Kot nakazuje že njegovo ime, je Atto 2 manjši kot v nekaterih državah priljubljeni Atto 3. Kompaktni baterijsko-električni model je opremljen z najnovejšo baterijo BYD Blade in notranjo sestavo baterij Cell-to-Body (CTB).
Atto 2 v dolžino meri 4.310 milimetrov, je 1.830 milimetrov širok in 1.675 milimetrov visok model, ki je 145 milimetrov krajši in 45 milimetrov ožji kot Atto 3. Na račun 2.620 milimetrov dolgega medosja in namenske električne arhitekture e-Platform 3.0 je v ospredju izkoristek potniške kabine. Ima ravno dno po celotni notranjosti, prtljažni prostor ima 400 litrov oziroma 1.340 litrov, če se podre naslonjala zadnje klopi.
Z uporabo litij-železo fosfatne sestave (LFP) naj bi baterija Blade prekašala zmogljivosti običajnih litij-ionskih baterijskih paketov. Predvsem glede toplotne stabilnosti, življenjske dobe in okoljske komponente, saj je popolnoma brez kobalta in niklja. Konstrukcijska tehnologija Cell-to-Body (CTB) integrira baterijo neposredno v dno vozila. S tem želijo pri BYD povečati strukturno togost, optimizirati prostor ter povečati splošno varnost.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: BYD.)
Mnenja uporabnikov
7 komentarjev za "Kitajski BYD z novim modelom Atto 2 trka na vrata Evrope"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Kaj naj bi pomenilo to “Konstrukcijska tehnologija Cell-to-Body (CTB) integrira baterijo neposredno v dno vozila”? V primeru okvare baterije se zamenja cel avto? Ja saj to bi bilo po kitajsko, čimprej vrzi stran pa kupi novo.
Najprej jih bodo uvažali nato sledi proizvodnja pri naših vzhodnih sosedih.
“312” km dosega. Kaj naj s tem? To je za drugi (praviloma manjši) avto v družini, kar tole zagotovo ni.
Ja odvisno kakšen imaš prvi avto. Res pa da ni Toyota in ti avtomatsko ne leži.
Ah, kje pa. Velik je 4.31, zadošča, doseg pa še zdaleč ne. Večja baterija pa pomeni še višjo ceno.
Samo za 85% ljudi zadošca manjša baterija.
Tudi Toyota ima osnovno opremo, katera ti ne zadošča. Zato greš v doplačila ……
Kaj zdaj mešaš doseg in opremo? Od kdaj so tukaj sami zagovorniki EV? Kupim EV ko bo spodoben doseg za spodobno ceno.