največjo spremembo v zadnjih sto letih

Roger Alm, predsednik družbe Volvo Trucks, je zavezan prihodnosti pogonov z ničelnimi izpusti. Razkril nam je, ali bo prihodnost prevozov le električna, katere so največje ovire elektrifikacije, kakšen je trenutno posel, kako vidi konkurenco iz Kitajske in težavo pomanjkanja voznikov.

FINANCE
Prevozi
Prevozi
Prevozi Jana Petkovšek Štakul Mednarodni transport pred zlomom zaradi pomanjkanja voznikov 12

Do leta 2026 naj bi v Evropi primanjkovalo okoli dva milijona poklicnih voznikov v cestnem tovornem prometu

Avtor
16.02.2023 19:58
Čas branja: 1 min

Policija sporoča, da se je začela vsakoletna nacionalna preventivna akcija, ki jo izvajajo skupaj z Javno agencijo RS za varnost prometa in je namenjena skrbi za varnost omenjene kategorije voznikov. Nadzor je usklajen z združenjem evropskih prometnih policistov ROADPOL in bo potekal v več evropskih državah.

Čas in lokacije nadzora tovornega in avtobusnega prometa

Policisti bodo izvajali nadzor prometa v različnih časovnih obdobjih, ne samo dopoldne, pri tem pa se bodo osredotočili zlasti na slovenske avtoceste in hitre ceste. Pri nadzoru se bodo ugotavljale najpogostejše kršitve voznikov teh vozil.

Kaj bodo preverjali

Preverjali bodo zlasti spoštovanje omejitev hitrosti, tehnično brezhibnost vozil, morebitno preobremenjenost, spoštovanje socialne zakonodaje in pravil o nalaganju ter pritrjevanju tovora, psihofizično stanje voznikov, uporabo varnostnega pasu ter uporabo naprav in opreme, ki zmanjšujejo voznikovo pozornost. Poleg tega bodo pozorni na kršitve prepovedi prehitevanja tovornih vozil na avtocestah in na morebitne kršitve, ki so povezane s prevozi lesa.

Na cesto le z očiščenim vozilom

Glede na vremenske razmere bodo pozorni tudi na morebitne kršitve glede očiščenosti vozil zaradi snega oziroma ledu na njih, ki bi ob padanju z vozil v zimskih razmerah lahko ogrožal druge udeležence v prometu.

Policisti nenehno opozarjajo, da je utrujenost voznikov pomemben dejavnik tveganja, saj lahko privede do hudih posledic. Zato znova pozivamo k upoštevanju predpisanega časa vožnje, odmorov in počitkov, in to ne le zaradi kazni, ampak predvsem zaradi varnosti. Le spočit voznik je namreč lahko varen in zanesljiv. Voznikom predlagajo, da ukrepajo že ob prvih znamenjih zaspanosti, ko lahko še varno ustavijo vozilo.

Opozarjajo še na ustrezno pripenjanje in zaščito tovora. Za posamezno vrsto tovora veljajo posebna pravila. Te navajajo v Nasvetih za varen prevoz tovora.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Okolje & energija
Okolje & energija SolarEdge Dan baterijskega shranjevanja - obvladovanje energetskega upravljanja

SolarEdge Dan baterijskega shranjevanja predstavlja edinstveno platformo, kjer lahko odkrijete inovativne rešitve

FINANCE
Avto
Avto
Avto Miloš Milač O zahtevnem slovenskem kupcu, paradoksu športnih terencev in električnih avtov 1

(Intervju) Jaka Kavčič, generalni direktor Emil Frey Avtocentra, o zahtevnosti in navadah slovenskega kupca, spremembah na trgu avtomobilov, cenah, elektriki, športnih terencih in dizelskih motorjih

FINANCE
Finance
Tanja Smrekar Inšpekcije na pohodu: kaj te dni gledajo davčniki, delovni in tržni inšpektorji

Preverili smo tudi, kje se iščejo novi inšpektorji in kakšne so plače

FINANCE
Avto
Avto
Avto Andraž Zupančič Električni avtomobili nosijo večje breme podražitev surovin kot klasični 13

Čedalje večje razlike v proizvodnih stroških med električnimi in avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem dodatno upočasnjujejo prehod na elektromobilnost. Trenutno je proizvodnja električnega vozila dražja kot klasičnega.

FINANCE
PRO
Finance
Revija Prevozi
Finance prPRO Ko rastejo logistični stroški, rastejo tudi vaši (PRO)

Višji stroški prevoza bodo zaznamovali leto 2025 – kako se jim prilagoditi in obvladati vpliv na poslovanje? V PDF-reviji preberite podrobne analize, konkretne številke in napovedi za transportni sektor.

FINANCE
Prevozi
Prevozi
Prevozi Miloš Milač V Kranj zapeljal testni električni avtobus, prihodnje leto prihaja osem lastniških

Za nakup električnih avtobusov so v mestni občini Kranj večino sredstev, 2,8 milijona evrov, pridobili na razpisu Eko sklada. Razliko do polne vrednosti vozil bo pokrila mestna občina Kranj.

FINANCE
Finance
Jana Petkovšek Štakul Ni voznikov tovornjakov! Skupina Prah zato ustanavlja startup 5

Bi vodili logistični startup? Še se lahko odzovete na iniciativo skupine Prah

FINANCE
PMM
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnost Jana Petkovšek Štakul Letos že več kot 200 nesreč z e-skiroji – nujna je boljša zakonodaja 6

Glavne težave, ki zahtevajo spremembo vedenja voznikov e-skirojev, so prehitra vožnja, divjanje med množicami, vožnja zunaj kolesarskih stez, neupoštevanje pravil prednosti in neuporaba čelade.

FINANCE
Prevozi
Prevozi
Prevozi Andraž Zupančič Težja vozila so ta hip v boljšem položaju kot lahka gospodarska

Prodaja oziroma dobave lahkih gospodarskih vozil v Sloveniji so letos zdrsnile za četrtino, dobave tovornih pa so se povečale za 2,8 odstotke.