Novice

Prehod težji od pričakovanj, Stellantis bi v električne modele vgrajeval klasične motorje

Pri Stellantisu so izjavili, da bi lahko v prihajajoče izključno baterijsko-električne modele pričeli vgrajevati motorje z notranjim zgorevanjem, če bi to želeli potrošniki. Kot prvi bi lahko klasični motor pridobil Jeep Wagoneer S, ki naj bi bil sicer izključno električno gnan.

Sledijo razmeram na trgu

Natalie-Knight
Natalie Knight ima zelo odgovorno vlogo znotraj Stellantisa.

Tako kot drugi avtomobilski proizvajalci tudi Stellantis ni imun na odzive trge na nesmiselno hitenje v prodajo izključno baterijsko-električnih modelov. Zavedajo se, da prehod v povsem električno prihodnost ne bo tako lahek, kot so mislili številni. Natalie Knight, glavna finančnica skupine, je na nedavni tiskovni konferenci ob razkritju četrtletnih prodajnih številk in poslovnih rezultatov povedala, da bo Jeep Wagoneer S sprva na voljo izključno kot baterijsko-električni model. Če bodo kupci v svojem odzivu na trgu pokazali, da si želijo hibridni ali povsem klasični motor na notranje zgorevanje, bi lahko hitro sledila sprememba smeri.

“Večina naših modelov so bo vozila z motorjem na notranje zgorevanje ali pa slonijo na naši večenergijski platformi. To je odlična priložnost za nas, v primerjavi z našimi tekmeci, saj imamo večenergijske platforme za vse naše izdelke v razvoju in imamo okretnost za premikanje med njimi,” je povedala Knightova.

Še vedno stavijo na električne modele

Kljub temu, da bodo sledili zahtevam potrošnikov, če bo to potrebno, želijo pri Stellantisu javnosti jasno nakazati svojo smer elektrifikacije in so zavezani baterijsko-električnim modelom. Izmed 25 letošnjih novosti bo 18 sprva na voljo izključno z baterijsko-električnim pogonom. Do leta 2030 bodo imeli 75 baterijsko-električnih modelov in jih predvidoma na letni ravni prodali 5 milijonov.

“Naš cilj je, da se postavimo v položaj, kjer lahko po eni strani trgu pokažemo, da vemo, kam se stvari gibljejo in da smo zelo predani trgu električnih vozil, po drugi strani pa imamo prilagodljivost, da gremo in rastemo tam, kjer je povpraševanje potrošnikov. Želimo ostati blizu kupcem in če bomo videli, da obstaja priložnost s tistimi modeli, ki smo jih najprej predstavili kot električne, bomo to preučili,” je zbranim še povedala Knightova.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Stellantis.)

Mnenja uporabnikov

5 komentarjev za "Prehod težji od pričakovanj, Stellantis bi v električne modele vgrajeval klasične motorje"


Zodd
12 dni 23 ur nazaj

škoda je že narejena z forsiranjem tehnologije, ki še ni dovolj razvita… triljoni so šli v nič, in to denar s katerimi bi se naredilo precej več za blagostanje človeštva…

13 dni 3 ur nazaj

Stellantis bo propadel in to kmalu.

13 dni 9 ur nazaj

” Pri Stellantisu so izjavili, da bi lahko v prihajajoče izključno baterijsko-električne modele pričeli vgrajevati motorje z notranjim zgorevanjem, če bi to želeli potrošniki. ”

Saj to potrošniki že ves čas želijo/zahtevajo. Prave motorje, ne te mlinčke.
Nikoli ni usahnilo zanimanje, razen v glavah birokratov.

meganer
12 dni 23 ur nazaj

Zakaj …. sej majo 1.2T 🙂

Sriple-Tix
13 dni 12 ur nazaj

Nocemo in nocemo zapravljati na precenjeni strom konfekciji, kot so si bruseljski strokovnjaki zamislili.

 
Tesla: stop naslednji generaciji tehnologije “gigacasting”
Evropska komisija ponovno žuga kitajskim proizvajalcem