Novice

Volkswagen spreminja pristop: lovljenje največjega tekmeca z novo miselnostjo

Volkswagen je ustvaril podznamko ID.UX, s katero želi povečati svoj tržni delež in nadoknaditi zaostanek za največjimi rivali na kitajskem avtomobilskem trgu. Glavna naloga bo ustvariti predvsem za mlade zanimive, tehnološko najnovejše in drzno oblikovane električne modele. Napoved nove smeri znamke je koncept ID. Code, ki so ga predstavili na avtosalonu v Pekingu.

Koncept ID. Code predstavlja kupejevski športni SUV, ki napoveduje povsem novo generacijo električnih športnih terencev za kitajsko tržišče. Kot je pojasnil Volkswagen, gre “za utrinek prihodnosti Volkswagna na Kitajskem”, Thomas Schaefer, izvršni predsednik znamke Volkswagen, pa je dodal: “ID. Code je posebej prilagojen potrebam in željam naših kitajskih strank.”

Iščejo nove poti do mlajših kupcev

Volkswagen je na misiji, da si pribori nazaj tržni delež na največjem avtomobilskem trgu na svetu, ki ga je predvsem na račun rasti BYD in Tesle izgubil v preteklih letih. Kot so pojasnili Nemci, bo njihovo padanje tržnega deleža trajalo vse do leta 2026, šele takrat bodo spremenili tok zadnjih let. Investitorjem so tako obljubili, da bodo do leta 2030 prodali štiri milijone avtomobilov, ustvarili tri milijarde operativnega dobička in bili po tržnem deležu med tremi najuspešnejšimi znamkami v državi.

Posledično so zagnali novo električno podznamko ID. UX, ki bo skrbela za razvoj električnih modelov, namenjenih predvsem mlajšim kupcem. Prvi model znotraj ID. UX bo na ceste zapeljal konec letošnjega leta in bo nosil imel Unyx. Več podatkov glede nove podznamke Volkswagen ni želel razkriti.

Vedno konzervativni Nemci želijo izstopati

V ospredju bo zadržan zunanji videz zamenjala napredna podoba, v notranjosti pa bo vse podrejeno vozniku. Nov zaslonVolkswagen ID. ID. Code ID avtomobilizem.com_7 na dotik s povsem novo generacijo operacijskega sistema in svežo grafiko bo všeč predvsem tehnološko usmerjenim kupcem. Oliver Blume, izvršni predsednik skupine Volkswagen, je na Kitajskem sklenil partnerstvo s proizvajalcem električnih vozil Xpeng. Volkswagen bo z letom 2026 začel izdelovati štiri modele v vstopnem segmentu, ki bodo sloneli na novo razviti arhitekturi, imenovani Kitajska glavna platforma (CMP).

Arhitekturo CMP razvija Volkswagen China Technology Company (VCTC) skupaj s skupnim podjetjem SAIC Volkswagen in FAW Volkswagen. Skupaj s partnerstvom drugih podjetij bodo skrajšali razvojni čas za 30 odstotkov. Xpeng je eden ključnih partnerjev Volkswagna na Kitajskem. S skupnim razvojem arhitekture želijo zmanjšati stroške za 40 odstotkov v primerjavi z razvojem Volkswagnove arhitekture MEB. A ne polagajo vseh upov v elektriko. Do leta 2030 bodo imeli na kitajskem trgu dvanajst novih modelov z motorji na notranje zgorevanje in šest novih priključno-hibridnih modelov z dosegom do 100 kilometrov.

Obraz kitajske preobrazbe

Volkswagen ID. ID. Code ID avtomobilizem.com_3ID. Code je postal obraz nove smeri, ki jo bo Volkswagen ubral na Kitajskem. Koncept ima spredaj nameščene interaktivne žaromete, pomočnika, ki ga poganja umetna inteligenca, in dosega četrto stopnjo avtonomne vožnje. Potniška kabina je zasnovana kot “mobilni življenjski prostor”. Ko se voznik približa avtomobilu, se na polprozornih zaslonih ob strani prikaže avatar, ki voznika pozdravi in mu posreduje vse pomembne informacije glede stanja baterije in drugih elementov. Isti avatar se pojavi še v notranjosti in deluje v sožitju z voznikom kot “popolni sovoznik”. Volkswagnova osredotočenost na pametne interaktivne funkcije je predvsem odgovor na kitajske konkurente, kot so BYD, Geely in GAC, ki so velik del notranjosti opremili z zasloni in povezanimi funkcijami.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Volkswagen)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Hyundai razvija novo rešitev za hladnejšo avtomobilsko notranjost v vročih dneh
BMW serija 4 in i4 z osvežitvijo v novo modelno leto