(FILMSKA KRITIKA) Kaj ti je deklica: Film o hrepenenju, ki ne dobi odgovora

Matic Majcen Matic Majcen
10.03.2025 06:05
Poslušaj
Izjemna Jara Sofija Ostan (v sredini) s prav tako odličnima soigralkama Mino Švajger (levo) in Stašo Popović (desno)
Izjemna Jara Sofija Ostan (v sredini) s prav tako odličnima soigralkama Mino Švajger (levo) in Stašo Popović (desno)
Spok Films
Kaj ti je deklica, celovečerni prvenec Urške Djukić, po odmevnih premierah v Berlinu in Ljubljani dokazuje, da gre za avtorico, ki drži korak s sodobnimi pristopi v evropski kinematografiji. S subtilnim, a močnim portretom odraščajoče Lucije nas popelje v razpetost med konservativno vzgojo in svobodnim prebujanjem lastne identitete – vse skozi prepričljivo igro Jare Sofije Ostan in z opaznim avtorskim pečatom.

V nadaljevanju preberite:

- Zakaj slovenski režiserke in režiserji blestijo prav pri prvencih – a zakaj to lahko postane tudi past?

- Kaj naredi igralski nastop Jare Sofije Ostan tako nepozaben in ikoničen?

- Kako film preseže okvirje običajnih najstniških dram in vstopi v sfero umetniške simbolike?

- Kje film kljub vsemu ni tvegal dovolj, da bi dosegel status presežka?

- Zakaj mednarodne delavnice pomagajo – a včasih tudi omejijo izvirnost scenarija?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.