Včeraj predstavljeni osnutek nacionalnega programa vzgoje in izobraževanja 2023–2033 je ambiciozen dokument. Zasnovala ga je impresivna množica strokovnjakov, ki so detektirali ključne probleme v vzgoji in izobraževanju – od grozečega pomanjkanja učiteljev, upada zanimanja za pedagoški poklic, vse slabše bralne pismenosti, nejasne vloge vzgoje do prekomernega poseganja staršev v šolo in omajane avtonomije učiteljev – in smeri razvoja strnili v 72 ciljev in 284 ukrepov. Dokument riše optimistično vizijo vzgoje in izobraževanja, v okviru katere so visoko na seznamu prioritet bralna kultura, kakovostno poučevanje, dobro počutje otrok, povrnjena avtoriteta učiteljem in skrb za enake izhodiščne možnosti otrok, tudi priseljenskih.
Vizija sloni na predpostavki o šolstvu naklonjenih odločevalcih o finančnih sredstvih. Študentje pedagoških poklicev bodo na primer imeli na voljo okrepljene kadrov...
Beseda solidarnost je vedno aktualna, ima bogato zgodovino v različnih obdobjih in družbenih okoliščinah, kjer se je solidarnost izražala na različne...