Mercedes-AMG 53 4matic+
Še je upanje za poletni vetrič v laseh in spremljavo popolne zvočne kulise
Mercedes je v sodelovanju z oddelkom AMG zopet ustvaril avtomobil, ki ga je težko spregledati. Razredu CLE v izvedbi s platneno streho je namreč namenil zmogljiv pogonski sklop z močjo 330 kW (449 KM).
Torek, 7. maj 2024
Tisti, ki bolj natančno sledite razvoju avtomobilizma, najbrž razumete, zakaj je klasični kabriolet s platneno streho že sam po sebi vznemirljiva zgodba, v času zmanjševanja pogonskih strojev pa je toliko bolj razveseljivo, da vseeno uporablja trilitrski šestvaljni bencinski motor. S turbinskim polnilnikom podprt stroj zmore odličnih 330 kW (449 KM), kar je dovolj za pospešek do stotice v 4,2 sekunde in največjo hitrost 250 km/h.
Ob stalnem največjem navoru, ki znaša 560 Nm, ima s funkcijo overboost še možnost večjega kratkotrajnega navora 600 Nm (10 sekund). Ekologijo in vozno dinamiko izboljšuje tudi blagi hibridni sistem s pomožnim 17-kW elektromotorjem, ki prispeva tudi 205 Nm dodatnega navora.
Tako zmogljivemu pogonu, ki navor razporeja med vsa štiri kolesa, ima CLE 53 4matic+ dodelano podvozje, ki nekoliko kompenzira »izgubljeno« streho, prilagodljivo vzmetenje AMG ride control pa je vgrajeno serijsko. Enako velja za štirikolesni volan, ki zadnjemu kolesnemu paru omogoča, da se obrneta v nasprotni smeri sprednjih koles vse do kota 2,5 stopinje. To velja za hitrost do 100 km/h, medtem ko se nad to hitrostjo zadnji kolesi obrneta v isto smer kot sprednji za 0,7 stopinje.
Notranjost je seveda dodelana v AMG slogu, kar pomeni posebne grafike na digitalnih zaslonih in po želji tudi sedeže AMG performance z bolj poudarjenimi stranskimi oporniki.
Seveda brez sistema airscarf ne gre, je pa to pihanje toplega zraka na vratove spredaj sedečih. Drugi je aircap, ki skrbi, da veter okoli karoserije potuje s čim manjšim vplivom na počutje potnikov. Platnena streha se sicer električno odpre in zapre v le 20 sekundah.